E91 sigaretisüütajas pole talvel voolu

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded

Moderaatorid: MargusA, Kert, Ander, Caspar, Henri.

janarp
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 573
Liitunud: 17.07.2007 20:17 12
Asukoht: harjumaa, padise vald
Peamine sõiduk: bmw e91 320d

Postitus 04.12.2018 20:57 08

Igal aastal, kui väljas hakkab talv tulema, ei ole külmas autos sigaretisüütajates voolu.
Kui auto sõitnud on ~20km vms, tuleb vool tagasi.
Mida arvata?
Kas BMW enda sissekirjutatud kiiks aku säästmiseks/laadimiseks või pigem rike?
e34 520i -> e36 320i -> e36 318i -> e36 320i -> e36 316i -> e36 318i -> e91 320d

patrik
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3826
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri

Postitus 05.12.2018 09:43 23

Salongivent töötab samal ajal normaalselt või ka vaikselt
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520

Jaakk
Huviline
 
Postitusi: 587
Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
Asukoht: Tartu, Raadi
Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007 / BMW 318i E90 2007

Postitus 05.12.2018 11:51 39

Tahtsin sama küsida, üldiselt on see nö energiasäästu meede kuna aku pinge on madal ja lülitatakse võimalikud tarbijad välja, mul 3 aastat tagasi seisis auto kuu aega külmas ja ei käivitatud kordagi ja oli aku tühjaks tõmmanud, panin uue aku peale ja kõik korras (kuigi vana aku laeti ära ja toimetab siiani teise auto peal).

janarp
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 573
Liitunud: 17.07.2007 20:17 12
Asukoht: harjumaa, padise vald
Peamine sõiduk: bmw e91 320d

Postitus 05.12.2018 13:40 19

Salongivent minu arust toimetab "AUTO" reziimil normaalselt.
Päris algul käib vaikselt, mõne aja pärast puhub keskmiselt vms.
Klaas on puhas igatahes.

Kas seda säästureziimi saab kuidagi vaadelda ja kas saab on/off lülitada?

Aku on eelmise aasta oma, peaks igati okei olema.
Tegi ka eelmise akuga samamoodi.
Viimati muutis janarp, 05.12.2018 15:11 40, muudetud 1 kord kokku.
e34 520i -> e36 320i -> e36 318i -> e36 320i -> e36 316i -> e36 318i -> e91 320d

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4312
Liitunud: 20.07.2011 16:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 05.12.2018 14:11 48

Infot annab, kui viimase 5 päeva histogram näiteks ette kuvada. See räägib mitmed võimalikud mured kohe ära;
Pilt
Pilt

janarp
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 573
Liitunud: 17.07.2007 20:17 12
Asukoht: harjumaa, padise vald
Peamine sõiduk: bmw e91 320d

Postitus 05.12.2018 18:18 59

Infoks veel, et see asi on ainult hommikul või õhtul täiesti külmalt startides.
Kui sõitude vaheline paus on lühem ja auto soe, on olenemata käivituste arvust vool pesades olemas.

Aku andmed tunduvad täitsa okei.
Ja sõidan päris olulise osa oma sõitudest 35+ km, nii et tühja aku ma pigem välistaks.
Pilt
e34 520i -> e36 320i -> e36 318i -> e36 320i -> e36 316i -> e36 318i -> e91 320d

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4312
Liitunud: 20.07.2011 16:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 05.12.2018 18:34 04

Pole ju kõik okei. Analüüsi neid andmeid natuke.

- auto lähtestart on 80Ah aku
- 336 710km tagasi regati viimane aku 90Ah - see pole ju eelmine aasta (!)
- külmakraadidega akut 80% joonele ei laetud jne

Mis-milline aku seal reaalselt? Hape või AGM?

janarp
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 573
Liitunud: 17.07.2007 20:17 12
Asukoht: harjumaa, padise vald
Peamine sõiduk: bmw e91 320d

Postitus 05.12.2018 18:44 48

Andmed ju ütlevad, et aku vahetati, kui läbisõit oli ~336000km.
77% on ju pigem täis, kui tühi aku?

viimane näit on üle 80%, aga täna hommikul läbisin 20+km, enne kui vool süütajasse järgi tuli.

Kas on pakkuda konkreetne info, et aku laetus võib põhjustada sellise probleemi?

Tavaline happeaku.
e34 520i -> e36 320i -> e36 318i -> e36 320i -> e36 316i -> e36 318i -> e91 320d

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4312
Liitunud: 20.07.2011 16:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 05.12.2018 18:53 40

77% saadi vahetult enne auto magama jäämist. See ei ole hea, sest kui akut regulaarselt 80% joonele ei laeta hakkab happeakut neg närima sulfatiseerumine ning see teatavasti vähendab mahtuvust. See selgitaks muide ka selle, miks Startability % on külmas 35%. See on nõrk, eriti happeaku kohta.

Akutestriga saab akule kiire eluindeksi hinnangu anda. Enne, kui hakkad autot lammutama on vaja:
1. aku testida;
2. õigesti kodeerida.

janarp
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 573
Liitunud: 17.07.2007 20:17 12
Asukoht: harjumaa, padise vald
Peamine sõiduk: bmw e91 320d

Postitus 05.12.2018 21:54 34

Kui viimane piisk käivituseks on auto meelest 35%, on ju akus tagavara küll ja rohkem ja sigaretisùùtaja pealt kokku ei peaks hoidma?
Huvitavaks teeb olukorra ka see, et puhurid ja istmesoendused töötavad alati kenasti.
Kuigi google neid esirinnas nimetab.

Aku pandud 90ah ja nii ka regatud.
Miks sulle selline kodeering ei meeldiks?

Akutesti võiks muidugi huvipärast teha.

Ei tea, kas happeakut võib Hiina laadijaga ka auto peal laadida?
e34 520i -> e36 320i -> e36 318i -> e36 320i -> e36 316i -> e36 318i -> e91 320d

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4312
Liitunud: 20.07.2011 16:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 05.12.2018 22:37 14

VO järgi on autol 80Ah aku. See on mõistlik õigeks kodeerida, et % arvestus ära siluda.

Vahet pole, kus laadija toodetud. Kui sellele pingele-mahtuvusele vastav siis ok.

janarp
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 573
Liitunud: 17.07.2007 20:17 12
Asukoht: harjumaa, padise vald
Peamine sõiduk: bmw e91 320d

Postitus 07.12.2018 13:56 43

Viga leitud.


Testiks kasutatud USB laadijad ei kannata külma ja vajavad soojendamist enne tööle hakkamist.
USB junne oli 2 ja arvasin, et see on piisav kinnitus, et viga autos.
Eksisin.
#piinlik

Tänud kaasa mõtlemast.
e34 520i -> e36 320i -> e36 318i -> e36 320i -> e36 316i -> e36 318i -> e91 320d


Mine 3. ja 4. seeria

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: jarmo112