1. leht 2-st

BMW E92 2007

Postitatud: 15.06.2018 11:01 03
Postitas Fjomka
Tere!

Plaanis soetada endale elu esimene bemar ning kuna otsene kogemus nendega puudub sooviksin teada veidi asjaga rohkem kursis olevatelt inimestelt antud masina kohta. Tegemist siis 2007 aasta bmw 325ga. Nii palju kui mujalt lugenud olen, pidi see N52 mootor maruhea olema. Ehk oskab siit keegi seda väidet kinnitada või siis vastupidi ümber lükata ja äkki rääkida veidi enda kogemustest antud mootori ja autoga. Mida peaksin rohkem jälgima, millised on suuremad ohud jne.

Re: BMW E92 2007

Postitatud: 15.06.2018 11:33 36
Postitas WhipLash
Ei ütleks, et ükski E9* pakutav mootor maruhea oleks :) N52 küll muidugi parem kui väiksema kubatuuriga bensukad. Googelda antud mootori kohta, infot piisavalt.
Stsenaariumid on erinevad, eks kõigil on kindlasti omad kogemused antud mootorist rääkida.

Re: BMW E92 2007

Postitatud: 15.06.2018 11:41 05
Postitas Fjomka
Hetkel lihtsalt jäänud mulje, et tegemist ühe töökindlama mootoriga selles valdkonnas. Olen ka mujalt lugenud ja ükski info pole liiga palju, kuna tahaks ikkagi leida masina millele kohe tuhandeteid investeerima ei pea, sest eelmise autoga paraku nii oli.

Re: BMW E92 2007

Postitatud: 15.06.2018 11:48 22
Postitas Jaakk
Ma ise eelistaks N53 mootoriga isendit, kuna sel väiksem kütusekulu, kuna tegu on otsepritse mootoriga.
Lekked on tavaline asi (aga ei tohiks lekkida), puruneb klapikambrikaane peal olev karterituulutus klapp (terve kaane vahetus).
Vanose probleemid ei ole harvad, üldjuhul aitab vanose solenoidide läbipesu, tihendite vahetus, N52 on Vanose sõel, see ka välja keerata ja läbi pesta/vahetada.
Kui automaadiga isend, siis kindlasti kohe teha dünaamiline kastipesu.
Diffri õlileke on tavaline, tasub taset kontrollida.
10 aastat vana auto puhul tasub kõikidesse eelnevatesse hooldustesse suhtuda suure skepsisega ehk siis rihm, pinguti, kõik õlid, filtrid, küünlad võiks kohe vahetada, kui pole tõenduspõhist faki olemas.

Re: BMW E92 2007

Postitatud: 15.06.2018 12:08 50
Postitas Fjomka
Ehk siis nimekiri üsna pikk mida peaks tegema, seega arvatavasti tuleks kohe ka üsna palju investeerida. Kas taoliste asjade seisukorda oskaks Tallinnas UMi mehaanikud hästi hinnata või ei piisa ka sellest, et täielikku ülevaadet masina seisukorrast saada?

Re: BMW E92 2007

Postitatud: 15.06.2018 12:17 05
Postitas WhipLash
Kui palju õli võtab ja kui kulunud kett on, seda ei hinda väga keegi, juhul kui pole (nagu öeldud) fakte raamatus.
Usun, et see mingi 2-3 hooldusperioodiga masin, millel bensuka kohta küllaltki palju kellal. Profülaktika mõttes, jääb ikka see paarituhande eurone investeering õhku rippuma.

Re: BMW E92 2007

Postitatud: 15.06.2018 12:23 55
Postitas Fjomka
Selged pildid, eks siis ei jää muud üle kui pilk peale visata ja enne igasugust ostmist vähemalt mingisugunegi kindlustunne korraliku kontrolli näol saada. Ega tutikat masinat sealt ei ootagi ja kahjuks sellist masinat mis remonti ei vajaks pole ka veel leiutatud.

Re: BMW E92 2007

Postitatud: 15.06.2018 12:25 37
Postitas Jaakk
Ma olen enda E90 automaati, bensukasse 1,5 aastaga pannud 4000 euri, ostsin siis oli spidokal 140K, nüüd 152K vms.

Re: BMW E92 2007

Postitatud: 15.06.2018 12:34 21
Postitas Fjomka
Kui viitsimist siis äkki räägid lähemalt mis probleemid olnud on? 12k sõitmise kohta päris korralik summa igatahes :D

Re: BMW E92 2007

Postitatud: 15.06.2018 13:51 21
Postitas Jaakk
Mootori keti komplekt,
Geneka sidur, rihm, pinguti
Klapisääre tihendid + klapikambri kaane tihend
Käigukasti dün. õlivahetus
Kõik õlid ja filtrid
Küünlad
Xenon + halogeenid- tuleb võtta kõige kallimad, sest E90 Xeno tuled on väga-väga halvad muidu.
Valvetronicu mootor, Vanose ja karteri tihendid.
Tagumised veovõllid- meie kliimas mädanevad ABS võrud ära.
ABS andurid
Esimesed pidurikettad, klotsid, kulumis andur, esimeste supportite remontkomplektid.
Konditsioneeri pump + torustiku remont ja täitmine
Termostaat, jahutusvedelik, lisaveepump.
Salongi poolelt siis püsika lisamine ja tüüpveana siis kõik salongi õhurestid, mis lagunevad lihtsalt ära.
Kõik jupid on uued ehk midagi pole lammerist.

Re: BMW E92 2007

Postitatud: 15.06.2018 13:55 13
Postitas Fjomka
Selge, tänud ülevaate eest. Kuidas nende tööde teostamisega muidu on olnud? Kas teed enamuse töödest ise või oled lasknud mujal teha? Kuna ise suurem õlinäpp pole ja suuremate töödega vist ise hakkama ei saa, siis kahjuks teadmised puudulikud seega arvatavasti minupuhul laekuks suur summa veel tööraha näol?

Re: BMW E92 2007

Postitatud: 15.06.2018 14:02 53
Postitas Jaakk
Isegi pirne pole sellel autol võimalik maja ees vahetada, ratas vaja alt võtta, logar maha.
Kõik on remonditöökojas tehtud.

Re: BMW E92 2007

Postitatud: 15.06.2018 14:17 30
Postitas ttsys
Logaril on luugid ja nende kaudu saab kõik lambid vahetada. Suvalises kohas, sest ka ratast ei ole vaja eemaldada.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=51_5862" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: BMW E92 2007

Postitatud: 15.06.2018 14:33 13
Postitas FaceOff
Jaakk kirjutas:Ma olen enda E90 automaati, bensukasse 1,5 aastaga pannud 4000 euri, ostsin siis oli spidokal 140K, nüüd 152K vms.
Päris õnnetu ost siis :)

Re: BMW E92 2007

Postitatud: 15.06.2018 14:43 20
Postitas ttsys
Vaevalt õnnetu. 140k km peal müüakse need asjad, sest sinna on vaja väärtust tagasi panna. Pandi väärtus tagasi ja sõidab nagu siniverelisele kohane järgmised 140k km. Küünlad 100 000km, kettad 60 000km jnejne on peenraha. Kõik sõltub sellest, mis autos alles ehk millise jääkväärtusega kohalt ära minna. Ega ei ole, et eelmine omanik laob rahamassid sisse ja siis hakkab müüma. Pigem vastupidi standardolukord on see, et viimased 3-4 aastat on radikaalne tarbimine millele järgneb müük. Enne müüki muidugi veel bmw-topran-vjatka versioonid, millega uus omanik sisuliselt kohe ka veel tegelema peab hakkama.

Re: BMW E92 2007

Postitatud: 15.06.2018 15:01 35
Postitas Jaakk
hahaha, oled proovinud läbi urruaugu hambaid ravida? Need luugid on ilmselgelt mingi EU nõude tõttu tehtud, et kasutajal peab olema võimalus "ise" pirne vahetada aga reaalsuses ei saa selle luugi kaudu isegi lapse kätega pirne vahetada- tuletan meelde, et selleks, et pirnidele ligi pääsega tuleb esmalt laterna tagant kaas maha saada (käib klõpsuga), selleks, et pirne vahetada on vaja ka päris palju klõpse/klambreid maha võtta ja kõige krooniks- sa pead tagasi panema ka selle kaane sinna selliselt, et ta saaks tervelt ja hermeetiliselt sinna tagasi.
https://youtu.be/7pCsM23vBNE?t=229" onclick="window.open(this.href);return false;


ttsys kirjutas:Logaril on luugid ja nende kaudu saab kõik lambid vahetada. Suvalises kohas, sest ka ratast ei ole vaja eemaldada.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=51_5862" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: BMW E92 2007

Postitatud: 15.06.2018 15:07 34
Postitas ttsys
Liialdad. Tõsiselt. Kõik lambid olen nende luukide kaudu vahetanud ja väga erinevatel tuledel. Vajadusel saab ka abivahendeid kasutada, kui loodus suuremad käed on andnud. Päris tõsiselt räägin. Kellel veel vilumus siis lambi vahetus käib nende luukide kaudu sisuliselt kinniste silmadega. Väga korralikud luugid ja ka USA või EU regulatsioon ei puutu asjasse.

Re: BMW E92 2007

Postitatud: 15.06.2018 15:18 02
Postitas Jaakk
:D Ma panengi järgmine nädal selle auto müüki
ttsys kirjutas:Vaevalt õnnetu. 140k km peal müüakse need asjad, sest sinna on vaja väärtust tagasi panna. Pandi väärtus tagasi ja sõidab nagu siniverelisele kohane järgmised 140k km. Küünlad 100 000km, kettad 60 000km jnejne on peenraha. Kõik sõltub sellest, mis autos alles ehk millise jääkväärtusega kohalt ära minna. Ega ei ole, et eelmine omanik laob rahamassid sisse ja siis hakkab müüma. Pigem vastupidi standardolukord on see, et viimased 3-4 aastat on radikaalne tarbimine millele järgneb müük. Enne müüki muidugi veel bmw-topran-vjatka versioonid, millega uus omanik sisuliselt kohe ka veel tegelema peab hakkama.

Re: BMW E92 2007

Postitatud: 15.06.2018 15:25 00
Postitas ttsys
Miks? Lisavarustust vähe? Mingi suurem kulu terendab? Näiteks Valvetronic on ühtlane kulumine muidu küll kuskil 160k - 200k km juures ja seda kulu tahab reeglina enda kanda võtta see, kes järgmised 200 000km sõita tahab.

Re: BMW E92 2007

Postitatud: 15.06.2018 15:30 27
Postitas Jaakk
Ma olen nädal aega jala tööl käinud ja ausalt öeldes enne sügist teist autot vaja ei ole.
See hädine 2.0 oma 95kw-ga ei paku just erilist emotsiooni võrreldes E60-ga aga kütust tahab isegi veidi enam kui E60.
Lisavarustuse poolest on kõik mulle olulised asjad olemas, Xenon, nahktuba, istmesoojendused, automaat, püsikas.

Re: BMW E92 2007

Postitatud: 15.06.2018 15:52 19
Postitas ttsys
95kw kaheliitriste nimekirjas 180Nm-ga nõrgim jah, aga ega N43 oma otsesissepritsega 100 000+ km kelladel ei ole jääkressursina ka võrreldav - kaasnevad hoopis muud mured ja tegevused. Väärtust, mida mootori poolele tagasi anda on kapaga rohkem. Kui N46-el on pihustid sisuliselt eluaegsed siis otsesissepritse ajastu bensukatel tõi mootoritesse analoogsed probleemid nagu diislitel.

Re: BMW E92 2007

Postitatud: 15.06.2018 16:04 53
Postitas because
Minu E92 330D M-pakett polnud selliseid luuke logarites, kuid olid OEM tükid. Ning kõige lihtsam variant sellel autol tulepirne vahetada, siiski ratas alt ja logar lahti. Ei pea kogu vene ilusamaid sõnu ära kasutama ning korralikke venitusharjutusi sõrmedega tegema.

Re: BMW E92 2007

Postitatud: 15.06.2018 16:57 14
Postitas Jaakk
Pigem on see reaalne kulu kui ostad kasutatud auto ja kätte on täpselt jõudnud see hetk kui kõik asjad tahavad vahetust.

FaceOff kirjutas:
Jaakk kirjutas:Ma olen enda E90 automaati, bensukasse 1,5 aastaga pannud 4000 euri, ostsin siis oli spidokal 140K, nüüd 152K vms.
Päris õnnetu ost siis :)

Re: BMW E92 2007

Postitatud: 17.06.2018 21:29 50
Postitas Volum
ttsys kirjutas:Logaril on luugid ja nende kaudu saab kõik lambid vahetada. Suvalises kohas, sest ka ratast ei ole vaja eemaldada.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=51_5862" onclick="window.open(this.href);return false;
Naljalt gabariitpirni selle luugi kaudu ei vaheta. Ma ei väida, et see võimatu oleks, aga urruaugu kaudu hambaid parandada on lihtsam.

Re: BMW E92 2007

Postitatud: 17.06.2018 21:34 32
Postitas ttsys
Liialdate ja täiega. Selle "gabariitsibula" vahetab seal kinnisilmi. ;)

Re: BMW E92 2007

Postitatud: 18.06.2018 08:08 32
Postitas mike1
Nõustun eelkõnelejatega - kahe kruviga kinnituvat rõngastule pirni sealt luugi kaudu vahetama hakata küll mõtet ei ole. Kindlasti saab väga hea tahte korral, kuid oluliselt lihtsam logari eemaldusel teostada.

Re: BMW E92 2007

Postitatud: 18.06.2018 11:25 34
Postitas ttsys
Mitte unustada, et tulede variatsioone on erinevaid. See jutt teil ei päde, et iga ja alati mõne lambi vahetuse jaoks on kõige targem auto üles ja logar maha. Liialdate.

Re: BMW E92 2007

Postitatud: 18.06.2018 19:31 48
Postitas Volum
Tavaline preface (Xenon) gabariitpirn - lihtsam logar maha.

Re: BMW E92 2007

Postitatud: 19.06.2018 09:18 51
Postitas Jaakk
Selle luugikese kaudu POLE võimalik näiteks bixenoni puhul halogeeni vahetada ilma logarit eemaldamata.
Isegi logar maas on see eriline perverssus- ilmselt on selle jaoks mingi abivahend olemas BMW-l.

Re: BMW E92 2007

Postitatud: 22.06.2018 13:44 31
Postitas Jaakk
Saan siia listi nüüd vähemalt tonnise kulu ka panna, täna tuli saale kolks sisse. Ei tasu hõisata, et müün maha, enne tuleb ikka veel kulutada.