K: E- 36 kerele paigaldada 4,2 l v8

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
straatus
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 07.06.2006 12:01 19

K: E- 36 kerele paigaldada 4,2 l v8

Postitus Postitas straatus »

heh selline küssa teile.
kui lihtne üritus oleks E- 36 kerele paigaldada 4,2 l v 8 mootorit. hetkel vahel 2,5 l ja ausalt öeldes kui spido paarkorda põhja jookseb on huvi kadunud. kuulsin kuskilt et see 4,2 pidi ilusti minema mootori kinnitused ringi tõstma ja õli topsikud ka mujale panema,mootor siis koos käigukastiga ja kardaan lühemaks vastab see info tõele :?:
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

lihtsam on vast tõsta 3,0 või 3,2 M3'e mootor vahele... hind ei tohiks ka eriti palju erinev olema
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

tahad sinna audi mootorit panna või???

bmw'l siiski 4 ja 4,4 liitrised v8'd olemas....

teostatav ta on, aga kas nüüd just nii lihtne...
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

alpinal oli ka mingi mudel e36 kerega ja 4,4L V8 motoga :roll:
Aimar
Huviline
Postitusi: 1110
Liitunud: 04.08.2003 15:20 01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Aimar »

B8 e36 -e peal peaks olema 4,6L. Aluseks jah ilmselt 4.4
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

e36forever
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus Postitas e36forever »

Müü 325 maha ja osta võimasam auto. 100% tuleb odavam.
4.4l mootori saad min. 25-30k kätte, siis kap.rem motole läheb 10k vähemalt + külge panemine ka midagi. Arvestama peab vähemalt 50-60k.
Ja kuskohas sa Eestis teda nii tihti põhja lased. Pealegi on nii raske mootoriga suurel kiirusel juhitavus palju halvem ja ma ei imestaks, kui sa ümber puu lõpetaks.

Edit: Unustasin veel, et pidurid tuleb upgradeda, siis sillad, amordid ja vedrud jne jne...
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

kas see mootor on ikka nii palju raskem M50'st?
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Kusjuures minu teada malmplokiga M50 ja aluplokiga M60 peaks suht ühte auku kaaluma iseenesest...
e36forever
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus Postitas e36forever »

20kg on ikka päris palju ;)
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

4l mootori saab ka arvele võtta probleemideta, võttes aluseks 3,2l motoga M3'me. muud jäävad töömahupiirangust välja. ainuke jama on, kust saad manuaalkasti. v8 panek ei ole eriti raske, sest mootor ise on lühem.
kaal on samasse auku ja erilist vahet ei tohiks olla, muidu poleks alpina v8'ga e36tesid teinudki
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

20kg ei ole kusjuures eriti määrav veel. Pluss 20 kilo jaotamisega sildade vahel annab midagi veel teha. Kasvõi kartulikott pagassi :D

Manuaalkasti sellele peaks saama viiese alt iseenesest. Odav lõbu see muidugi ei ole tõenäoliselt ja eks tikutulega kusagilt baierimaalt seda otsima peab.
MESHUGGAH
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 07.06.2006 23:12 56
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas MESHUGGAH »

Tahad kiirendust? Osta tsikli. lõpetage see V8 panemine igasse autosse, viid auto balanssist välja. Kiirendada saad, kiiresti manööverdada mitte.
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Just praegu sai jõutud järeldusele, et 4 liitrine V8 on M50 mootorist ainult 20 kilogrammi raskem... seega ei saa väga rääkida auto balansist väljaviimisest ;)

Kuigi jah... baigile kiirenduses järele väga ei jõua :) Sai ise just paar päeva tagasi sõbra 750ccm riistal lõõrid puhtaks lastud :) Peab mainima, et vägagi mõnus tunne, kuigi endale ei julgeks osta, veidi liiga noor selle jaoks veel ja sõidaks ennast tõenäoliselt esimese nädalaga surnuks.
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

e36forever kirjutas:20kg on ikka päris palju ;)
Klaaskiud/süsinik kapott ja tiivad näiteks peaksid selle kaalu probleemi lahendama.

Kõige suurem jama tuleks ma pakun laiupidi ruumiga ja väljalaske ehitamisega. Roolikarp ja muu nänn on kitsama mootori jaoks tehtud ja ka vastavalt kapoti alla paigutatud.
Pealegi pead sa veel kogu selle krempli maha jahutama normaalselt.

Odavam oleks võibolla M3 osta näiteks :roll:
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

Mingit drastilist kaalujaotuse muutust küll ei ole, V8 mootor on ise lühem ehk läbimõeldult paigaldades nihkub raskus üldse tahapoole võrreldes R6 mootoriga. pigem on mootori raskuskeske teise plokikaane võrra kõrgemal. lisaks on V8 plokk alumiiniumist, tavaline m50b25 aga malmist.

V12 mahub ka sinna ära
http://www.akgmotorsport.com/e36v12.html
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2614
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

kerepikendus on tehtud sellele 36-le,
alts20
Huviline
Postitusi: 540
Liitunud: 21.03.2004 18:03 10
Asukoht: Jõgeva,Tartu

Postitus Postitas alts20 »

e36-el ei ole roolikarpi :roll: kui keegi veel ei tea
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

alts20 kirjutas:e36-el ei ole roolikarpi :roll: kui keegi veel ei tea
Ok ma vabandan, mitte et see mu jutu sisu muudaks.
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

kapa kirjutas:kerepikendus on tehtud sellele 36-le,
ise ka usud???
milleks teha kere pikendust kui v12 mootor o 2xR6 mootor millel on 1 plokk ja 2 pead ylemine ots on laiem alumine ots on samuti tiba laiem aga mitte eriti
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2614
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

rsk mulle kohe tundus et oli pikendus :Pandke andkes mehed :D
Kasutaja avatar
MantaOwner
Huviline
Postitusi: 300
Liitunud: 21.08.2004 12:59 47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas MantaOwner »

4.4l mootori saad min. 25-30k kätte, siis kap.rem motole läheb 10k vähemalt
Tõsine optimist oled. Ligi 10 000 eeguga sain mina nt tehtud E30 2.0 R6 mootorile ainult kaane osalise kapremondi, ploki kallale õnneks polnud vaja seekord minna.
Ainult kolb koos rõngastega maksab juba ca 1500 eeku tk vähemalt, edasi korruta see 8-ga ja... Reaalne kapremondi summa on seal 25 000 - 30 000 eegu kandis ja rohkemgi.

Tõnu
Driven by goa
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

No kui Eero oma 540i siin pulkadeks siiski müüb, siis üks M60 4.0 ju saadaval.. ;)
530d
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

MantaOwner kirjutas:
4.4l mootori saad min. 25-30k kätte, siis kap.rem motole läheb 10k vähemalt
Tõsine optimist oled. Ligi 10 000 eeguga sain mina nt tehtud E30 2.0 R6 mootorile ainult kaane osalise kapremondi, ploki kallale õnneks polnud vaja seekord minna.
Ainult kolb koos rõngastega maksab juba ca 1500 eeku tk vähemalt, edasi korruta see 8-ga ja... Reaalne kapremondi summa on seal 25 000 - 30 000 eegu kandis ja rohkemgi.

Tõnu
oleneb kus plokikaant teha...mõnes kohas võib sul jah minna 10000 aga samas on ka kohti kus tehakse 2000
endal sai bmw 524d plokikaas täielikult ära lihvitud ja klapipesad ka ning hind oli 800 eeki....sinna lisandusid klapisääre tihendid, ja vanad klapid lihviti üle. panin plokikaane ise kokku ja see hind sinna 2000 eegu kanti jäi :D ja lõin kaane peale ning masin töötas nagu kellavärk :)
Kasutaja avatar
MantaOwner
Huviline
Postitusi: 300
Liitunud: 21.08.2004 12:59 47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas MantaOwner »

oleneb kus plokikaant teha
Kohast ei olene siin suurt midagi, tööraha on suht odav võrreldes juppide hinnaga. Minu mootoril oli vaja ka ainult klapisääretihendid ära vahetada ja lõppes asi terve nimekirja juppidega nii mootori sees kui kapoti all (ca 20 eri nimetust), mis kõik vahetusse läksid (nt ainult 8 nookurit läks juba ca 2000 eeku). Korralik õli+filter+jahutusvedelik on juba vähemalt 500 eeku, arvesta need kulud kõik juurde ja summa kasvab mõnuga.

Tõnu
Driven by goa
Mikk_O
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 21.07.2005 00:29 24
Asukoht: pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Mikk_O »

mina aru ei saa, miks inimesed asju kõige kallimatest kohtadest otsivad :S endal tegin e30, 2,0 r6 mootori kap. remondi 4 kiloga, sinna sisse on ka arvestatud uus plokikaan 1350.-
Vasta