E36 325 TD/TDS käivitamine peale mootori vahetust

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
kabetabel
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 18.06.2018 23:47 18
Peamine sõiduk: BMW 325 td

E36 325 TD/TDS käivitamine peale mootori vahetust

Postitus Postitas kabetabel »

Tervist

Lugu siis selline, et septembri algul ostsin M51D25 mootori kuna eelmisel tekkis mingi müstiline viga ning otsustas lõpetada töötamise. Esialgu oli auto TD. Nüüd on olemas vahejahuti ning ka e34 (automaat kast) TDS aju. Mootor on töökorras kuna nägin kuidas see külmalt tööle läks (e34 peal töötas), ennast soojaks töötas ja soojana käivitus ja tuuritas jne.

Hetkel on mootori küljes ainult visko sidur ja jahutusvedeliku pump. (mõtlen asju, mida rihm keerutab).

Jama on selles, et vahetasin mootori ära, ühendasin vana juhtmestiku ära vana (TD) ajuga ning võtsin pihustite küljest torud lahti. Süüde sees põleb pihusti tuli ning käivitades ei toimu torudes midagi, õhk ei välju ning kütusest pole samuti jälge. Mootor käib lihtsalt ringi.

Kui panna uus aju (TDS) ja jätta vana (TD juhtmestik, manu kast) siis jahutusvedeliku temperatuuri andur (silindripea küljes) ütleb, et mootor on soe, kuigi on külm. Pihusti torudest tuleb kütust kuid mitte suure survega nagu peaks, isegi kui jahutusvedeliku temperatuuri andur lahti ühendada ja näidik näitab, et mootor on külm. Kui pihustitorud pihustitega ühendada, siis turbost tuleb halli suitsu.

Uue (TDS) ajuga suitseb kuid käima minemisest on asi kaugel kuna käib ikkagi kiirelt ringi ja kütet ei plahvata.

Laen akut ja proovin veel lahtiste pihustitorudega käivitada, lootes, et hakkab suurema survega lendama sealt.
Vasta