K: M20B20 Hingest kinni ja muud jamad

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
M20b20
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 01.08.2006 09:42 00

K: M20B20 Hingest kinni ja muud jamad

Postitus Postitas M20b20 »

Tere. M20B20 95 Kw Bens-kat
Mure siis järgmine: Sai võetud kütet väga khatlasest puka tanklast ja peale seda hakkas auto tõsiselt jamama. kusagil 3000-4000rpm on tõsiselt hingest kinni ja peale 4000 rpm`i läheb metsikult hästi jälle. Kütusekulu trassipeal on hetkel 10 sajale...see on 95 km/h 2800 rpm sõites......kui vähe äkilisemalt kiirendada 100ni siis yhtlaselt sõites nõksutab......aga sujuvalt ja vaikselt kiirendad siis ei nõksuta. Panin alla ka mazda bensu filtri(1,8 oma vist oli) mingi aeg kuna polnud originaali käepärast ja vana filter oli nagu sõelapõhi(ajutine-igavene).
Võtsin ka õhulugeja kaane maha ja puhastasin selle seest ära ning ei paistnud et midagi julmalt kulunud oleks ning hariliku kh ei olnud siis käepäerast et proovida...aga rajad paistsid enamvähem. aa ja kui kohapeal seistes hoiad pöördeid 3000 rpm siis summutist tuleb müts-müts vaikselt...Ühesõnaga mida kuradit tal viga võib olla....kui bensu filter kinni siis kas võib olla et mingist maast hakkab jälle ilusti astuma? Siin suur vihmasadu oli siis sai ka küünlajuhtmete(jagaja vbolla) pärast teepeale jäädud...wd 40 peale ning siis sai koju ära. Ootan igasugu tarkasid vastuseid.
rynno300
Huviline
Postitusi: 910
Liitunud: 14.02.2006 13:01 50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas rynno300 »

No kui käib müts-müts sumpast, siis jõuab põlematta kütus summutisse. Peaks olema nii? Ma pakun, et viga on küünaldes või siis su jagajas/küünlajuhtmetest.
M20b20
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 01.08.2006 09:42 00

Postitus Postitas M20b20 »

niih täna siis tekkis juurde veel tyhimik 5000 rpm`i juures ning 20 min pärast mõtles saale et keerutab ennast nii nagu tahab ja mootor kotis :(
Ma ise arvan et vänta pole lihvida vaja kuna saale häält kuulda 2500 rpm või natuke enama juures(sedagi väga vaikselt)......tühikäigul ei ole kõrvaga midagi kuulda(lasin töötada maksimum 4-5 Sek peale õlitule syttimist.
Mida peab tegema kui rõngad ka ära vahetad(ma mõtlen silindri(hülsi) seintega vms)? Ühesõnaga soovitused suht kap rem kh :D (alumise poole)
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

odavam tuleb uus mootor osta ja vana varuosadeks jätta.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
M20b20
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 01.08.2006 09:42 00

Postitus Postitas M20b20 »

hanzvonkazak kirjutas:odavam tuleb uus mootor osta ja vana varuosadeks jätta.
Noh asi selles et pärast saan samasuguse juustu mis võib suht kähku alla anda :( arvan et targem oleks see korralikult ära teha ning siis tead et kestab ka. Mul seda aega ka nagu suht vähe et garaažis aega veeta. Näpunäited alumise poole kap remondiks on oodatud.
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

vänt lihvida, uued saaled, hülsid üle hoonida, remont kolvid sisse, kaan lihvida, klapid vahetada, sooveldada, vahetada kõik semmerid ja tihendid. ja ongi valma kogu see kupatus läheb üle 10k ja mõttekam on vaadata mõni uuem mootor. selline kasutaja nagu lynx pakub ja mootorit hetkel, mis väga hea aastakäiguga.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
truumu

Postitus Postitas truumu »

hanzvonkazak kirjutas:vänt lihvida, uued saaled, hülsid üle hoonida, remont kolvid sisse, kaan lihvida, klapid vahetada, sooveldada, vahetada kõik semmerid ja tihendid. ja ongi valma kogu see kupatus läheb üle 10k ja mõttekam on vaadata mõni uuem mootor. selline kasutaja nagu lynx pakub ja mootorit hetkel, mis väga hea aastakäiguga.
Pigem üle 20kilo
M20b20
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 01.08.2006 09:42 00

Postitus Postitas M20b20 »

niih mootor korras. Hingest kinni jama sain nagu ära(põhjust ei tea siiamaani). Puhastasin jagaja kontaktid ära, teised küünlajuhtmed, teine õhulugeja....Ps keegi 95kw 90 a 2.0`i õhulugeja koodi saab anda ja mis nr motoori plokipeal peab olema.
Ainuke jama on jäänud...tühikäigul nüüd lonkab külmastpeast :( Tühikäigumootor suriseb...ja kui pistik tagant võtta siis pöörded kukuvad ja lonkab natuvähem.
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

kuskilt mõni lõdvik annab lisaõhku.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
M20b20
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 01.08.2006 09:42 00

Postitus Postitas M20b20 »

hanzvonkazak kirjutas:kuskilt mõni lõdvik annab lisaõhku.
Oligi. sai eemaldatud.

Ma nagu ebaõnne ryytel selle autoga. Kaks asja mis tõsiselt närvi ajavad veel....kiirendade 4500rpm ja siis kukub tahokas nulli....ja kui moto pöörded langevad hakkab auto jälle tööle....täielik müstika. esimese käiguga ei ole ja teisega ka samuti mitte....3-5 käiguni teeb nii. õlutlesid ja asju armatuuris põlema ei lää aga tahokas kukub nulli nii kui 4500 rpm on...ja alla 4400 toimib.

Kütusekulu on järgmine jama. No täiesti hull kulu on ikka.....ylirahulikult 90 km/h sõites alla 8-8,5 ei saa....nõks kiiremini ning kohe on 10 vähemalt. Mida selega ette saab võtta et seda naatukene madalamaks s aada...õhulugejat tuunida :P?(mingit asja kruttida seal näiteks :P)
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

M20b20 kirjutas:Kütusekulu on järgmine jama. No täiesti hull kulu on ikka.....ylirahulikult 90 km/h sõites alla 8-8,5 ei saa....nõks kiiremini ning kohe on 10 vähemalt. Mida selega ette saab võtta et seda naatukene madalamaks s aada...õhulugejat tuunida :P?(mingit asja kruttida seal näiteks :P)
Ega see M20B20 mingi ökomootor ei olegi ... keskmise alla 10L saamine on ikka meelitamine.
Mul sama mootoriga 5-ne ja maanteel seier ühtlaselt kulgedes näitab jah 8L/100km ise olen pikemate maanteeotste puhul saanud keskmiseks mingi 9,2L/100km.
Üldiselt keskmine nii suvel kui talvel umbes 10L/100km.
Indrek
M20b20
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 01.08.2006 09:42 00

Postitus Postitas M20b20 »

Indrek_M kirjutas:
M20b20 kirjutas:Kütusekulu on järgmine jama. No täiesti hull kulu on ikka.....ylirahulikult 90 km/h sõites alla 8-8,5 ei saa....nõks kiiremini ning kohe on 10 vähemalt. Mida selega ette saab võtta et seda naatukene madalamaks s aada...õhulugejat tuunida :P?(mingit asja kruttida seal näiteks :P)
Ega see M20B20 mingi ökomootor ei olegi ... keskmise alla 10L saamine on ikka meelitamine.
Mul sama mootoriga 5-ne ja maanteel seier ühtlaselt kulgedes näitab jah 8L/100km ise olen pikemate maanteeotste puhul saanud keskmiseks mingi 9,2L/100km.
Üldiselt keskmine nii suvel kui talvel umbes 10L/100km.
No mul keskmine tuleb vastg 15l sajale :( mul neid m2b20 variante varemgi olnud aga see on kõige hullem. 92 kw m2b20 oli mul näiteks tunduvalt ökom . Aga jah aidake selle 4500rpm`i juures kaduva syyte kala vmi otsimises.
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

M20b20 kirjutas:No mul keskmine tuleb vastg 15l sajale :(
Oleneb kui pikki otsi sõita - kui ikka ainult linnas ja lühikesed otsad külma mootoriga ja tallata ka siis ...
No minu rekord on suvel keskmine 13L/100km ja talvel 18L/100km selle mootoriga :) Aga need siis ainult linnas lühikesed otsad - tööle oli kodust alla 3km ja töösõidud olid kõik kah umbes samapikad ja nii see tuli.
Indrek
M20b20
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 01.08.2006 09:42 00

Postitus Postitas M20b20 »

kütte kulu kütte kuluks. Mure siis kuidas 4500rpm mootori tagant kukkumisest lahti saada. on pakutud et jagaja kaan vigane, rootor paneb hullu või küünla juhtmed. Kas siis peab tahokas nulli kukkuma?aru ma ei taipa.
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

Võta truumuga ühendust, pane aeg kinni ja käi tema juures diagnostikas ära, siis enam ei pakuta mis võiks olla vaid öeldakse mis on. Truumu tel number tema nime all kirjas.


(Küttekulust antud mootori puhul rääkides, siis minul 90 km/h maanteel sõites on alla 7L ja 110km/h 8L kandis. Tänu truumule muidugi ja mootor on saanud ka korraliku hooldust.)
E30 316i ´90, E34 518i ´95
M20b20
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 01.08.2006 09:42 00

Postitus Postitas M20b20 »

hmm ma ei julge truumu juurde minna.....sealt hakkab raudselt sajatusi tulema :P aga et sinna nagu tõsiselt pikk maa :( kuna ma ise ju lõunast ja sinnakanti sattun 3 kuujooxul korra healjuhul.
truumu

Postitus Postitas truumu »

M20b20 kirjutas:hmm ma ei julge truumu juurde minna.....sealt hakkab raudselt sajatusi tulema :P
Pole kombeks :D
Kõik inimesed ei saa olla autoremondis profitasemel pädevad

Mis aasta autoga tegu üldse?
Kas jagaja rootor on piirajaga?
M20b20
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 01.08.2006 09:42 00

Postitus Postitas M20b20 »

Jagaja rootor...hmmm rootoril piiraja jah peal.....6500 ja hakkab piirajasse pexma......ma ütlen et tühikäigul väga hea aga sõites yle 4500 ei lase....samas mootor blötutab tühikäigul vahepeal... 90a e30 2.0 95 Kw
Vaatan kuidas järgmine nädal kulgeb finantsi kohapealt ehk peaks sinu juurde tulema jah(Truumu).
Vasta