e30 2,0i 83a liiga suur kütte kulu

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
velz
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 26.11.2006 17:42 52

e30 2,0i 83a liiga suur kütte kulu

Postitus Postitas velz »

probleem nimelt selline et masin võtab liiga palju kütet samas aga mootor töötab enamvähem aga ei ole nii äkiline kui peaks olema ise kahtlustan et liiga palju saab bena peale aga kuidas seda reguleerida
velz
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 26.11.2006 17:42 52

Postitus Postitas velz »

ise olen mõelnud et kas selle põhjuseks võib olla 86a aju kasutamine et äkki peab sellel ajul olema juba lambda olema aga mida mul pole ette nähtud
Ergo750
Huviline
Postitusi: 1103
Liitunud: 04.09.2005 16:14 50
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: e30 2,0i 83a liiga suur kütte kulu

Postitus Postitas Ergo750 »

velz kirjutas:probleem nimelt selline et masin võtab liiga palju kütet samas aga mootor töötab enamvähem aga ei ole nii äkiline kui peaks olema ise kahtlustan et liiga palju saab bena peale aga kuidas seda reguleerida

...mootor töötab enamvähem ?!
2 võimalust,kas töötab korralikult või enamvähem :roll:
teise variandi puhul ei ole ju midagi imestada :P
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

lugedes su eeliseid postitusi, olen veendunud, et sul süüde liiga hiline ja segu vale. kõige lihtsam lase kuskil kõik paika panna ja küttekulu ka normaliseerub.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
velz
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 26.11.2006 17:42 52

Postitus Postitas velz »

jah süüde võib seda ka tõesti mõjutada aga kuidas seda segu ise reguleerida saab minu puhul ei tule mingist teenindusest juttugi elan linnadest liiga kaugel
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

jagajast keerad aga lihtsalt kõrvajärgi seda paika ei pane. segust ei hakka rääkimagi. seda ainult aparaadiga.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
velz
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 26.11.2006 17:42 52

Postitus Postitas velz »

no nii ma sain ühe teise aju et proovida kuda töötab sellega mootor see aju nr on 0280001301 see aju mille ma sain on töötava mootori pealt võetud
truumu

Postitus Postitas truumu »

hanzvonkazak kirjutas:jagajast keerad aga lihtsalt kõrvajärgi seda paika ei pane.
Paneb küll :D
Kõik oma vanad bemmid panin kõrva järgi, sest peale stendis keeramist muutusid tuimaks nagu tursad :D

Seguga on muidugi teised lood...
velz
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 26.11.2006 17:42 52

Postitus Postitas velz »

kerasin süütenurka kuulmise järgi ja mootor töötab küll ühtlasemalt aga see juures täheldasin üht huvitavat asja et kui mootor on soe siis ei lähe enam hästi käima aga kui benapumpa sisse ei lülita siis käivitub koheselt ja kui pumba tööle paned siis naq jääb korraks hingest kinni aga jätkab töötamist täpselt selline tunne jääb et palju saab pääle aga kuidas seda reguleerida. Pritse pead vaatasin ka üle igast tulid mõnusad suured surtsud ja ükski ei tilkunud ka surve all olles. Rõhuregulaatori vaakum torru ka vaatasin et äkki kaob sinna bena kuid see oli ka kuiv. Niisiis kuidas saab segu hulka muuta
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

õhulugeja küljes on kuuskant aga ma ei tea kumba pidi seda keerama pidi et lahjemaks saada. aga minumeelest oli vastupäeva. kõige kindlam truumult küsida.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
velz
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 26.11.2006 17:42 52

Postitus Postitas velz »

see segu kruvi on täiesti paremale keeratud nii et kuhu ma pean seda keerama ja kuidas seda saaks täpsemini regullida
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

truumu kirjutas:
hanzvonkazak kirjutas:jagajast keerad aga lihtsalt kõrvajärgi seda paika ei pane.
Paneb küll :D
Kõik oma vanad bemmid panin kõrva järgi, sest peale stendis keeramist muutusid tuimaks nagu tursad :D

Seguga on muidugi teised lood...
5 kraadi varasemaks panekut M20 mootoril=külmast peast käivitub peale pooleminutist käiamist ning töötab ainult gaas põhjas paarutades.

Mina panin korraliku jagaja, reguleerisin stroboga ära, kulutasin selleks pool päeva ja tulemuseks oli see, et auto liikumine muutus tundmatuseni (paremaks).
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
truumu

Postitus Postitas truumu »

Võlusõna on korralik jagaja
velz
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 26.11.2006 17:42 52

Postitus Postitas velz »

nii siis hetke seis selline et mootor käib ja süüdet keerasin kuulmise järgi seni kui olid kõige ilusamad hääled, kuid ikkagi saab liiga palju peale sest et kui mootor töötab ja lapatsi põhja vajutad sis lähevad küll pöörded kõrgele kuid mitte lõppu aga kui benapumba välja lülitad ka samal hetkel siis lähevad pöördes ilusti põhja ja jõudu on ka rohkem sõidu ajal seda proovides. Äkki on mul see uus (kasutatud )rõhuregulaator ka läbi et sellist pulli teeb või mõjutab see seda et mul on peal 2,5 bemmi küttepump. Andke keegi head nõu mida teha päris seisma ka ei taha jätta selle pärast et kütet võtab liiga palju.
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

no aga mõõda süsttemis surve ära, nii eietada on lihtne. 2.5 peaks sama pump olema, mis 2.0. ja üleüldse mida tootlikum pump seda parem ;)
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
velz
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 26.11.2006 17:42 52

Postitus Postitas velz »

no nii auto töötab ilusti ja viga oligi ikkagi rõhuregulaatoris hea on sõita kui võtab vähem kütet ja tõmme on ka pikem
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

no seda arvata oli ja tore et korras
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
velz
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 26.11.2006 17:42 52

Postitus Postitas velz »

aint et nüüd uus häda tagadiffer ütles üles ja nüüd ikkagi jääb bemm seisma kuni uue diffri leian
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

eh, mida sa selle tiffriga tegid siis?
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
velz
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 26.11.2006 17:42 52

Postitus Postitas velz »

proovisin kuda kiirenuds kah om aga lõppes kahjuks kurvalt ullem ragin ja kolin käis korraks läbi ja auto seisis kohapeal käik sees siis oli pilt selge et differ on puruks aga pole hullu varsti saan mingi 325 kasutatud diffri mis vast peab kauem vastu
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

kui 325 oma siis kaotad kiirenduses, sest 320 peaks peal olema 4.10 ja 325 peaks olema 3.73.
parendage kui eksin
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Kasutaja avatar
valerka
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 29.12.2004 15:42 10
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas valerka »

hanzvonkazak kirjutas:kui 325 oma siis kaotad kiirenduses, sest 320 peaks peal olema 4.10 ja 325 peaks olema 3.73.
parendage kui eksin
sellist iformatsiooni võttad sa küll tatti ja tuule järgi.
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

sellist iformatsiooni võttad sa küll tatti ja tuule järgi.
kle mees, kui sa tõesti üldse matsu ei jaga, ära palun suud lahti tee.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
velz
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 26.11.2006 17:42 52

Postitus Postitas velz »

aga nüüd kus mul auto mootor töötab tekkis selline küsimus et kas benapump peab kogu aeg töötama mul on ta eraldi toite alla pandud pidevalt lööb ja kuidas seda panna õigesti selle pumba relee külge
Kasutaja avatar
veekaheksa
Huviline
Postitusi: 406
Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
Telefon: 5295728
Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
Kontakt:

Postitus Postitas veekaheksa »

Sellise aasta 3kale pandi 2.0 : 3,45/4,10/4,27 diffe
2.5 : 3,64/3,91/3,73 diffe

Üldse on alt üles E30nele pandud sellise peaülekandega diffe:
2,79/3,15/3,23/3,25/3,45/3,46/3,64/3,73/3,91/4,10/4,27

Nimekiri võib olla veel puudulik, kuna siin on arvestatud aint man kasti.
All good things come to those who wait.
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1768
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

4,4-midagi on ka veel
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

mina lähtusin nendele andmetele http://www.unixnerd.demon.co.uk/bmw.html
aga ei tea kas 100% tõele ka vastab.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Kasutaja avatar
veekaheksa
Huviline
Postitusi: 406
Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
Telefon: 5295728
Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
Kontakt:

Postitus Postitas veekaheksa »

Minu jutu katteks on realOEM.com
All good things come to those who wait.
ruut
Klubiliige EKBK
Postitusi: 538
Liitunud: 03.09.2004 09:55 48
Asukoht: tln-harju

Postitus Postitas ruut »

e10 & e21 & e24 & e30 & R
Vasta