E36 M52 jahutussüsteemi kala
Postitatud: 23.12.2017 09:23 19
Tere.
Mure järgmine:
98a cabrio 328. Käima pannes kõik on OK kuniks mootor saavutab töö temperatuuri. Siis hakkab mootori ja tulemüüri vahelt auru kergelt tulema. Panin mootori seisma ja siis oli klapikambrikaane tulemüüri poolsest otsast kuulda nagu kulistamise/mulisemise/keemise häält mis kestis u 10sekundit. Otsisin leket aga otsest voolamist kuskil ei ole, samuti ei jää maha ühtegi tilka aga väljalaske kollektori kõige salongipoolsem osa on niiske. Lisaks salongi sooja õhu ei jõua. Mõtlesin, et ehk on jahutusvedelikku liiga vähe või õhk vahel. Tegin õhutuspunni lahti ja lasi tiksuda aga punni alt on täiesti tühi. Mingi aja pärast tegin paisupaagi korgi lahti, alguses pressis veidi vedelikku välja ja siis kui korgi sain maha keerata, paistis nagu oleks paak pooltühi. Panin korgid tagasi ja pigistasin voolikuid ning need tundusid täiesti tühjad olevat. Loogika ütleb, et vedelikku liiga vähe aga mis teema selle mulisemisega on? Mootorikatted kakkusin maha ja pea kõik ülemised kkk poldid olid niisked/märjad nagu oleks keegi midagi hoolega mööda valanud.
Igaks juhuks mainin, et auto ei asu Eestis, rool asub valel pool ja sain suht olematu hinna eest mingilt pässilt kellel see 3 aastat kuuri all vedeles. Ringi sõita praegu ei saa, sest pole numbreid küljes.
Mure järgmine:
98a cabrio 328. Käima pannes kõik on OK kuniks mootor saavutab töö temperatuuri. Siis hakkab mootori ja tulemüüri vahelt auru kergelt tulema. Panin mootori seisma ja siis oli klapikambrikaane tulemüüri poolsest otsast kuulda nagu kulistamise/mulisemise/keemise häält mis kestis u 10sekundit. Otsisin leket aga otsest voolamist kuskil ei ole, samuti ei jää maha ühtegi tilka aga väljalaske kollektori kõige salongipoolsem osa on niiske. Lisaks salongi sooja õhu ei jõua. Mõtlesin, et ehk on jahutusvedelikku liiga vähe või õhk vahel. Tegin õhutuspunni lahti ja lasi tiksuda aga punni alt on täiesti tühi. Mingi aja pärast tegin paisupaagi korgi lahti, alguses pressis veidi vedelikku välja ja siis kui korgi sain maha keerata, paistis nagu oleks paak pooltühi. Panin korgid tagasi ja pigistasin voolikuid ning need tundusid täiesti tühjad olevat. Loogika ütleb, et vedelikku liiga vähe aga mis teema selle mulisemisega on? Mootorikatted kakkusin maha ja pea kõik ülemised kkk poldid olid niisked/märjad nagu oleks keegi midagi hoolega mööda valanud.
Igaks juhuks mainin, et auto ei asu Eestis, rool asub valel pool ja sain suht olematu hinna eest mingilt pässilt kellel see 3 aastat kuuri all vedeles. Ringi sõita praegu ei saa, sest pole numbreid küljes.