E36 madal vedru ja tavaline amort?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
PIMP
Huviline
Postitusi: 186
Liitunud: 03.02.2006 20:32 49

E36 madal vedru ja tavaline amort?

Postitus Postitas PIMP »

kas oskab keegi aidata, ehk siis öelda kas on võimalik sellline kooslus: e36 325i mitte coupe autol on all madal vedru ja tahaks panna sinna tavalise amordi, et kas on võimalik selline asi, tavalise amordiga sportvedrustus?
Aaro
Huviline
Postitusi: 1599
Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
Peamine sõiduk: E30
Asukoht: Siin ja seal maakera

Postitus Postitas Aaro »

Ikka on võimalik, küsitav on muidugi see kui kaua need amordid sul seal vastu peavad.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Kui palju madaldust on muidu? Minu andmete kohaselt on kuni mingi -35mm madaldusega asi mõeldav... Aga uuri foorumis ka, siin on sellest varem ka räägitud...
Kasutaja avatar
Are
Huviline
Postitusi: 1601
Liitunud: 10.07.2003 17:16 40
Asukoht: keila
Kontakt:

Postitus Postitas Are »

Mul oli ka madal vedru ja tava amort ja ülevaatused kinnitasid iga kord amortide korrasolekut, minu käes oli auto sellisel kujul kuskil kolm aastat vist.
Mul oli ka vist mingine -35mm madaldus, autoks oli 530i 88a.


terv Are
Ma aktsepteerin Gey abielusid aga mõlemad tibid peavad ilusad olema!!!
Kasutaja avatar
erik
Huviline
Postitusi: 1228
Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
Peamine sõiduk: 530D E60
Asukoht: Kohila/Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas erik »

Ise olen ka juurelnud selle teema üle ja nüüd lõpuks olen seisukohal et need siiski mitte kokku ei käi.
Seisukoha tekkimises jäi süüdi mees, kes bemarite remonti väga hästi valdab, ning oli just läbinud koolituse amortidest. Ehk siis kodanik Valdek.
Tegi mulle ka lühi koolituse.
Kokkuvõtteks sa võid seda teha, kuid maksad kiiremini oma vea kinni kui arvata oskad.
Kui Valdek seda teemat lugema juhtub võib ta seda paremini seletada, mis või miks.
Kasutaja avatar
kingpool81
Huviline
Postitusi: 116
Liitunud: 04.01.2007 22:20 26

Postitus Postitas kingpool81 »

samas 325'el on vedrud tehasest jubamadalamad kui 323 ja 320'il... kuigi amordid on samad
Viimati muutis kingpool81, 28.01.2007 18:29 11, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

Are kirjutas:Mul oli ka madal vedru ja tava amort ja ülevaatused kinnitasid iga kord amortide korrasolekut, minu käes oli auto sellisel kujul kuskil kolm aastat vist.
Mul oli ka vist mingine -35mm madaldus, autoks oli 530i 88a.


terv Are
BMW puhul näitavad need ülevaatuse aparaadid mitte amordi, vaid vedru korrasolekut. Isegi näinud kuidas 75% korras amort pärast altvõtmist lihtsalt sisse kukub.
Kui on madaldus, siis tuleks panna ka vastav amort.
Seda ka M-Fahrwerki puhul ja seal on madaldust ainult 15mm.
PIMP
Huviline
Postitusi: 186
Liitunud: 03.02.2006 20:32 49

Postitus Postitas PIMP »

tänud kõigile kes viitsisd vastata !! ;)
Jan320
Huviline
Postitusi: 1070
Liitunud: 30.04.2005 20:58 47

e36 madal vedru ja tava amort

Postitus Postitas Jan320 »

Paljud mainivad,et madal vedru ja tava amort ei sobi kokku, kui aga vaatata audit siis 80 quttro b3 on tehase madaldus vedru ja tava amort, huvitav kuidas seal see kestab?
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Amorte on erinevaid, aga üldjuhul tavaamordi töövahemik on mõeldud kokku käima standardvedruga. Madaldusvedruga tavaamorti kasutades töötab amort vales vahemikus ning rikneb. Teine variant kasutatud amordi puhul on see, et amort hakkab tööle teises vahemikus kui vahemiks, kus ta ennast sisse töötanud on ning tänu sellele rikneb.

Üldiselt tasuks kasutada siiski tükke, mis on mõeldud omavahel koos töötama.
Vasta