1. leht 1-st

E91 sigaretisüütajas pole talvel voolu

Postitatud: 04.12.2018 20:57 08
Postitas janarp
Igal aastal, kui väljas hakkab talv tulema, ei ole külmas autos sigaretisüütajates voolu.
Kui auto sõitnud on ~20km vms, tuleb vool tagasi.
Mida arvata?
Kas BMW enda sissekirjutatud kiiks aku säästmiseks/laadimiseks või pigem rike?

Re: E91 sigaretisüütajas pole talvel voolu

Postitatud: 05.12.2018 09:43 23
Postitas patrik
Salongivent töötab samal ajal normaalselt või ka vaikselt

Re: E91 sigaretisüütajas pole talvel voolu

Postitatud: 05.12.2018 11:51 39
Postitas Jaakk
Tahtsin sama küsida, üldiselt on see nö energiasäästu meede kuna aku pinge on madal ja lülitatakse võimalikud tarbijad välja, mul 3 aastat tagasi seisis auto kuu aega külmas ja ei käivitatud kordagi ja oli aku tühjaks tõmmanud, panin uue aku peale ja kõik korras (kuigi vana aku laeti ära ja toimetab siiani teise auto peal).

Re: E91 sigaretisüütajas pole talvel voolu

Postitatud: 05.12.2018 13:40 19
Postitas janarp
Salongivent minu arust toimetab "AUTO" reziimil normaalselt.
Päris algul käib vaikselt, mõne aja pärast puhub keskmiselt vms.
Klaas on puhas igatahes.

Kas seda säästureziimi saab kuidagi vaadelda ja kas saab on/off lülitada?

Aku on eelmise aasta oma, peaks igati okei olema.
Tegi ka eelmise akuga samamoodi.

Re: E91 sigaretisüütajas pole talvel voolu

Postitatud: 05.12.2018 14:11 48
Postitas ttsys
Infot annab, kui viimase 5 päeva histogram näiteks ette kuvada. See räägib mitmed võimalikud mured kohe ära;
Pilt
Pilt

Re: E91 sigaretisüütajas pole talvel voolu

Postitatud: 05.12.2018 18:18 59
Postitas janarp
Infoks veel, et see asi on ainult hommikul või õhtul täiesti külmalt startides.
Kui sõitude vaheline paus on lühem ja auto soe, on olenemata käivituste arvust vool pesades olemas.

Aku andmed tunduvad täitsa okei.
Ja sõidan päris olulise osa oma sõitudest 35+ km, nii et tühja aku ma pigem välistaks.
Pilt

Re: E91 sigaretisüütajas pole talvel voolu

Postitatud: 05.12.2018 18:34 04
Postitas ttsys
Pole ju kõik okei. Analüüsi neid andmeid natuke.

- auto lähtestart on 80Ah aku
- 336 710km tagasi regati viimane aku 90Ah - see pole ju eelmine aasta (!)
- külmakraadidega akut 80% joonele ei laetud jne

Mis-milline aku seal reaalselt? Hape või AGM?

Re: E91 sigaretisüütajas pole talvel voolu

Postitatud: 05.12.2018 18:44 48
Postitas janarp
Andmed ju ütlevad, et aku vahetati, kui läbisõit oli ~336000km.
77% on ju pigem täis, kui tühi aku?

viimane näit on üle 80%, aga täna hommikul läbisin 20+km, enne kui vool süütajasse järgi tuli.

Kas on pakkuda konkreetne info, et aku laetus võib põhjustada sellise probleemi?

Tavaline happeaku.

Re: E91 sigaretisüütajas pole talvel voolu

Postitatud: 05.12.2018 18:53 40
Postitas ttsys
77% saadi vahetult enne auto magama jäämist. See ei ole hea, sest kui akut regulaarselt 80% joonele ei laeta hakkab happeakut neg närima sulfatiseerumine ning see teatavasti vähendab mahtuvust. See selgitaks muide ka selle, miks Startability % on külmas 35%. See on nõrk, eriti happeaku kohta.

Akutestriga saab akule kiire eluindeksi hinnangu anda. Enne, kui hakkad autot lammutama on vaja:
1. aku testida;
2. õigesti kodeerida.

Re: E91 sigaretisüütajas pole talvel voolu

Postitatud: 05.12.2018 21:54 34
Postitas janarp
Kui viimane piisk käivituseks on auto meelest 35%, on ju akus tagavara küll ja rohkem ja sigaretisùùtaja pealt kokku ei peaks hoidma?
Huvitavaks teeb olukorra ka see, et puhurid ja istmesoendused töötavad alati kenasti.
Kuigi google neid esirinnas nimetab.

Aku pandud 90ah ja nii ka regatud.
Miks sulle selline kodeering ei meeldiks?

Akutesti võiks muidugi huvipärast teha.

Ei tea, kas happeakut võib Hiina laadijaga ka auto peal laadida?

Re: E91 sigaretisüütajas pole talvel voolu

Postitatud: 05.12.2018 22:37 14
Postitas ttsys
VO järgi on autol 80Ah aku. See on mõistlik õigeks kodeerida, et % arvestus ära siluda.

Vahet pole, kus laadija toodetud. Kui sellele pingele-mahtuvusele vastav siis ok.

Re: E91 sigaretisüütajas pole talvel voolu

Postitatud: 07.12.2018 13:56 43
Postitas janarp
Viga leitud.


Testiks kasutatud USB laadijad ei kannata külma ja vajavad soojendamist enne tööle hakkamist.
USB junne oli 2 ja arvasin, et see on piisav kinnitus, et viga autos.
Eksisin.
#piinlik

Tänud kaasa mõtlemast.