1. leht 2-st

E46 tagasilla subframe eraldumine kerest, update

Postitatud: 20.04.2006 13:59 33
Postitas Ilves
Kindlasti paljud e46 inimesed tunnevad huvi e46 tagasilla kanduri probleemi vastu, mis valdavalt 99/00 autosid on kimbutanud. Täna sain UM-st teada, et E46-l on tagasilla kanduri kerepleki moodulit uuendatud alates 07.03.2001. Realoem teatab, et lihtsalt on mingil ajal konstruktsoon uuendatud aga ei anna täpset kuupäeva. Ehk siis jutt käib nendest juppidest:

REPAIR PART, INSERT, REAR AXLE SUPPORT 41007030266 ENDED
REPAIR PART, INSERT, REAR AXLE SUPPORT 41117000246 $405.11

Hea uudis on see, et UM on ka eestis neid plekke välja vahetanud ja seda garantiikorras. Muuseas ka E36 kerega masinatel.

Ehk kui kellelgi tagasild hakkab lahti tulema on vähemalt teada, et UM võtab töö ilma suurema kärata ette.

Postitatud: 20.04.2006 15:25 39
Postitas Aimar
Oeh kohe kergem hakkas. :D Mul 05/2001

Postitatud: 20.04.2006 15:45 01
Postitas Ilves
Aimar kirjutas:Oeh kohe kergem hakkas. :D Mul 05/2001
Pead lootma, et bmw töötab just-in-time tootmisskeemiga ja 2 kuu laovarusid ei olnud ;) Ilmselt siiski ei olnud.

Postitatud: 20.04.2006 16:29 00
Postitas Tom
Ilves kirjutas:
Aimar kirjutas:Oeh kohe kergem hakkas. :D Mul 05/2001
Pead lootma, et bmw töötab just-in-time tootmisskeemiga ja 2 kuu laovarusid ei olnud ;) Ilmselt siiski ei olnud.
Kui olid varud siis need visati minema (või lõppesid need 07.03.2001 otsa). Muidugi see on tootmiskuupäev (mitte see mis dokumentide peal kirjas on), VIN decoder peaks selle andma.

Postitatud: 20.04.2006 21:20 28
Postitas Svenp
Kas see jupp kinnitub poltidega auto kere külge või läheb vahetamisel keevitust vaja? Viimasel juhul pole vist roostekindlusest enam mõtet rääkida.

Postitatud: 21.04.2006 13:58 55
Postitas Raxman
Kuna endal on kindel plaan lähiajal 99. aasta e46 soetada, siis tunneks veidi suuremat huvi selle va puruneda võiva tagasilla konstruktsiooni vastu.

Seetõttu oleksin tänulik, kui keegi oskaks viidata mõnd eelnevalt nimetatud probleemi käsitlevat interneti aadressi, soovitavalt koos illustratiivsete materjalidega.

Eriti informatiivne oleks aga kui mõni riskirühma kuuluva aastakäigu e46 omanik viitsiks enda auto tagasilla vastavast sõlmest pildi teha - viimane eeldusel, et see muidugi tehiliselt võimalik on.

Postitatud: 21.04.2006 16:59 53
Postitas priitv8
Väikse mootoriga isenditel see probleem vist nii terav ei olnud?

Postitatud: 21.04.2006 17:09 55
Postitas Aimar

Postitatud: 21.04.2006 18:51 04
Postitas Ilves
priitv8 kirjutas:Väikse mootoriga isenditel see probleem vist nii terav ei olnud?
e46 foorumis oli päris mitu 323 Ci-d millel sild hakkas alt ära kukkuma ja suht väikese kilometraashi pealt. Usas vist väiksema mootoriga ei müüdudki.

Postitatud: 22.04.2006 00:28 44
Postitas priitv8
Ilves kirjutas:e46 foorumis oli päris mitu 323 Ci-d millel sild hakkas alt ära kukkuma ja suht väikese kilometraashi pealt. Usas vist väiksema mootoriga ei müüdudki.
Einoh, euroopas müüdi ikka 4-silindrilisi ka.

Postitatud: 22.04.2006 19:50 23
Postitas Ilves
priitv8 kirjutas:
Ilves kirjutas:e46 foorumis oli päris mitu 323 Ci-d millel sild hakkas alt ära kukkuma ja suht väikese kilometraashi pealt. Usas vist väiksema mootoriga ei müüdudki.
Einoh, euroopas müüdi ikka 4-silindrilisi ka.
Muidugi müüdi, lihtsalt esimese otsimise peale euroopa foorumid ei hakanud silma.

Postitatud: 22.04.2006 20:32 11
Postitas priitv8
Ilves kirjutas:Muidugi müüdi, lihtsalt esimese otsimise peale euroopa foorumid ei hakanud silma.
316 ja 318 vist ei olnud riskigrupis.
Aga: ei ole just lühike jutulõim:
http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showth ... genumber=1
Ja veel:
http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatf ... rbeugen%3F

Postitatud: 23.04.2006 01:05 00
Postitas KristjanS
Krt ja mina mõtlesin et see oli kunagi vaid E36 325 jne võimsad mootorid probleem, et tagasild ära küljest rebitakse. Endal veel õnneks püsib aga kui juba nii uue mudeliga selline probleem siis hmm...

Postitatud: 16.05.2006 23:01 09
Postitas Raivo
Et 2002/04 4 silindrilisel ei tohiks vist tagasild enam omapäi jalutama minna?
;)

Postitatud: 30.05.2006 22:10 35
Postitas ZoojaPuhur
Raivo kirjutas:Et 2002/04 4 silindrilisel ei tohiks vist tagasild enam omapäi jalutama minna?
;)
ah pole see nii hull midagi. pidasin isiklikult 2000 aasta e46 kupeed 323, mis oli toodetud 11.1999 ja mis osteti eestis esindusest 05.2000. kui mina auto 05 kevad ära müüsin, siis ostja kontrollis ja kangutas seda um´is - ei mingeid probleeme. seda kõike läbisõidul 80 t/km eesti teedel. selle ajaga vahetasin sillas vaid esimesed õõtsad (sest õõtsa puksid kulusid ära)

Postitatud: 05.07.2007 18:04 07
Postitas sass16
Teemat mitu tundi lapatud siis E46 väiksematel R4 mootoritel sellist probleemi ei ole kurdetud. Suht hea artikkel Autobildis selle probleemi kokkuvõte: http://www.autobild.de/suche/artikel.ph ... el_id=5769 Probleem on siis 323, 328, 330, M ja suuremate mootoritega vähemalt kui vaadata postitusi sellest lingist: http://forum.e46fanatics.com/showthread ... 02&page=51


refereering: "The subframe is basically a couple of pieces of sheet metal stamped together. It's bolted together to the frame with some huge bolts. The problem is that the bolts are ripping through the subframe. Its probably just metal fatigue... very weak design" See peaks kõik ütlema. :o


Samasuguse probleemi lahendus küll E36-st aga siiski parajalt ülevaatlik: http://www.turnermotorsport.com/html/de ... 4111225649 ja paranduskit E46-le (eespool juba oli) http://www.turnermotorsport.com/html/de ... TDR4675412 siin olevad pildid annavad hea ülevaate probleemi olemusest: http://www.turnermotorsport.com/html/ph ... 46sf.shtml

Postitatud: 08.11.2007 20:51 50
Postitas Cert85
Kui ma nüüd bmwfans`ist kerekoodi järgi saan sellise vastuse:
Manufact. date : 2001/07

Siis või eeldada, et sellel ei kuku silda alt?
Kuna see vast ikka konkreetne tootmis aeg vast.

Postitatud: 09.11.2007 21:42 18
Postitas Cert85
Ei oska keegi siis natuke enesekindlust süstida siin mulle?
Ei kuku sellel masinal ükspäev sild alt?

Postitatud: 10.11.2007 10:48 04
Postitas Jarlo
Cert85 kirjutas:Ei oska keegi siis natuke enesekindlust süstida siin mulle?
Ei kuku sellel masinal ükspäev sild alt?
Millisest autost üldse jutt käib?

Postitatud: 10.11.2007 17:16 08
Postitas Cert85
Jarlo kirjutas:
Cert85 kirjutas:Ei oska keegi siis natuke enesekindlust süstida siin mulle?
Ei kuku sellel masinal ükspäev sild alt?
Millisest autost üldse jutt käib?
E46 330Ci

bmwfans annab kerenumbriga 07.2001

Aga bmw tegi muudatused 03.2001

Kas see bmwfans`is antud kuupäeva järgi võib 100% kindel olla, et sellel juba uuendatud tagasilla kinnitused.

Tänud! Cert85

Postitatud: 11.11.2007 12:28 23
Postitas T_Kuuda
Asi on lihtne, kui raam eraldub siis eraldub niikuinii. Kui istub kere küljes on hästi kui ei siis tuleb remontida. Kuupäevad siin ei päästa.

Postitatud: 12.11.2007 00:01 27
Postitas ronni
ZoojaPuhur kirjutas:
Raivo kirjutas:Et 2002/04 4 silindrilisel ei tohiks vist tagasild enam omapäi jalutama minna?
;)
ah pole see nii hull midagi. pidasin isiklikult 2000 aasta e46 kupeed 323, mis oli toodetud 11.1999 ja mis osteti eestis esindusest 05.2000. kui mina auto 05 kevad ära müüsin, siis ostja kontrollis ja kangutas seda um´is - ei mingeid probleeme. seda kõike läbisõidul 80 t/km eesti teedel. selle ajaga vahetasin sillas vaid esimesed õõtsad (sest õõtsa puksid kulusid ära)



Tuli ka minu e36 325i-l tagasild alt ära ja 5kuud peale seda kui Valdek tagsilda igale poole painas ja ütles, et 3-4 aastat, siis võib sild alt kukkuda, et võid midagi välja juba mõelda.Paraku üks kiirendus e39-ga ja sild oligi alt läinud.See, et UM-is võis kõik korras olla, aga üks korralik kiire käiguvahetus mis sillale sellise väändepunkti annab ja ongi olemas....

Postitatud: 12.11.2007 12:31 20
Postitas AndresS
Hirmujuttu ajate.
Kas väikse mootoriga E46-l on konstruktsioon teine (tugevam) või ei ole nendel autodel see mureks sellepärast, et nende autodega ei väänata silda nii jõuliselt?
Aga kui ikka korralikult mitu üritust ringrajal pigistada?
Enda omaga on UM-s küll mitu korda käidud, kuid spetsiaalselt ma pole palunud seda asja vaadata. Kas peaks muretsema?

Postitatud: 10.01.2008 10:36 18
Postitas Shook
Palju selle parandus eestis maksma läheb :?:

Postitatud: 10.01.2008 11:22 28
Postitas thend
kas UM vahetab kogu asja garantii korras omade kuludega, isegi siis, kui masinal garantiid enam ei ole? 99a on suht vana juba ju.

Postitatud: 10.01.2008 12:10 44
Postitas Roland325
Shook kirjutas:Palju selle parandus eestis maksma läheb, ja kas siis on sild tugevam :?:
Tuttaval läks e36 325-l koos tööga(difri alt võtmine jne.) ja keevitusega kusagil 3-4000.(päris täpset summat ei mäleta :oops: ) Kui aga endal võti käes püsib ja enne kõik alt ära kisud, ning keevitaja juurde viid, võid ka 1000 kr. hakkama saada. E46 kohta ei oska kommenteerida, kuigi mis seal ikka nii erinev olla saab.

Postitatud: 10.01.2008 12:21 15
Postitas thend
kuid kas see läheb garantii alla, isegi siis kui masin on 99a? Olen kuulnud ka seda, et kui suudad piisavalt asja ajada, siis BMW tehas pidavat pool kinni maksma, kuid see on kõigest jutt mis oli vist kusagil ajakirjas

Postitatud: 10.01.2008 22:35 15
Postitas Shook
Kas see mitte ainult saksamaal ei olnud :arrow:

Postitatud: 10.01.2008 22:36 55
Postitas thend
no kui sa suudad eestist ära ajada asja, siis pidavat nad nii ka hüvitama. Kuid kui kellelgi juhtub siis võib ju proovida, et kas nad aitavad sind või ei.

Postitatud: 10.01.2008 22:42 50
Postitas Cert85
Olen vist jutte lugenud nii üht, kui test. Kus ühel oli nõus hüvitama poole, kellelgi 0% ja kellelgi täielikult. Ei mäleta, kust lugesin, vb nägin unes :lol:

Aga samas see vist väga levinud remont ei ole UM`is. Sest kui käisin ~3 kuud tagasi pärimas, et kuidas on nendel e46`tel tagasilla kinnitustega, kas palju neid remonditud? Siis vastati:" Kas on selline probleem e46, et ei ole teadlik".

Aga eks nad nüüd ole täiustanud oma teadmisi, sest kui käisin nüüd 24punkti testil ja küsisin, et kas nad ka avastavad, kui see tagasild seal kaduma hakkab, siis osati kohe vastata: "Aaa, et see e46 tagasilla probleem".

Jutt pikk ja mõte s**t

Aga peaks aega leidma ja kohe minema küsima, et mis nad vastavad sellele seal UM`is. Sest kui Saksas katab selle remondikulu esindus, siis nad ei saa eitada fakti, et see pole nn tüüpviga ( kui seda selleks nimetada saab).

E: vead