lukku

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
ET
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 03.10.2005 14:56 49
Asukoht: Pärnumaa

lukku

Postitus Postitas ET »

kas kellelgi on kogemusi bmw-dele turbode panemisega. kas selline kombinatsioon on võimalik, kui siis mida teha, muuta vaja oleks!!!!!!
Viimati muutis ET, 17.06.2012 21:35 40, muudetud 1 kord kokku.
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

saab panna küll kui on olemas kuskil 30-100k krooni, teadmisi ja tööriistu.

teha on vaja:

mootorijuhtimine
väljalaskekollektor turbo jaoks
turbo, wastegate, blowoff,
väljalase
vahejahutus
turbo õlitus
surveastet alandada
metallist plokikaanetihend või ploki o-ring
suuremad pihustid, tootlikum kütusepump
näidikud - segu, rõhk, õli
pluss hunnik pisiasju
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
ET
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 03.10.2005 14:56 49
Asukoht: Pärnumaa

Postitus Postitas ET »

projekti teeks odavamaks kui sobiksid 325turbodiisli turbo väljalaskekollektor ja 325 bensuka pihustid ja bensiini pump
kas keegi oskab ütelda millisel määral need 318 sobiksid!!!!!
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

318 on 4 pytane 325 on 6 pütane... nii et ei sobi
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

lihtsam on osta juba mingi turbomootoriga isend ja seda edasi nokitesda, tuleb hulka odavam ja tulemused on väheke edulisemad.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
truumu

Postitus Postitas truumu »

hollow kirjutas:318 on 4 pytane 325 on 6 pütane... nii et ei sobi

Mis see siia puutub, mitu silet on?
On ju fööni pandud nii 3,4,5,6 jne. silindri peale?
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Peeti silmas vast seda, et 325td väljalaskekolle ei sobi 318 mootorile.

Üldiselt antud teema lõpetamiseks võib vist jälle õelda, et parem ära hakka proovima, nagu suurema osa selliste teemade kohta antud foorumis.
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Et asi oleks lihtsam siis panen mõned hinnad ka nende asjade juurde mida Raimo välja tõi:

mootorijuhtimine - 15-25k
väljalaskekollektor turbo jaoks - 4k
turbo, wastegate, blowoff, - 5k
väljalase - 6k
vahejahutus - 2,5k
turbo õlitus - 1k
surveastet alandada - 5k
metallist plokikaanetihend või ploki o-ring - ???
suuremad pihustid, tootlikum kütusepump - 5k
näidikud - segu, rõhk, õli - 3k
pluss hunnik pisiasju - 5-10k

Total: 51,5-66,5 tuhat krooni. Siia lisandub veel seadistamise maksumus mis on u. 5-10 tuhat. Turbo ja wastegate oleks Audi päritolu. Jõudu võiks oodata u. 250hj.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Stock kolbide ja kepsude juures tundub see 250hp veidi optimistlik. Vähemalt töökindluse koha pealt küll.
Vasta