E46 xd manuaal 150 kw 2004 aasta.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
polekors
Huviline
Postitusi: 581
Liitunud: 02.10.2012 21:14 27
Peamine sõiduk: BMW E36 325tds CHIP
Telefon: 56127793
Asukoht: Tallinn /Lääne-Eesti
Kontakt:

E46 xd manuaal 150 kw 2004 aasta.

Postitus Postitas polekors »

Tervist !

Sooviks pealkirjas mainitud auto head ja vead teada saada. Kindlasti foorumis endiseid ja praeguseid omanike.

Ette tänades.
Süües kasvab isu ! // Tds ilma chipi ja mbc'ta pole mingi tds !
dru1k
Huviline
Postitusi: 107
Liitunud: 13.12.2016 17:35 20
Peamine sõiduk: X5 E70 3.0Si
Telefon: 57501161

Re: E46 xd manuaal 150 kw 2004 aasta.

Postitus Postitas dru1k »

polekors kirjutas:Tervist !

Sooviks pealkirjas mainitud auto head ja vead teada saada. Kindlasti foorumis endiseid ja praeguseid omanike.

Ette tänades.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=9f44" onclick="window.open(this.href);return false;

Enda pill müügis, minek on originaalis juba hea ja manuaaliga väga madala kütusekuluga.
Hooldamine midagi suurt pole võtnud, kere tahab neil tähelepanu ja sillad on lollikindlad.

Rohkem huvi ss saada priva ja annan oma parema kontatki.
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E46 xd manuaal 150 kw 2004 aasta.

Postitus Postitas teet82 »

See nelikveo lahendus küll midagi lollikindlat pole, väga palju on probleeme olnud lõtkudega jõuülekandes, mis põhjustavad vibratsioone, kolksu sidurit vabastades jne..
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
m6ksu
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 12.09.2016 10:27 28
Peamine sõiduk: BMW 330d
Telefon: 58346757

Re: E46 xd manuaal 150 kw 2004 aasta.

Postitus Postitas m6ksu »

Hoiaks ka nelikvelolisest e46-test pigem eemale. 3.0d manuaali puhul mõtleks kindlasti ka sellele, kes autoga sõitma hakkab, sidur-hooratas kipub kiirelt kuluma, kui pedaalidega korrektselt ümber ei oska käia. Naisele ja algajale juhile soovitaks pigem automaati, mille kastil mingisugune hooldusajalugu.
Tähelepanu tasuks pöörata ka kerele, uste sisemised servad - kui sõrmega tõmmates tunned, et värv ja mastiks rabedad või sõrmega muljudes üldse praksuga murduvad, siis tuleb sellega tegeleda lähitulevikus. Uste lävepakud, taguluugi servad ja numbrituleliistu ümbrus-sisemus, kapoti servad ja mootori poolne külg ning loomulikult tiivad - neilt võiks mullitamist ja roostet otsida. Ise käisin suvel läbi 7 facelift e46 üle Eesti, sh ka värskelt Saksast toodud ja korralikku mullidest ja roostest vaba kere on ikka väga keeruline leida.
Vasta