1. leht 1-st

Turbo ja summutaja vaheline klamber

Postitatud: 24.06.2017 21:41 34
Postitas vare271
Autoks siis M47 mootoriga E91.Nimelt kinnitub summutaja turbo külge klambriga ning see kipub lekkima.Juba autot ostes oli tunda heitgaase salongis.Esimesena sai avastatud, et teine summutaja ühendus lekib, sinna sai uus vits pandud.Heitgaas tuli salongi ikkagi.Seejärel kahtlustasin väljalaske tihendeid.Said need uued võetud ja vahetama hakatud, dpf alt võttes nägin, et turbo ja summutaja vahelt on läbi tulnud(kõik oli tahmane).Väljalaske tihendid vahetasin ära ja sättisin seda klambrit ka seal.Salongi enam nii vingelt ei visanud, kuid midagi tuli ikka.Nüüd turbot vahetades avastasin, et terve ring juba lekib sealt turbo vahelt.Originaalis tal seal mingit tihendid ei ole.Praegu sain turbo komplektiga ka uue klambri, mis on natuke teistsugune.Mis krdi moodi see asi seal pidama peaks jääma? Ise mingi tihendi aretama või montaazipastat vahele toppima?

Re: Turbo ja summutaja vaheline klamber

Postitatud: 24.06.2017 22:57 07
Postitas Tauri_V
Sinnna tihend ju originaalis olemas.

Klamber- 18308512137
Tihend- 18308518970

Nr. 2 detail klamber ja allpool tihend. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=18_0591" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Turbo ja summutaja vaheline klamber

Postitatud: 24.06.2017 23:18 32
Postitas vare271
No siis selged pildid.Varuosapoodides pakuti N47 küll tihendeid, kuid m47 mitte.Samuti bmwfansis ei pannud tähele.

Re: Turbo ja summutaja vaheline klamber

Postitatud: 03.12.2018 17:08 31
Postitas teet82
Sarnane mure, autoks E38 740d. Vasakpoolne katalüsaator käis maas starteri remondi tõttu ja nüüd nagu lekib hääle järgi see "vitsaga" ühendus turbo ja katalüsaatori vahel. Tihendit kataloog ei näita sinna E38 puhul, juhendi järgi tuleb see klamber iga kord vahetada. Koodi järgi on see klamber sama mis E90 jne. ja nendele näitab ka eraldi tihendit sinna. Kas ainult uus klamber panna või sobiks see E90 tihend ka sinna?