Turbo ja summutaja vaheline klamber

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
vare271
Huviline
Postitusi: 1880
Liitunud: 21.04.2008 21:18 23
Asukoht: Viljandi mk.

Turbo ja summutaja vaheline klamber

Postitus Postitas vare271 »

Autoks siis M47 mootoriga E91.Nimelt kinnitub summutaja turbo külge klambriga ning see kipub lekkima.Juba autot ostes oli tunda heitgaase salongis.Esimesena sai avastatud, et teine summutaja ühendus lekib, sinna sai uus vits pandud.Heitgaas tuli salongi ikkagi.Seejärel kahtlustasin väljalaske tihendeid.Said need uued võetud ja vahetama hakatud, dpf alt võttes nägin, et turbo ja summutaja vahelt on läbi tulnud(kõik oli tahmane).Väljalaske tihendid vahetasin ära ja sättisin seda klambrit ka seal.Salongi enam nii vingelt ei visanud, kuid midagi tuli ikka.Nüüd turbot vahetades avastasin, et terve ring juba lekib sealt turbo vahelt.Originaalis tal seal mingit tihendid ei ole.Praegu sain turbo komplektiga ka uue klambri, mis on natuke teistsugune.Mis krdi moodi see asi seal pidama peaks jääma? Ise mingi tihendi aretama või montaazipastat vahele toppima?
Kasutaja avatar
Tauri_V
Huviline
Postitusi: 604
Liitunud: 30.01.2008 20:39 57
Peamine sõiduk: BMW 530d
Asukoht: Pärnu

Re: Turbo ja summutaja vaheline klamber

Postitus Postitas Tauri_V »

Sinnna tihend ju originaalis olemas.

Klamber- 18308512137
Tihend- 18308518970

Nr. 2 detail klamber ja allpool tihend. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=18_0591" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW f11 530xd 2015
Kasutaja avatar
vare271
Huviline
Postitusi: 1880
Liitunud: 21.04.2008 21:18 23
Asukoht: Viljandi mk.

Re: Turbo ja summutaja vaheline klamber

Postitus Postitas vare271 »

No siis selged pildid.Varuosapoodides pakuti N47 küll tihendeid, kuid m47 mitte.Samuti bmwfansis ei pannud tähele.
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1944
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: Turbo ja summutaja vaheline klamber

Postitus Postitas teet82 »

Sarnane mure, autoks E38 740d. Vasakpoolne katalüsaator käis maas starteri remondi tõttu ja nüüd nagu lekib hääle järgi see "vitsaga" ühendus turbo ja katalüsaatori vahel. Tihendit kataloog ei näita sinna E38 puhul, juhendi järgi tuleb see klamber iga kord vahetada. Koodi järgi on see klamber sama mis E90 jne. ja nendele näitab ka eraldi tihendit sinna. Kas ainult uus klamber panna või sobiks see E90 tihend ka sinna?
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Vasta