E46 M57 mootorielektri kohta mõned küsimused
Postitatud: 09.02.2018 20:42 32
Hei,
Seoses ühe aretusprojektiga, kus mainitet mootor pisut teistsuguse ja oluliselt vanema auto raami vahel maandub, oleks mootori ja auto originaalse kerejuhtmestiku paaritamisel veidi abi tarvis. WDSile on juurdepääs olemas, kuna aga see on joonistatud põhimõttel "karp on ühendatud juhtmega teise karpi" ja info puudulik, siis ehk oskab keegi aidata.
1. Õlirõhuandur - ilmselt on see lollilambilüliti tarvilik hunniku mootoriaju elutähtsate funktsioonide jaoks, seega sellest lahti ei saa ja auto õlirõhukella originaalandur tuleb ilmselt kolmikuga vahele tekitada? Kas on mootori plokis veel mõni ava, kust saaks täisrõhu kätte (mikihiirte tehnikal, mis tuttavam on, on tavaliselt plokis vähemalt 2-3 tehnoloogilist ava, kust saab õlirõhku mõõta)?
2. Jahutusvedeliku temperatuur - sama lugu, skeemil läheb termistor otse ajju ja sealt edasi liigub signaal kellade kontrollerisse. Ilmselt tuleb auto originaalandur kusagile jahutussärki tekitada temperatuurikella tööle saamiseks. Või edastatakse läbi aju kelladele analoogkujul lihtsalt temperatuuriandurilt tulev signaal? Pole veel jõudnud süveneda, aga ilmselt ei sobi nagunii ka BMW anduri karakteristika teise auto kellaga.
3. Tahhomeeter - WDSist ei suutnud kohe leida seda, kuidas tahhomeetri signaal ajust kellani liigub, vähemalt kellade kontrolleri pinoutis seda otsa polnud. Kas keegi oskab öelda, kuidas saada mootoripöörded kätte vanakooli tahhomeetri tarvis?
4. Õli taseme andur - kas seda saab tööle ratsida ka lihtsalt lollilambi süütajana?
5. Elektriline salongi lisasoojendus - WDS seletab, et aktiveeritakse kliima/soojenduse juhplokist tuleva signaaliga, aga ei täpsustata, millisel kujul mootoriaju signaali eeldab. Kas keegi teab, millisel kujul soojendus ajule märku annab selle lisakütte sisse lülitamiseks?
Tänud ette!
Seoses ühe aretusprojektiga, kus mainitet mootor pisut teistsuguse ja oluliselt vanema auto raami vahel maandub, oleks mootori ja auto originaalse kerejuhtmestiku paaritamisel veidi abi tarvis. WDSile on juurdepääs olemas, kuna aga see on joonistatud põhimõttel "karp on ühendatud juhtmega teise karpi" ja info puudulik, siis ehk oskab keegi aidata.
1. Õlirõhuandur - ilmselt on see lollilambilüliti tarvilik hunniku mootoriaju elutähtsate funktsioonide jaoks, seega sellest lahti ei saa ja auto õlirõhukella originaalandur tuleb ilmselt kolmikuga vahele tekitada? Kas on mootori plokis veel mõni ava, kust saaks täisrõhu kätte (mikihiirte tehnikal, mis tuttavam on, on tavaliselt plokis vähemalt 2-3 tehnoloogilist ava, kust saab õlirõhku mõõta)?
2. Jahutusvedeliku temperatuur - sama lugu, skeemil läheb termistor otse ajju ja sealt edasi liigub signaal kellade kontrollerisse. Ilmselt tuleb auto originaalandur kusagile jahutussärki tekitada temperatuurikella tööle saamiseks. Või edastatakse läbi aju kelladele analoogkujul lihtsalt temperatuuriandurilt tulev signaal? Pole veel jõudnud süveneda, aga ilmselt ei sobi nagunii ka BMW anduri karakteristika teise auto kellaga.
3. Tahhomeeter - WDSist ei suutnud kohe leida seda, kuidas tahhomeetri signaal ajust kellani liigub, vähemalt kellade kontrolleri pinoutis seda otsa polnud. Kas keegi oskab öelda, kuidas saada mootoripöörded kätte vanakooli tahhomeetri tarvis?
4. Õli taseme andur - kas seda saab tööle ratsida ka lihtsalt lollilambi süütajana?
5. Elektriline salongi lisasoojendus - WDS seletab, et aktiveeritakse kliima/soojenduse juhplokist tuleva signaaliga, aga ei täpsustata, millisel kujul mootoriaju signaali eeldab. Kas keegi teab, millisel kujul soojendus ajule märku annab selle lisakütte sisse lülitamiseks?
Tänud ette!