E36 uimane minekul, väike arutelu

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
VeikoA
Huviline
Postitusi: 1160
Liitunud: 16.04.2007 17:20 37
Asukoht: Prn - Tln - Rkv

E36 uimane minekul, väike arutelu

Postitus Postitas VeikoA »

Autoks 96a 316i, 75kW manuaal.

Probleem selline, et minekut nagu pole.
Mul on teiseks autoks Opel Corsa C 1.2 ja 55kW, 2002a.
Ja see teeb bemmile silmad ette. Kiirendab ja kimab nagu väike kiire putukas.
Olen ülimalt rahul kuigi teinud suurt midagi pole. Vahetanud õli, küttefiltri jms ja küünlad panin ka originaalid.
Enne olid seal 4 elektroodiga mingid x küünlad.

Mul on eelnevalt juba olnud üks esimene auto 1.6 kolmene ja ülejäänud kaks autot olid 1.8 kolmesed.
No ei olnud see 1.6 nii uimane nagu see on.

Ta nagu liigub, aga erksus puudub minu jaoks.
Kui vajutan gaasi põhja, siis ta nagu eriti ei reageeri kohe.
Mõtleb, kogub, võtab hoogu ja siis kui hoo sisse saab nagu läheb kuidagi.

Corsa tõmbab istmesse, bemmiga seda eriti ei tunne.

Kui Corsaga saab foori alt kiirelt minema, siis selle kolmesega ei jõua nii kiirelt.


Vahetatud on plokikaanetihend (kaan kontrollitud+lihvitud+klapisääretihendid uued), benafilter, õli+filter, küünlad õiged NGK-lt, jahutussüsteemi täelik uuendus (k.a metall labadega veepump).
Pidurid peale ei jää.


Kindlasti on kere kaal võibolla määrav, aga ei usu, et see ainus põhjus on.
Kolmekas on Corsast u. 100 kilo raskem passiandmeid uskudes.


On kellelgi mingeid variante mulle pakkuda või noh mõtteainet?

Seda tean, et 1.6 pole teab mis kiire, aga mu Corsa 1.2 on ju tunduvalt elavam ja kiirem.
Aga mis veel võiks mõjutada?

Mootor võibolla ka vana, aga ei suitse. Läbisõitu on ca 280000 aga ei usu, et mootor läbi.


Minu variandid on veel teha/vahetada:

benapump uus panna,
mõõta kompressiooni,
kütusesurvet mõõta

Tööd olen kõik ise teinud. Ei ole kordagi sellega kuskil töökojas istunud.
Pool aastat tegin. Iga päev ei viitsi jms põhjused, seega venis.
Senikaua kasutasin Corsat liikumiseks ja olen sellega rohkem rahul kui bemmiga.
Väike pettumus, et see kolmekas nii alla jääb oma 1.6-ga


Veel ideid?


Olen ka vanu teemasid lugenud, aga pole ammendavat vastust.
Ka välismaa (ja vene) foorumeid loen) ja kaevan.
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5350
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: E36 uimane minekul, väike arutelu

Postitus Postitas ooDDoo »

Asi on ülekandes. Corsal lühemad käigud
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
VeikoA
Huviline
Postitusi: 1160
Liitunud: 16.04.2007 17:20 37
Asukoht: Prn - Tln - Rkv

Re: E36 uimane minekul, väike arutelu

Postitus Postitas VeikoA »

Pingutasin veidi gaasitrossi.
Vist läks paremaks/erksamaks natuke.


Kuigi jah järsult ja korraga palju gaasi andes nagu käib mingi õrn "jõnks" läbi, nagu korraks võtaks hoo maha (hetkeks ja hästi vähe) ja siis hakkab minema.

Tegin täna veel pikema sõidu, nii maanteel kui linnas ja proovisin erinevat pidi hoovõtmist jms.

Tuli ammusest ajast meelde, et see kolmene tahab suuremaid pöördeid, peab siduriga mängima, siis nagu läheb paremini ja suht norm.
Oli täitsa norm reageering.

Aga kuskil mingi asi jah põhjustab seda õrna jõnksu, kui kohe, palju ja kiiresti üritada nagu gaasi vajutada.


See nn "jõnks" on kuulda mootori pööretes, et on näiteks pöörded madalad, siis sõidab veidi selliste pööretega ja siis pöörded suurenevad pisut ja selles väljendubki see pisike mõtlemisaeg tal.

Teisisõnu: annan gaasi, on tunda, et ta reageerib sellele.
Siis nati aega nii mõtleb ja siis käib see õrn jõnks läbi, kuskilt nagu pääseks kütus läbi vms ja siis hakkab minema.

Üritan veel live datat vaadata INPAga. Ei taha vahetada kalleid osi, nagu lambda jms.
Kui pole kindel, et asi paraneb.

Ma isegi ei usu, et all originaal kat on. Tundub et on asendatud mingi aeg, keevitused ümber.
Võibolla umbes.


Nu ja muidugi meenub kunagistest eelmistest kolmestest, et E36 tahab 98 bensu.

Meenub, et sellega sõitis paremini.
Mul veel tilk segu 95 ja 98-st. Sõidan tühjaks, panen mingit vahendit alla ja siis täispaak 98.
Siis vaatab, kas muutub midagi.
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1766
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Re: E36 uimane minekul, väike arutelu

Postitus Postitas Roland325 »

No tehaseandmete järgi on see 316 natuke Corsast kiirem :) Tuttava 318-l tekitas järsul stardil poomist see õhulugejast mootorisse minev õhulõdvik. Järsul stardil mootor liikus niipalju, et lõdvikusse tuli mõra ja sai lisaõhku. Muidu mõra polnudki näha ja tavasõidul toimis ilusti. See õhuvoolik neil suht tüüpviga ehk võib asja kontrollida. Pilt
Kasutaja avatar
VeikoA
Huviline
Postitusi: 1160
Liitunud: 16.04.2007 17:20 37
Asukoht: Prn - Tln - Rkv

Re: E36 uimane minekul, väike arutelu

Postitus Postitas VeikoA »

Jah, olen kursis, kui plokikaant hooldasin ja tihendi vahetasin, siis kokkupanekul vaatasin ta üle.
Silmadega, mitte väga painutades ja mudides.

Võibolla on mingid mikropraod.
Sest olen netist vaadanud pilte ja näinud millised ikka leidub, nu täiesti ribadeks mõned.
Ja siis imestan, kuidas mul nii hästi säilinud on.

Võibolla seda korra vahetatud, ei tea. Kui BMW logo pole, siis vahetatud arvatavasti.


Kuigi süütepool ka mul imelik. Nagu jube vana näeb välja. Plastikkate on pealt osaliselt kadunud ja nagu oleks lahingus käinud.
Targem vist see ja küünlajuhtmed vahetada.

Samas vaatan ka küünlad üle. Kas on märjad, mustad või mingid teistsugused.
Olen suht palju sõitnud peale kokkupanemist, peaks vist küünlad juba olema mingi värvuse omandanud.



Auto nagu liigub jah, aga tüüpiline "mõtlemine" on veidi kui gaasi anda jõuga ja siis veidi ootab ja siis käib õrnalt jõnks või lausa 2 või 3 jõnksu ja hakkab minema. Tundub ühesõnaga, et "raiudes" nagu jääb toppama hetkeks.


Muidu vaikselt juba harjun siduri jms. Corsaga ju sõitnud koguaeg. Seal tunnetus teine hoopis.
Kasutaja avatar
VeikoA
Huviline
Postitusi: 1160
Liitunud: 16.04.2007 17:20 37
Asukoht: Prn - Tln - Rkv

Re: E36 uimane minekul, väike arutelu

Postitus Postitas VeikoA »

Kuna sattusin bensukasse (mitte tankimise pärast), siis sai seal ringi vaadatud autoasjade riiulites.
Võtsin siis ühe kütusesüsteemi läbipuhastava aine purgi.
Kasutasin "vana" bensusegu ära ja siis kallasin selle aine põhimõtteliselt tühja paaki ja tankisin 98 pool paaki umbes.

Sõidan siis selle miksiga pisut ja vaatab, kas muutub midagi.

Olen kunagi korra mingit lisandit kasutanud eelmisel kolmekal ja tundsin küll sujuvust mootori töös (auto liikumises).

Corsal puhastasin sisselaske kollektorit nati ja eelkõige seguklappi. Kõva kiht seda "tõrva" või mis iganes seal on, sai eemaldatud.
Ja kuna sisselaskes mässasin selle karburaatoripuhastaja sprayga päris usinalt, siis ei jõudnud see kõik ära aurata sealt.

Sai kokku laotud ja panin käima, mis polnud ka lihtne peale seda ja kui läks, siis suitses korralikult ja lõhnas omapäraselt.


Aga pärast stabiliseerus ja norm töö taastus, ilma suitsuta (nagu alati).
Aga tunne on, et mootor käivitub veel paremini kui enne ja kuidagi gaasi andes reageerib paremini ja üldse tundub rõõmsam see mootor nüüd.


Peab vaatama, mis seisus kolmeka seguklapp ja ümbrus on ja siis sama äkki proovima.
Kasutaja avatar
VeikoA
Huviline
Postitusi: 1160
Liitunud: 16.04.2007 17:20 37
Asukoht: Prn - Tln - Rkv

Re: E36 uimane minekul, väike arutelu

Postitus Postitas VeikoA »

Suure ringi küsimus.
Siit foorumist leidsin postituse, et kui plokikaant lihvitakse, siis kokkupanekul tuleb süüdet timmida, ehk siis nukkvõlli.


Kas see tähendab, et ei saa/tohi nukka enam panna otse 90 kraadi blokeeritud hoorattaga ja peab natuke kaldesse panema nuka?


Palju mul maha lihviti, ei tea. Tavaline Reinzi kaanetihend.
Kuna lihviti, äkki pidanuks ka paksema tihendi panema, aga pole neid kuskil müügil näinud eluski.


Kuhu poole ja kui palju nukka keerata?
Kuidas seda nurka leida?

Äkki mul sellepärast ongi puterdaja, uimane veidi.

Varsti keeran küünlad välja, vaatan mis tooni nad on.

Ise arvan et mul süüde pole päris õige
Kasutaja avatar
VeikoA
Huviline
Postitusi: 1160
Liitunud: 16.04.2007 17:20 37
Asukoht: Prn - Tln - Rkv

Re: E36 uimane minekul, väike arutelu

Postitus Postitas VeikoA »

Võtsin esimese silindri küünla välja.
Oli hele kollakas/pruun. Tore oli näha.
Ja kuiv oli.

Teiste jaoks polnud aega. Mõtlesin kuhu keerata ketti.

Kuna kaanetihendi vahetusel ja ajastamisel nägin, et hambakas ei lähe vanasse kohta, vana jälje peale nukkvõlli otsal (hele koht). Siis väga ei mõelnud tol hetkel.
On siis on. Kett vana ja veninud.

Täna ikkagi blokeerisin hooratta ja panin ülemise hambaka vana jälje peale.
Nukk on 90 kraadi koos blokeeritud hoorattaga, aga nool hambakal vaatab veidi vasakule.

Panin klapikaane tagasi, koos natukese silikooniga, seal kahes liitekohas. Siis keerasin käsitsi, et veenduda, et kõik ok.

Ja nüüd on poole pöörde pill.
Sõna otseses mõttes. Jääkülm mootor ja kohe läheb.

Enne võttis 2-3 sekundit.


Klapid peas pole. Norm hääl.


Sõita ei proovinud, las silikoon kuivab.
Homme proovin
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1766
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Re: E36 uimane minekul, väike arutelu

Postitus Postitas Roland325 »

Selles võib asi olla küll. Meenub, et kunagi ammu 318-l (küll M10 mootoriga aga vahet ei ole) plokikaant vahetades panin ka kogemata 1 hambaga võssa, siis oli ka tuim ja ei tahtnud käia väga hästi.
Kasutaja avatar
VeikoA
Huviline
Postitusi: 1160
Liitunud: 16.04.2007 17:20 37
Asukoht: Prn - Tln - Rkv

Re: E36 uimane minekul, väike arutelu

Postitus Postitas VeikoA »

Sai siis ringi sõidetud.
Minek on tunduvalt parem.

Pole ideaalne, aga kindlasti parem. Reageerib gaasile paremini ja tõmbab pisut ka istmesse juba kui järsult gaasi anda.
See pole eesmärk, aga mulle see juba ütleb, et tõmme on parem.


Vaja oleks ehk veel võimalikud vaakumlekked leida. Kui neid üldse on.
Vahetada süütepool ja juhtmed.

Ühendada veel arvutiga, andmeid vaadata.


Mõõta kindlasti kompressioon ja bensusurve.
Need 2 viimast tahaks eelkõige tehtud saada.


Nu võibolla on ka sidur väsinud. Sest pöörded suurenevad kiiremini, kui kiirus.


EDIT:
Unustasin lisada, et enne seda keti keeramist oli peale pikemat sõitu ka mingi spetsiifiline kärsahais vms,
arvan, et miski kuumenes liialt. Kuskilt foorumist lugesin, et kas hilisema või varasema süütega kipub väljalaskekollektor või mingi muu asi kuumenema liialt.

Tundub, et enam seda probleemi ka pole.
See mul iga kord sõidust tulles. Ammu enne seda keti keeramist.
taunod
Huviline
Postitusi: 3950
Liitunud: 10.08.2007 06:54 43
Asukoht: Viljandi

Re: E36 uimane minekul, väike arutelu

Postitus Postitas taunod »

316:
75 kW (101 hp) @5500 rpm ja 150 N·m (110 lb·ft) @3900 rpm, 12,7s sajani, kaal peaks olema ca 1200
Corsa:
75 hp/5600 rpm ja 110 Nm/4000 rpm, 13s sajani, kaal ca 920 kg

Eks siin corsa kasuks mängibki kaal ja võibolla väiksem läbisõit. Usun, et kiirusel 100+ näeb corsa kindlasti bemmi tagatulesid. Teine variant, pane mõlemale tühi haagis sappa, pole see corsa enam kiirem midagi :D
Igaljuhul edu vigade leidmisel ja likvideerimisel!
2X328 '95
Kasutaja avatar
VeikoA
Huviline
Postitusi: 1160
Liitunud: 16.04.2007 17:20 37
Asukoht: Prn - Tln - Rkv

Re: E36 uimane minekul, väike arutelu

Postitus Postitas VeikoA »

Läbisõit sai Corsal 200000 hiljaaegu. Nüüd veidi peale juba.
Teen pikki maantee sõite, sellepärast kogunebki.
Corsa on nobedam ja ta rohkem südamelähedane ka. Armas pisike putukas.

Bemmil varsti 300000.

Väikesed mõtted (teemavälised).

Olen juba harjunud andma rohkem pöördeid bemmil, liigub nagu paremini.
Aga üldiselt mõtisklen siin mida teha.

Loobuda neist mõlemist ja osta asemele midagi uuemat. Et oleks 1 auto, aga mis on rohkem OK.
Automaatkastiga, veidi suurem mootor.

Olen isegi margi ja mudeli välja valinud, asi seisab raha taga eelkõige.
Niiet hetkel unistan.

Hakkan väsima käikude vahetamisest ja autode kallal nokitsemisest.
Vist vanadus tuleb või ma ei tea mis.

Tilulilu võin teha, aga suuremad remondid tüütavad ära juba.
Kunagi tundus jube huvitav et ohh saab taas midagi nokitseda.
Noorena oli kõik nii huvitav, oleks aint aega kõike ära teha. Nüüd vastupidi.

Bemmil vaja salongiradikas läbi pesta, soojaklapp taastada (lahti võtta, puhastada).
Salongisooja "siil" vahetada. Salongi tuleb vähe sooja ja salongi vent töötab nii kuidas Jumal juhatab.
Vahest jookseb kliimaplokk lihtsalt "kinni" ja elutseb tuhmilt/poolkustunult.
Tagapidurid teha.
Sarniirid, rooliotsad, stabikavardad uued. Palju on vaja, aga motivatsioon hakkab kaduma.

Ja samas tahaks nagu paremat minekut autolt (bemmilt).
Olgugi, et see mootor suht säästukas. Aga vahest tahaks tunda kuidas ikka mootor tõmbab.
1.6 seda eriti ei paku. 1.2 ka eriti mitte.

Swappida võiks mootori, aga taas ei ole erilist motivatsiooni.


Mõtlemisainet mul jagub, mida edasi teha. Jalamees ka ei taha olla pikka aega. harjunud autoga liikuma.
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1766
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Re: E36 uimane minekul, väike arutelu

Postitus Postitas Roland325 »

Üles vuntsimiseks on see 1,6 jah jama variant. Putita palju tahad aga lõppkokkuvõtteks on ikka "500 eurine talveroim". :) 325/328 (mitte swapitud mootoriga vaid orig. pillid) oleks juba asjalikumad variandid ehitamiseks. Korralikel isenditel hind enam suurt ei lange, pigem on isegi tõusujoones.
Kasutaja avatar
VeikoA
Huviline
Postitusi: 1160
Liitunud: 16.04.2007 17:20 37
Asukoht: Prn - Tln - Rkv

Re: E36 uimane minekul, väike arutelu

Postitus Postitas VeikoA »

Jah, eks ta ole. Kere iseenesest hea. Roostet miinimum. Värv "läigib peegliga", näeb hea välja. Ei ole vana ja kulunud väsimust.
Kui auto alles jääb tulevikus mulle, siis võibolla panen sinna midagi muud kapoti alla.


Hetkel, aga mõnda aega garaazis seisnud ja täna proovisin. Uus viga tekkinud.
Arvatavasti niiskusest, aga ei ole kindel.

Käima läheb ja töötab tühikal ok, aga kui gaasi anda, siis nagu puterdab.
Nagu üks pütt oleks tagant ära aga nati "leebemalt".

Sama efekt kui näiteks kõrgepinge lööb küünlajuhtmest või piibust kuskilt üle.
Aga pole kindel kas on see viga, see tekkis esimesena pähe.

Miks siis tühikäik OK on kui näiteks lööbki üle?
Mäletan eelmisel mingisel bemmil oli sama jama. Siis oli piibus asi. Kasutasin halli teipi ajutiselt.

Järgmine nädal vaatan pimedas, kas on sädelust kuskil näha.
Ja ühendan ka läpaka külge uuesti. Teen ADS adapteri valmis, ehk saan targemaks INPAS.



Aga mis see veel võiks olla? Äkki see uimane/mõtlev minek ka sellega seotud.
taunod
Huviline
Postitusi: 3950
Liitunud: 10.08.2007 06:54 43
Asukoht: Viljandi

Re: E36 uimane minekul, väike arutelu

Postitus Postitas taunod »

Kere hea, turuhind ehk tonn. Teed remondi ära, kõik mis üles loetlesid. Läheb ehk mingi 500 (lased teha).
Aasta pärast tahad uut ja müüd ikkagi maha. Ei usu et väga tonni enam saad. Pigem 500-750. Kuid just peale sellist remonti alles sõidurõõm algab, sest tegelikult tehniliselt korras e36 kestab päris hästi.
Minu auto on 2 aastat juba kestnud. Teinud ainult vanadusest ja hooldusest tingitud töid. Põhimõtteliselt "0" kulu rahakotile.
2X328 '95
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E36 uimane minekul, väike arutelu

Postitus Postitas teet82 »

Ei ütleks, et korraliku E36 hind aastatega langeb, pigem ikka hakkab tõusma vaikselt. Aga see kehtib tõesti ainult korraliku kerega ja originaalseades auto kohta, mis võib-olla talvel Eestis pole sõitnudki. Enamus E36 on kered pehmed, samamoodi ka E39 ja E38. Väljast võivad viisakad olla, aga tungikohad vajuvad ikka sisse tõstmisel.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
VeikoA
Huviline
Postitusi: 1160
Liitunud: 16.04.2007 17:20 37
Asukoht: Prn - Tln - Rkv

Re: E36 uimane minekul, väike arutelu

Postitus Postitas VeikoA »

Tungikohad jms väga kõvad.
Hästi säilinud kere.


Usun, et peaaegu tonni olen juba sisse pannud ja kahjumis olen niikunii müügi puhul.
See paratamatu.

Olen vahetanud plokikaanetihendi, lasknud kaane üle kontrollida, lihvida jms.
Klapid üle vaadatud, sääretihendid tehtud.
Jms pudi padi.

Olen kõik teinud ise garaazis. Pole kordagi töökojas käinud sellega.
Miks ma peaks, kui ma ise oskan. Kirjandus, nett(videod), õpetused ja ka kogemused olemas.


Aga kuri kahtlus, et mingi kala ikka on jahutussüsteemiga (radikaga) seoses.
Miks nii arvan?


Jahutussüsteemist kaob nagu vedelik natuke. Samas õrn loiguke on ka vahest, arvan et pressib õhutuskorgist.

Võibolla radiaator on vigane. Kuigi uus. Aga mitte nissens ega muu tuntud.


Mingi jama on. Kui mootor külm, siis vedeliku taseme viin normi (kalt/cold). sõidan ringi, toon garaazi, seisab öö otsa ja hommikul ei paista radikas nagu midagi olevat.

Keeran õhutuskorgi lahti, sealt sisiseb ja siis vedelik ilmub kui imeväel paisupaaki.
Aga nati vähem kui enne selle kalt/cold juures. paar kriipsu madalamal.


Keeran järgmine nädal ülejäänud kolm küünalt välja, ühe keerasin, see oli helepruunikas/kollaks (nagu norm?).

Võibolla üks silinder ikkagi saab jahutusvedelikku, samas ei tossa kuiva sooja ilmaga summutist.


Ühesõnaga jah, mure on. Tüütu töö jälle plokikaan maha võtta, kuigi pole kindel, et asi selleski üldse.
Olen kallanud liitreid sinna jahutusse juba. Pole mega leket märganud.
Aga sooja ka ei tule salongi väga ja pidevalt tase kõigub.


Eelmistel kolmestel polnud mingit probleemi termostaadi vahetuse ja õhutamisega.
Oli soe salongis ja tase oli külma mootoriga kalt/cold juures, nüüd aga kaob sõiduga kuskile mootorisse, paisupaak tühi.

Samas mootor üle ei kuumene, seier ilusti keskel (noh 1-2 mm üle keskmise).
Tase tuleb tagasi, kui korgid avada. Sõna otseses mõttes nõme.

Sama asi mul:
http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... el-problem" onclick="window.open(this.href);return false;

Teemasid on palju, aga kuskil pole otsest lahendust. Et keegi vot tegi selle ja selle ära ja sai korda.
taunod
Huviline
Postitusi: 3950
Liitunud: 10.08.2007 06:54 43
Asukoht: Viljandi

Re: E36 uimane minekul, väike arutelu

Postitus Postitas taunod »

Lõhnab nagu õhule jahutussüsteemis. Muu poleks eriti loogiline. Selle sul sooja ka ei tule.
See õhutamine on paras peavalu. Ise jamasin ka sellega. Need bmw insenerid olid tol ajal suht mittemõtlevad. Eraldi paisupaak vaid diisel ja M-seeria e36-tel. Õhutada pole vaja, vala vaid paak täis.
teet82 kirjutas:Ei ütleks, et korraliku E36 hind aastatega langeb, pigem ikka hakkab tõusma vaikselt.
Ma arvan, et ca 2-3 aastat veel. Siis kõik roimad ära lammutatud. Vot siis on loota ka hinnatõusu. Ainuke jama võib juhtuda nagu e30-ga. Varuosi terve turg täis ja korralikud jupid lähevad rauda ja prügimäele. Rahaks tehakse ainult see, mis ruttu müüb. 10 aasta pärast pole enam midagi varuosa teema alt võtta :?
2X328 '95
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5350
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: E36 uimane minekul, väike arutelu

Postitus Postitas ooDDoo »

Ära ava lampi jahutusysteemi korki. Lased aga õhku juurde . Õhk paisub ja surub sellevõrra jälle jahutusvedelikku minema. Jahtub maha-keerad jälle korgi maha ja hakkab sama ring pihta
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
VeikoA
Huviline
Postitusi: 1160
Liitunud: 16.04.2007 17:20 37
Asukoht: Prn - Tln - Rkv

Re: E36 uimane minekul, väike arutelu

Postitus Postitas VeikoA »

Nujah aga tase on ju liiga madalal.
Põhimõtteliselt peale ööpäevast seismist on see valge radika paak tühi.
Kuni ma õhutuskorgi avan. Sealt sisiseb ja vedelik tuleb "tagasi".
Ei usu, et see normaalne on.

Ostan veel 2 kanistrit ja proovin õhutada juhise järgi.

Halb veel see, et kuna õhk jahe, siis termostaat ei avane.
Sealt alumisest torust pole veel vedelik läbi termostaadi käinud.
Alumine toru jääkülm koguaeg.
Seal ka võibolla õhku. Aga see selleks.

Radikas peab tase ikka püsima, eelmistel masinatel ei olnud seda probleemi.
Tõsi, seal ma mootorit lahti ei võtnud. Vahetasin vaid termostaadi.
Kasutaja avatar
VeikoA
Huviline
Postitusi: 1160
Liitunud: 16.04.2007 17:20 37
Asukoht: Prn - Tln - Rkv

Re: E36 uimane minekul, väike arutelu

Postitus Postitas VeikoA »

Mingi viga on sees jah, arvatavasti mingi andur.

Viskab kõik küünlad mustaks ja puterdab käivitamisel külmalt.
Viskab pöörded väga alla ja nagu tahaks ära surra, aga toob ikka üles ja siis jääb pidama.

Gaasi andes tyhikal, nagu jätab vahele


Ideid?
Kasutaja avatar
VeikoA
Huviline
Postitusi: 1160
Liitunud: 16.04.2007 17:20 37
Asukoht: Prn - Tln - Rkv

Re: E36 uimane minekul, väike arutelu

Postitus Postitas VeikoA »

Peale pikka mässamist, arvutiga andmeid jälgides, nõidumist, vandumist ja heitgaaside sissehingamist on asi niikaugel, et on korras.

Mis viga oli, ei tea siiani.

Alguses oli viga sees, et detonatsiooniandur nr 2 on kutu, mõtlesin ta lahti ühendada, keegi kuskil soovitas proovida.Ei aidanud midagi.

Siis peale mitut tundi mööda erinevaid foorumeid kolades leidsin kellegi soovituse, ühendada lahti kas väntvõlli ja/või nukaanduri.

Mõõtsin ka takistusi neil. Nuka omal oli takistus 1200 oomi. Vända oma oli OK, ca 540 vms.

Mõtlesin juba tormata uut nuka oma ostma.


Sai mitu korda arvutiga ühendatud ja INPAs neid andmeid vaadatud jms.
Süütenurk oli nagu valevõitu, INPA näitas. Kuna ma nukka olin keeranud mõlemale poole, siis arvasingi, et nuka peaks ikka uuesti paika panema.

Sai ehituspoest võetud naelutusplaat http://www.bauhof.ee/rauakaubad-ja-kinn ... -0-zn.html" onclick="window.open(this.href);return false;
See mõõt oli "parim", ei liiga suur ega liiga väike.
Vaatasin veel üle sealsamas poes uue nurgikuga, et kas on täisnurk.

Võtsin selle plaadi, kuna tavaline nurgik ei mahu sinna plokikaane peale, ruumi vähe.
Ja mul polnud ühtegi metallitükki mis oleks täpselt millipealt 90 kraadi täisnurk.

81 senti ja hea täpne tööriist olemas.

Panin siis sellega nuka paika, et oleks täisnurk nukal. Nool oli 2-3 milli aku poole kaldu. Aga savi oli sellest.
Hambakas ilusti kinni uuesti, jälgisin, et nukk ei liiguks ära pingutamisel. Mitu korda vaatasin, et oleks 90 kraadi ja siis panin "klapikaane" tagasi.


Eile siis mõtlesin, et vaatan arvutiga ja oh imet, deton. anduri viga on läinud imekombel.
Oli ainult virin, et nukaandur katki vms.

Täna siis hommikul uuesti panin arvuti sappa. Kustutasin selle vea.
Panin nuka anduri tagasi.

Ja oleks nagu taassünd toimunud. Küünlad läksid helepruunikaks/kollakaks, ei visanud mustaks enam.
Ei puterda enam. Ei aja seda kohutavat haput haisu enam summutist. Vaid on norm heitgaas.

Liigub nagu loom ja gaasile reageerib koheselt.
Maanteel, linnas, kohaltminek on kiire, äkiline, ei mingit uimerdamist/mõtlemist mootoris.

Palju jebimist oli, aga kus viga tegelt oli, ei tea siiani.
Lugesin sõnad ka peale, et mul tüdimus juba, et lähed vanametalli kui tööle ei hakka norm.

Võibolla ilusad ilmad mõjuvad hästi.


Paras müstika.
Kasutaja avatar
VeikoA
Huviline
Postitusi: 1160
Liitunud: 16.04.2007 17:20 37
Asukoht: Prn - Tln - Rkv

Re: E36 uimane minekul, väike arutelu

Postitus Postitas VeikoA »

Ei taha uut teemat teha.

Häirib mind ikka see asi, et kui auto seisab pikemalt või siis mitte nii pikemalt, aga siis käivitusega tekib selline pöörete langus, et korraks läheb käima ja siis sureb välja.

Vahest viskab pöörded alla, väriseb, tuleb järsult gaasi anda, et asi stabiliseeruks.

Mida keegi oskab soovitada, mis seda võiks põhjustada? Autol peaaegu 300k.

Ise kahtlustan akut (selle seisukorda), kütuse rõhuregulaatorit ja bensupumpa.

Et rõhuregulaator ei hoia rõhku üleval torudes, benss läheb tagasi (või survet pole) ja enne normaalselt tööle ei hakka kui pump tuurid üles võtab.


Vahest on aga vastupidi. Külm auto, pikalt seisnud läheb poolest pöördest.
Töökaaslane just viis mind korra koju ja kui võtit keeras, siis tema külm diisel läks poolest pöördest.
Küsisin, et sul nii hästi käivitub diisli kohta. Siis ütles, et uus aku on peal.



Vahest mul aga tahab pikalt käiamist ja siis ka ei lähe, nagu zigullil pead gaasi andma vahele.


On mu mõttel jumet, et kütuserõhu regulaator ja pump?

Akut peab ka uurima, tänapäeva akud vist 2-3a peavad vastu siis tekivad anomaaliad.


Kütuserõhku pole mõõtnud veel. Teen selle ära kui auto "tuppa" ajan.
Vasta