Jahutusvedelik kaob, temp normis, valge suits.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Lepard
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 10.05.2006 09:13 23
Asukoht: Tallinn

Jahutusvedelik kaob, temp normis, valge suits.

Postitus Postitas Lepard »

Ärge kohe vastu pead lööge, et nn. "teine teema". Eelmine oli pigem ikkagi valge suitsu kohta sumpsist.

Nimelt siis eile tööl parkisin oma auto väikse kallaku peale nina alla poole.
Tööpäeva lõppedes auto juurde minnes, avastasin, et mingi nire voolab mööda asfalti. Tuli minu kapoti alusest piirkonnast. Okei, õhtul kodus avastasin, et tosoolihulk oli 1cm ALLA triibu.
(4 päeva tagasi valasin tosooli 1cm ÜLE triibu) ja seega päevas kaob seda sealt 0.5cm.

Mida auto all kontrollida kõige pealt?
Ehk kust kaudu jah.vedelik üldse kaduda saab, mis võimalused on?
Kas on olemas jah.vedeliku paagi jaoks mõeldud mingit lekkepeatajat, kui jah, siis mida soovitaksite ja kas see üldse aitaks?

(palgapäeval lähen kontrolli ka, aga seni äkki aitaksid omad(poe) vahendid?!

Tänan.
Kasutaja avatar
M4rt
Huviline
Postitusi: 595
Liitunud: 09.03.2004 16:13 21
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas M4rt »

Enamus juhtudest on mõni lõdvlikukinnitus pragunenud..vms, lekkepeataja sissevalamine oleks üks suurimaid lollusi mida teha saaks. Näita mõnele pädevamale remondimehele auto ette ja saad probleemile kiire lahenduse
Kasutaja avatar
veekaheksa
Huviline
Postitusi: 406
Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
Telefon: 5295728
Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
Kontakt:

Postitus Postitas veekaheksa »

Auru korral sumpsist pakuks ka suurema tõenäosusega plokikaanetihendit, ehk sul auto põletab siis kütusele lisaks ka tosooli. Kui ikka nire mööda maad siis otsi leket. Loogika.
All good things come to those who wait.
truumu

Postitus Postitas truumu »

Tosla taset millimeetritega mõõta on rumalus
See muutub pidevalt päris suures ulatuses
Kui paisupaagis on tase juba 10-20 cm langenud, võib asja hakata uurima
Enne seda pole mõtet paanikat tekitada
Ja üldse, Lepard, võta asja rahulikumalt
Küll auto ise ütleb, kui tal midagi viga on :D
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Kalt/Cold märgi peal on õige tase +20 oC juures. Nii triviaalset asja, et vedeliku maht temperatuuriga muutub, ei pea vast mainima.
Sõidurõõm
Kasutaja avatar
Lepard
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 10.05.2006 09:13 23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Lepard »

Svenp kirjutas:Kalt/Cold märgi peal on õige tase +20 oC juures. Nii triviaalset asja, et vedeliku maht temperatuuriga muutub, ei pea vast mainima.
Siis võin seda taset mõõta ka korduvalt +5, 0, -5 jne edasi peal ka pidevalt ju et saada õiglane tulemus või mis? Olgu, et muutub temperatuuride tõttu, aga üks temperatuur näitab ikka ühte vedeliku mahtu ?
Kasutaja avatar
Lepard
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 10.05.2006 09:13 23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Lepard »

truumu kirjutas:Tosla taset millimeetritega mõõta on rumalus
See muutub pidevalt päris suures ulatuses
Kui paisupaagis on tase juba 10-20 cm langenud, võib asja hakata uurima
Enne seda pole mõtet paanikat tekitada
Ja üldse, Lepard, võta asja rahulikumalt
Küll auto ise ütleb, kui tal midagi viga on :D
Ei ütle ta ju kuramus midagi. Temp on normis, vilkuvaid hädaabitulukesi ei põle, kõik nagu oleks OK, aga ikkagi on valges suitsus tunda õli lõhna.
Peab vist teekonna ette võtma sinu juurde ikka.
Millal sul vaba aega on õhtuti?
truumu

Postitus Postitas truumu »

Mootori seisukorra määramiseks "kõrva-nina meetodil" on meil Rommi, kes töötab 9.00-17.00 iga päev v.a. L-P
Tule suvalisel ajal läbi, vaatame mis seal toimub :D
Vasta