e30 83a 2,0i toitsesüsteem

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
velz
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 26.11.2006 17:42 52

e30 83a 2,0i toitsesüsteem

Postitus Postitas velz »

lugu nimelt järgmine et kui sisselaskekollektorisse bena panna läheb auto tööle töötab mingi 2-3sekundit ja kõik sureb välja kuigi bensiinipump lööb filter on vahetatud ja surve kontrollitud mingi 3,4atti oli nii siis milles võib probleem peituda. Kas aju ei ava pihusteid kuigi olen kontrollinud ajult tuleb pihustite peale vool ja kui starterit käiata siis see vool kõigub
Viimati muutis velz, 28.11.2006 22:10 40, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Tüüpilisim viga on lisaõhk, kontrolli kõik õhulõdvikud ja vaakumvoolikud üle.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
velz
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 26.11.2006 17:42 52

Postitus Postitas velz »

need vaatasin jah nagu ka kohe üle aga kasu ei mingit enesel on mõistus otsas
truumu

Postitus Postitas truumu »

kuigi olen kontrollinud ajult tuleb pihustite peale vool
Pihusteid juhitakse "miinusega", "+" on pidev peal ja ei tule ajust

Ülerikastamisel võib mitu põhjust olla
Tembi andur, õhulugeja, bena leke läbi rõhuregulaatori membraani, katkised pihustid, aju, lühis juhtmestikus jne.
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

kas sul see kolmeklemmiline pistik on uhendatud mis aju juures on? kui ei ole siis asi selles, sest siis ei saa lihtsalt aju impulssi, et pihusteid avada. kui viga selles siis otsi mu vana teema kuskilt ülesse seal sellest juttu ;)
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
velz
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 26.11.2006 17:42 52

Postitus Postitas velz »

no nii ma võtsin kõik pihustid maha ja lasin starterit kõigist pritsis kütet üsna kaugele aga kas selline asi on võimalik et aju muudab pritse momendi valeks ja kas selle põhjuseks võib olla vale või vigane aju hetkel on peal eelmisel omanikul paigaldatud 0280001309 ja sellega ei ole kippu ega kõppu
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

320i 2 litre (M20)
84-87

Bosch LE Jetronic
0 280 001 309
1 287 724.9
XFBE1309

peaks olema õige aju küll.
kui pihustid avanevad ja ei käivitu, siis peaks viga olema äkki süütes? säde on olemas?
muidugi kui nüüd mõtlema hakata, on sul kõik andurid ikka ühendatud ja töökorras? ma mõtlen just seda tempandurit. kui endal ehitasin siis kui auto käis ja sellel anduril juhtme tagant võtsin suri välja. rohkem nagu ei oska midagi arvata.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
velz
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 26.11.2006 17:42 52

Postitus Postitas velz »

seda et kui bena sisselaskekollektorisse paned siis läheb tööle ja töötab nii kaua kui bena seal on süüde on kindlalt paigas aga kuidagi seda pihustitest tulevat kütuse kogust suurendada ei saa või ja veel mis see "tempandur" endast kujutab
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

tempandur on seal korpuse küljes kus termostaatki. aga kui nüüd veel mõelda, siis üks loll küsimus, et kummalt poolt sulle bena pihustikanalile peale jookseb? st. kas radika või salongi poolt, ja kuda sa seda rõhku mõõtsid? sest tegelt peab olema bena surve töötava mootori puhul kuskil 2.5bar
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
velz
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 26.11.2006 17:42 52

Postitus Postitas velz »

bena jookseb peale salonogi poolt ja bena survet mõõtis sõber mingi spetsiaalse manomeetriga ütles et väga väärt aparaat praegu ikkagi arvan et aju on läbi kuigi bena tuleb pihustitest aga vast valel hetkel
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

no kui valel hetkel tuleb siis peaks ikka pika käiamise peale ta lihtsalt klappidele nirisema ja moto peaks mõne turtsu ikka tegema. ma arvan et äkki on sul ikka bena surve liiga madal. loll küsimus jälle aga kas sul rõhuregulaator ikka on?
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
velz
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 26.11.2006 17:42 52

Postitus Postitas velz »

rõhuregulaator on aga see õhulugeja kuidas see asja mõjutab
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: e30 83a 2,0i toitsesüsteem

Postitus Postitas Aare »

velz kirjutas:lugu nimelt järgmine et kui sisselaskekollektorisse bena panna läheb auto tööle töötab mingi 2-3sekundit ja kõik sureb välja kuigi bensiinipump lööb filter on vahetatud ja surve kontrollitud mingi 3,4atti oli nii siis milles võib probleem peituda. Kas aju ei ava pihusteid kuigi olen kontrollinud ajult tuleb pihustite peale vool ja kui starterit käiata siis see vool kõigub
3,4 bar L-jetronicuga mootoril kütuserennis või :shock:

Seal peab olema maksimaalselt niipalju kui regulaatori peal kirjas on. Kui on 2,5ne, siis tühikäigul peab olema 2.3 ja gaasi andes viskab 2.5 peale
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
truumu

Postitus Postitas truumu »

praegu ikkagi arvan et aju on läbi kuigi bena tuleb pihustitest aga vast valel hetkel
Pihustid sirtsutavad pidevalt kõikidesse silindritesse, ajastust pole, reguleeritakse lahtioleku ajaga millisekundites
3,4 bar L-jetronicuga mootoril kütuserennis või
See rõhk veel ära ei tapa, isegi 6-7bariga läheb käima, ainult ei tööta korralikult
Ju on teine regulaator peal
aga see õhulugeja kuidas see asja mõjutab
Kui tagastusvedru katki, arvab aju, et pedaal on põhjas :D
velz
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 26.11.2006 17:42 52

Postitus Postitas velz »

no nii nüüd panin uue benapumba (bensiinipump on eraldi toite alla pandud) ja uue rõhuregulaatori ka koos sellega aga nüüd on pilt selline et pihustitest ei tule enam mitte kui midagi ja mõlemates pihusti juhtmetes on vool sees olen proovinud ka teisi ajusid aga ikka on olukord sama äkki on mingi kaitse või relee läbi ise arvan et ta ei ava pihusteid aga milliseid asju kontrollida oskab keegi aidata. Ise ei julge neid releesid ja kaitsmeid niisama teadmatult näppida
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

bensurelee on ka pihustitega otseselt ühenduses.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
velz
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 26.11.2006 17:42 52

Postitus Postitas velz »

kus see bensurelee asub ja kas ta mõjutab sis nii palju et mõlemasse pihusti juhtmesse tuleb vool või on kuskil mingi juhe kokku sulanud
truumu

Postitus Postitas truumu »

velz kirjutas:kus see bensurelee asub ja kas ta mõjutab sis nii palju et mõlemasse pihusti juhtmesse tuleb vool või on kuskil mingi juhe kokku sulanud
Kuida Sa seda voolu mõõtsid?
Kui pihusti peal, siis asi selge
Pihusti mähise sisemine takistus on 16 Oomi, see pinget eriti maha ei võta, s.t. "pluss" tuleb läbi pihusti teisele klemmile
Kui pistik oli pritsu küljest ära ja mõlemas klemmis pinge, siis on asi jama
velz
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 26.11.2006 17:42 52

Postitus Postitas velz »

pistik oli ikka pihusti küljest ära võetud
velz
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 26.11.2006 17:42 52

Postitus Postitas velz »

äkki kellelgi on sama viga olnud ja oskab aidata
Vasta