Kas 324 D 63 KW mootorile annab turbot peale sangkompunnida

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Goodyear
Huviline
Postitusi: 367
Liitunud: 25.02.2006 15:21 54
Asukoht: Raplamaa

Kas 324 D 63 KW mootorile annab turbot peale sangkompunnida

Postitus Postitas Goodyear »

Tervitus kõigile neile kes peavad lugu Baieri tehasest pärinevatest autodest:
Mure mul siis selline: Soetasin endale mõne päeva eest masina mille pagasnikul ilutseb 324 d..aga seal võiks olla 324 TD..Mure ongi siis selles et tahaks sinna turbo poissi peale panna, aga ei tea kas on võimalik seda ilma suure lammutamiseta teha..leidsin netist ühe 324 pilli veel..see oli juba turboga ja 85 KW..mootor väliselt sama, ainult et väljalaske kollektroril oli suur kiri TURBO DIESEL , mida tahaks enda omalgi näha ..see masin pärines 90 aastast, aga minu oma 87..kui sina torbo sebida kas see siis eeldab ka teist kollektorit või veel midagi..ja ega vist intercoolerist ei ole mõtet siinkohal rääkida, sest selle jaoks ei ole lihtsalt ruumi..
Paistab et plokikaanele see asi kurjast ei ole ,sest sellel 85 KW isendil oli väliselt küll täiesti 1 : 1 mootor minu omaga..Oskab ehk keegi midagi soovitada või nõu anda sellisel teemal, ja kui vähegi midagi ette võib kujutada siis kui palju see lugu võib maksma minna..(ilma töörahata)..
Ette tänades ja tuult anti-tiibadesse..
Jalgrattaga maad ei kaevata...
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Rahaliselt mõistlikum vist lihtsalt see td mootor vahele istutada...
auktagavarakummis
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 12.06.2005 19:03 05

Postitus Postitas auktagavarakummis »

tuttaval juhtus kunagi niiviisi, et oli e30 324d ja mootor jooksis tema oma lolluse tõttu kapitaalselt õhtale. asus siis käbedasti uut motoori otsima ja kõige kiirema variandina leidis 324 td variandi. pikema jututa kupatas ta tolle td mootori oma masina kere peale. selgus aga, et turbo-akregaadid ei taha hästi ära mahtuda. kuna tal oli kiire siis võttis ta uuelt mootorilt turbo maha, pani oma kokku jooksnud mootori aju ja kollektorid peale ning asi potsub siiamaani. kindel pole, aga sisuliselt võib kõigest sellest järeldada, et kõik mida sa vajad on td variandi sisselaske ja väljalaske kollektorid ja aju ning natuke mõelda ruumikasutuse üle ja peakski tehtud olema.

intercoolerit td variandil vist ei olegi. seega sisuliselt ei tohiks olla probleem 324d-st 324td teha. kollektorid, aju ja võimalik et mingieid voolikuid veel. kütusepump peab kah rohkem kütet pihustama aga tolle saab vist aju vahetusega korda.

loogiliselt võttes võivad seal mingid spetsiifilised vigurid veel olla (miski pole nii lihtne kui tundub), et see minu jutt lihtsalt kõrvalteadmiseks - mina ei vastuta kui mootori kokku lased :). igastahes 324td mootorist 324d teha olevat lapsemäng.
Kasutaja avatar
Raas
Huviline
Postitusi: 562
Liitunud: 24.06.2004 18:17 53
Peamine sõiduk: E36 328i
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas Raas »

Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

üks põhjus mix ei saa turbot panna on kolbide erinevus siis ja teine on see et mootoriplokis puudub üks vajalik auk :D (aga seda on võimalik puurida vajaduse korral)
ja sellise mootori puhul sellist asja nagu aju polegi(vanemal mootoril -87) :D
aga üks võimalus on et ostad TD mootoriploki koos kolbidega ja siis viskad oma mootori plokikaane peale ja peaks asi korras olema :)
ja üks erinevus on neil veel...TD on sidur ja hooratas suurem kui tavadiislil :)
alts20
Huviline
Postitusi: 540
Liitunud: 21.03.2004 18:03 10
Asukoht: Jõgeva,Tartu

Postitus Postitas alts20 »

ka käigukast on teine TD on getrag 260 D-l on getrag 240 ja need omavahel ei sobi
Goodyear
Huviline
Postitusi: 367
Liitunud: 25.02.2006 15:21 54
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas Goodyear »

Selge siis..tehtigi lollile päevaga asi selgeks..Asi lõhnab selle järgi et ei tasu seda jampsi ära lihtsalt..hoorattad-sidurid-kolvid ja muu krempel..lihtsam ju siis tõesti td mootor kuskil välja nuuskida, selleks et neid kahte mootorit kokku klapitada peab olema lihtsalt ajuvaba fanaatiline tahtmine..
Aga siis veel selline küss, et miks masin peale ca 10 tunnist seismist tahab pikalt käiata enne kui käima turtsatab..kui korra käinud on siis pole vaja isegi eelsüüte tulukese kustumistki oodata, nagu pensukas. Huvitav milles koma?
Teine laks veel see et asi kipub ika kuumaks minema, esimese hooga lendab vee temp seier kohe punase piirile ja siis sealt peaagu keskele tagasi. Kas siis termostaat on tuksis et ta nii hilja avaneb või ongi originaalis sedasi. Ja seda juhtub tihti linnasõitudel. Nädalavahetusel plaanin termostaadi üldse välja korjata, näis mis siis teeb.. Kui kellelgi vedeleb kusagil kasulikku infi selle kohta siis manage see siia ka , oleksin jube tänulik..
Jalgrattaga maad ei kaevata...
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

arvatavasti termostaat jamh :)
aga kui sellest turbodiislist veel rääkida siis osta avariiline kas 524td või 324td ja viska kogu kupatus peale....tuleb odavam kui osta mootor, käigukast, sidur, hooratas :D
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Kui külmalt käivituda ei taha, siis võivad eelsüüteküünlad läbi olla.
Goodyear
Huviline
Postitusi: 367
Liitunud: 25.02.2006 15:21 54
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas Goodyear »

Kurram täna hommikul läks parts käima kohe esimesest laksust..teinekord hommikul vänta tükk aega, arvan et mingi pumba survete jama, aga vaatab mis aeg näitab. Peaks vist hakkama jah mingit peetis masinat vaatama kust mootor välja urgitseda :lol: .. Panustaks siis sellisetele vendadele kellel kulub katust rohkem kui kummi :cool:
Samas kui see mootor mingi teise kere pealt saada Nt; e28 või e34 siis kas mootori käpad ja huiavinkad istuvad?Kui mootor peaaegu-täpselt sama on sis saaks vist uue mootori ja vanade käppadega hakkama?
Küsimus veel selline: kuidas on turbo mootoril vidinate hinnad? täna tegin väikse turuuuringu..rihm ja rullik kokku 1075 eeku..milline oleks hind turbokal? mitte aint see vidin vaid ka muud asjad..oskab keegi äki midagi pakkuda. Idee järgi peaks ju turbokal küttekulu ka väiksem olema, olenemata sellest et on 22 KW rohkem????
ok, kaabin tööle turboka raha põrsasse koguma :lol:
Jalgrattaga maad ei kaevata...
Goodyear
Huviline
Postitusi: 367
Liitunud: 25.02.2006 15:21 54
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas Goodyear »

ja redline, sa said enda omale turbo peale või? Mis isend sul üldse on?
Jalgrattaga maad ei kaevata...
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Miks turbokal küttekulu väiksem peaks olema??
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

Goodyear kirjutas:ja redline, sa said enda omale turbo peale või? Mis isend sul üldse on?
kle ei ole praegu olnud aega sellega tegeleda aga kavas on küll kokku panna üks td mootor :)
mul praegu siis kaks isendit bmw 524d ja 528i

ja kui sa ühe avariilise masina ostad siis pole vaja karta et peale ei sobi
vahetada on vaja ainult siis mootorikäpad mis sinu oma küljest saab ja siis oli mingi jama nende jahutusvedeliku torudega....endal sai ostetud lammutusest kunagi 324d mootor peale ja pidin vahetama mootorikäpad ja jahutusvedeliku mingi toru ka ära kuna ühte toru polnud kuhugi külge panna :lol:

ja meph-ile tedmiseks et tehasest tulles on td küttekulu väiksem kui tavadiislil :!:
tavadiisel 90km/h-5.6l 120km/h-7.5l linnas-9.2l
turbodiisel 90km/h-5.2l 120km/h-7.0l linnas-9.0l
Goodyear
Huviline
Postitusi: 367
Liitunud: 25.02.2006 15:21 54
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas Goodyear »

jaa redline, see 2,8i on lahe pill, omalgi seisab üks selline mootor kuuri all ja ootab keret mida edukalt edasi vedada. Mingi sport nukkvõlliga veel ja midagi ole veel seal, sigahea astumisega, väärt pill, seda asja hoia küll nagu fekaali pilpal. aga see sinine asi on sul e28?
Leidsin voodi alt veel ühe küsimuse, nimel kas e30-l on peale nikeldatud aknaliistude veel ka katuse liistud mis ümber uste jooksevad.ma panin tähele et mul veed puuduvad või neid ei ole üldse stokiski?
Jalgrattaga maad ei kaevata...
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

Goodyear kirjutas:jaa redline, see 2,8i on lahe pill, omalgi seisab üks selline mootor kuuri all ja ootab keret mida edukalt edasi vedada. Mingi sport nukkvõlliga veel ja midagi ole veel seal, sigahea astumisega, väärt pill, seda asja hoia küll nagu fekaali pilpal. aga see sinine asi on sul e28?
Leidsin voodi alt veel ühe küsimuse, nimel kas e30-l on peale nikeldatud aknaliistude veel ka katuse liistud mis ümber uste jooksevad.ma panin tähele et mul veed puuduvad või neid ei ole üldse stokiski?
see siis jah minu elukas:D
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=23149

e28 on küll olemas see katuseliist(kõvasti tõmmata tuleb ära ka :D )
aga ei oska öelda kas e30 ka...aga ma usun et on :)
Goodyear
Huviline
Postitusi: 367
Liitunud: 25.02.2006 15:21 54
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas Goodyear »

Kunas siis valmis saab?? Kui sul mingeid silla süsteeme või esitulesid vaja on siis tõsta käsi ! (ühesõnaga üks samasugune sinine nikkelporitiiva äärtega metslane, aga 190 KM/H üle kaane käinud, ainuke sirge plekk on kapott, ja seal kus asetseb sinu autol parempoolne tagutuli, on minu masin 10 cm paksune :) Tegelikult on seal veel küljes ka eriti sex sportrool, aga kardan et see ootab minu teise auto järge (plaanis e34 525 TDS) aga see tuleviku muusika. ja nüüd eile õhtasest juhtumist.
Minu ilma turbota masinal on vist kummitusturbo peal :roll: point sellest et eile istusin oma ratastel ratsu selga ja kukkusin kiirelt põletama.. kiirendus nullist sajani pole just edetabeli aeg, nagu või arvata..aga kui teise käiguga tahhoka seier üle 4 tuhhi käis siis käis mingi jõnks läbi ja asi rebis istmesse, ei aidanud siis enam kannused ega ohjad. masin käis oluliselt ergsamalt edasi..tea kas kuskil küttesüsteemis oli mingi jurapunn ees või..? tunne oli küll selline nagu oleks turbo järgi võtnud..või tähendab see halba, kuna veneautodel on selline komme et kui nad hakkavad imehästi käima, siis varsti lähevad nad ka korralikult peeti...Õnneks mul pole vene auto :cool:
Jalgrattaga maad ei kaevata...
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

vahepeal tulebki diislit tallata siis lööb lõõrid puhtaks :D
saatsin sulle PS!
Vasta