Bmw e46 2.0d probleem

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Bmw_e46
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 25.06.2014 21:08 21
Peamine sõiduk: Bmw 320d

Bmw e46 2.0d probleem

Postitus Postitas Bmw_e46 »

Tere, autoks 2001a Bmw 320d 100kw. Probleem, siis selles, et eelsüüteküünlad ei tööta nagu korralikult. Kui hommikul on külm -1 või rohkem käivitub ideaalselt, kuid kui auto on päevläbi seisnud peale hommikust käivitust ei hoia nagu küünlaid järgi. Hommikul põleb tuli korralikult 5sek ja peale ning käivitub poolest pöördest, kuid pärast õhtul käivitades, kui mootor sama külm ja väljas +1 läheb tuli korra põlema ja jäädki käiama. Milles probleem olla võib? Ja veel huvitab mis väike tuluke see salongis on. 5mm läbimõõduga pisike roheline pirn. Mis otstarve sellel on?
Kasutaja avatar
-tentspoiss-
Huviline
Postitusi: 580
Liitunud: 19.06.2009 23:08 42
Peamine sõiduk: Bmw e46 320td 100kw 2001
Asukoht: viljandi
Kontakt:

Re: Bmw e46 2.0d probleem

Postitus Postitas -tentspoiss- »

Mul oli starter läbi. Hommikul külmaga läks viiest pöördest hädaga sest starter poos kinni ning kui olin sõitnud näiteks hommikul mõne ringi ja auto seisma jätnud siis võisin unistada et käima läks . Vahetasin starteri uue Boschi vastu ja nüüd pool pööret ja läheba kuidas vaja käima.
Sul täpselt sama kirjeldus :)
Mul on Bmw ja sõbral samuti ...ja sõbra sõbral !
Bmw_e46
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 25.06.2014 21:08 21
Peamine sõiduk: Bmw 320d

Re: Bmw e46 2.0d probleem

Postitus Postitas Bmw_e46 »

Starteriga kõik korras. Probleem ilmnes külmade tulekuga. Ja ei ole ju normaalne, et eelsüüteküünalde tuli põleb 0c juures 1sek. Samas kuidas ta hommikul esimesel käivitusel õieti toimetab. Millise anduri pealt Eelsüüteküünalde tarvis temp võetakse. Kütusekulu kh kuidagi suureks läinud mnt püsikaga alla 7 nagu keskmist ei saa enam. Peab ikka tee diagnostiku juurde ette võtma. Ja ikkagi mis tuluke see armatuuris põleb. Pisike roheline led pirn. Kogu aeg põleb. Seotud mingi eelsoendusega?
Bmw_e46
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 25.06.2014 21:08 21
Peamine sõiduk: Bmw 320d

Re: Bmw e46 2.0d probleem

Postitus Postitas Bmw_e46 »

Autol orig Denso starter. See ei ole ka eriti loogiline kui mootori temp on üks ja käivitamisel kord põleb tuli 5sek ja käivitub ideaalselt ja kui tuli hetkeks põlema läheb tekib käivitusel viivitus. Starter veab isegi erksamalt, kui ta kohe ei käivitu. Hommikul -8c poolpööret ja käis. Eks käin diagnostis ära.
Kasutaja avatar
Tauri.
Huviline
Postitusi: 3001
Liitunud: 05.02.2009 19:40 22
Peamine sõiduk: X5
Asukoht: Võru

Re: Bmw e46 2.0d probleem

Postitus Postitas Tauri. »

Kuno_T kirjutas:Autos on küünlad järgi kuni mootori temperatuurini 40 C.
Päriselt ka? :shock: Kunagi testriga vaatasin, siis tuli küünaldele 15sek vool peale
BMW
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3533
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: Bmw e46 2.0d probleem

Postitus Postitas Tauri_J »

pigem mõtles Kuno niimoodi, et küünlad rakenduvad käivitusel seni kuni moto temp on väiksem/võrdne 40 kraadiga

või mis?
Kasutaja avatar
Tauri.
Huviline
Postitusi: 3001
Liitunud: 05.02.2009 19:40 22
Peamine sõiduk: X5
Asukoht: Võru

Re: Bmw e46 2.0d probleem

Postitus Postitas Tauri. »

:oops:
BMW
Kasutaja avatar
Tauri.
Huviline
Postitusi: 3001
Liitunud: 05.02.2009 19:40 22
Peamine sõiduk: X5
Asukoht: Võru

Re: Bmw e46 2.0d probleem

Postitus Postitas Tauri. »

Sain algul veits valesti aru ja piinlik.
BMW
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3533
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: Bmw e46 2.0d probleem

Postitus Postitas Tauri_J »

Kuno_T kirjutas:Küünlad on pingestatud töötava mootoriga kuni mootori temperatuurini 40 C.
a niimoodi...teadsin küll et nad veel hõõguvad peale käivitust, aga et niikaua
Kasutaja avatar
Tauri.
Huviline
Postitusi: 3001
Liitunud: 05.02.2009 19:40 22
Peamine sõiduk: X5
Asukoht: Võru

Re: Bmw e46 2.0d probleem

Postitus Postitas Tauri. »

Siis sain ikka õigesti aru. Mina ka seda ei teadnud.
BMW
Bmw_e46
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 25.06.2014 21:08 21
Peamine sõiduk: Bmw 320d

Re: Bmw e46 2.0d probleem

Postitus Postitas Bmw_e46 »

Diagnostis käidud ja vigu pole. Millise anduri pealt selle jaoks sigaal võetakse? Ja kui kiiresti see auto soojaks peaks minema. Mul läheb töösoojaks auto ainult mnt sõites. Seisma jäädes hakkab mootori temp langema. Nagu olen lugenud on automaadil lausa 3 termostaati. Samas sõiduajal kerkib temp. normi mis on imelik, kui termostaat ei toimeta.
Kasutaja avatar
illukas316
Huviline
Postitusi: 792
Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
Peamine sõiduk: E46 320d

Re: Bmw e46 2.0d probleem

Postitus Postitas illukas316 »

Rikkis termostaat ei pruugi toimetada ainult on/off. Ta võib ka poolenisti ainult avaneda, või 1/3, või üldse mitte. Termostaadid on üldiselt minev kaup sellel mootoril, kui kahtled, vaheta kõik korraga ära.

(Otsi foorumist varjatud menüü kohta, sealt saad täpsema temperatuuri teada. Nõela näit on suht kasutu diagnosti koha pealt.)
butek
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 03.06.2013 10:44 52
Peamine sõiduk: BMW 320D '03

Re: Bmw e46 2.0d probleem

Postitus Postitas butek »

Lisaks peab vist mälus viga olema et auto teatud aja jooksul ei saavuta vajalikku temp. EGR termostaadi saab konrollida:
1. Mahavõttes ja puhudes sisse. Kui õhk läheb läbi siis ta on külmaga avatud asendis. Selle vooliku läbimõõt ei ole küll väga suur aga suudab mootorit jahtuda.
2. Sissetuleva vooliku kinnipressima ja vaadata kas asi paraneb. Aga tuleb soetada endale spets tangid, mida tavalises vauosapoes ma pole leidnud. Kuid ei ole kaua üldse uurinud. Või hakata midagi aretada, aga tulin järeldusele et seal on palju liikuvaid osi ja sõites võib midagi seal piixu keerata. Seega tulin järeldusele, et lasen töökojal seda EGR termostadi vahetada. netis uurides selgus, et paljudele aitas ainult seda termostaadi vahetus. Mul isiklikult peaaegu ei muutunud midagi.

EGR termostaadi võiks ka eemaldada aga siis tuleb soojusvaheti ja EGR-i ka maha visata =) Aga siis veel oleks hea DDE-s mingit muudatused teha, keegi vist siin telegeb sellega. Minu meeles kui ta töötab las ta töötab.

Tomaadil on liskas veel kolmas elektromagnetiline termostaat, käigukasti soojusvaheti jaoks. Asub paisupaagi all, vist. Olen lugenud et see vahepeal aitab ka soojust varastadaa. Kuid see süsteem on kuidagi keeruline, mina iskliklut ei saand aru kuidas ta töötab =) Aga see rikkis termostaat mõnede vennade väidel võib kasti piixu keerata, kui ta koguaeg külmana töötab... Võib olla keegi targem seletab ära? =)
Bmw_e46
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 25.06.2014 21:08 21
Peamine sõiduk: Bmw 320d

Re: Bmw e46 2.0d probleem

Postitus Postitas Bmw_e46 »

Nii termostaadi vahetus tuleb ikkagi ettevõta. Kuna peidetud menüüs sõiduajal temp üle 76c ei tõuse. Ja sinnagi tõuseb jube aeglaselt. Samas veel mingi viga küljes seoses eelsüüte küünaldega, kuna kui sealt menüüst vaadata, siis -3c olid küünlad ilusti järgi (tuli põles 6sek) ja käivitub ilust aga 3h hiljem käivitades näitas temp +7c (olin eelnevalt natuke sõitnud) ja eelsüüteküünla tuli põles maks 1sek. Mis seda asja juhib? Mootoriaju? Temp andur paistab korras olevat.
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3533
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: Bmw e46 2.0d probleem

Postitus Postitas Tauri_J »

ja mis see viga siis küünaldega oleks?
Bmw_e46
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 25.06.2014 21:08 21
Peamine sõiduk: Bmw 320d

Re: Bmw e46 2.0d probleem

Postitus Postitas Bmw_e46 »

Tauri_J kirjutas:ja mis see viga siis küünaldega oleks?

Eelnevalt ju kirjas, et tahab pikemat käiamist!!!!! Õhtul kontrollin veel selle ära, kui kaua ikkagi need küünlad voolu all on.
Bmw_e46
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 25.06.2014 21:08 21
Peamine sõiduk: Bmw 320d

Re: Bmw e46 2.0d probleem

Postitus Postitas Bmw_e46 »

Lihtne küsimus, mis asi juhib eelsüüteküünalde käivitus eelset toimimist. Kas mootoriaju?
Kasutaja avatar
jass161
Huviline
Postitusi: 825
Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
Peamine sõiduk: E91
Asukoht: Viljandimaa

Re: Bmw e46 2.0d probleem

Postitus Postitas jass161 »

Korras mootor läheb -3 ka ilma küünaldeta ilusti. Mootori aju juhib ja info saab ta tempi andurist. +7 ei lükkagi küünlaid järgi ja kui käima läheb siis ka vaevaliselt, tuleb viga otsida mujalt: paagi pump, pihustid, pritseajastus, väntvõlli ja nukkvõlli kooskõla, silindrite tihedus jne.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Bmw e46 2.0d probleem

Postitus Postitas arnis »

Peaaegu õige: küünlad tulevad siiski järgi ka soojemaga, küll mitte eesmärgiga auto tööle saada.
Preheating

At temperatures below 5 °C, preheating takes place for at least 4 seconds. The preheating time increases as the temperature decreases.
After-heating

After-heating takes place after engine start at temperatures below 20 °C in order to improve idle and exhaust characteristics.
Start preheating

Start preheating takes place for approx. 10 seconds if after the preheating time has elapsed the engine is not started and the ignition remain on.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Vasta