tagadiffer

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
rasmus23
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 16.06.2006 14:47 47
Peamine sõiduk: Volvo FH12/ODIN
Asukoht: Harjumaa

tagadiffer

Postitus Postitas rasmus23 »

kas oskab keegi öelda, mis ülekandega on -93a e36 320 differ, ja kas 325tds differ on kiirema käiguga.
mis variandid neil üldse on?
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Re: tagadiffer

Postitus Postitas hollow »

rasmus23 kirjutas:kas oskab keegi öelda, mis ülekandega on -93a e36 320 differ, ja kas 325tds differ on kiirema käiguga.
mis variandid neil üldse on?
320 on 3:45 ülekanne
325 bensukal on 3:15
kas ka 325 dislal on sama... seda ei tea
toom
Huviline
Postitusi: 486
Liitunud: 12.07.2005 19:56 27

Postitus Postitas toom »

tds-il ülekanne 1:2,56 Kui soov panna 320-le, siis vaja ka vahetada poolteljed, kuna veoäärikud on tds-il suuremad.
rasmus23
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 16.06.2006 14:47 47
Peamine sõiduk: Volvo FH12/ODIN
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas rasmus23 »

ma nüüd enam ei mäleta, pole ammu tegelenud sellise asjaga, milline neist kõige kiirem oleks
Kasutaja avatar
kingpool81
Huviline
Postitusi: 116
Liitunud: 04.01.2007 22:20 26

Postitus Postitas kingpool81 »

3:45 peaks olema, et 45 kardaani ringi = 3 veovõlli ringi
3:15 siis vastavalt 15 kardaani ringi = 3 veovõlli ringi
ja 1:2,56 2,56 kardaani pööret = 1 veovõlli ring

lööge nüüd mind kõvasti sest ma ei tea mida ma räägin... aga rääkida tahaks
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

3:45 peaks olema, et 45 kardaani ringi = 3 veovõlli ringi
3:15 siis vastavalt 15 kardaani ringi = 3 veovõlli ringi
ja 1:2,56 2,56 kardaani pööret = 1 veovõlli ring

lööge nüüd mind kõvasti sest ma ei tea mida ma räägin... aga rääkida tahaks
asjad ikka nii päris ei ole.
suhted on ikka vastavalt l=45:13 st. kardaan teeb 45 tiiru ja veovõll 13 tiiru ja kokku tuleb ülekande arvuks 3.46. sellest võib järeldada, et kui kardaan teeb 1 tiiru teeb veovõll 3.46 tiiru.
mida võiksem ülekandeaerv seda kiirem on ka differ.
ja kui panna disla differ 2.0bensule, siis ma arvan et kiirendus läheb ikka väga lahjaks. arvutuslikult kui on getrag 240 kast ja 2.56 differ peaks 100km/h olema 1850rpm. ja lõppkiiruseks 375.8km/h mis on täiesti eba reaalne.
terv hannes
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Kasutaja avatar
kingpool81
Huviline
Postitusi: 116
Liitunud: 04.01.2007 22:20 26

Postitus Postitas kingpool81 »

mul oli yleeile veel kodus 3.15 differ... kui ma tegin kardaanile 1 tiiru, siis veovõll tegi umbes veerand tiiru... midagi on sinu arvutuses mäda
rasmus23
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 16.06.2006 14:47 47
Peamine sõiduk: Volvo FH12/ODIN
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas rasmus23 »

siis idee kohaselt peaks 325 differ nats kiirem olema
Mihkel_O
Huviline
Postitusi: 645
Liitunud: 15.12.2004 00:10 50
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel_O »

kingpool81 kirjutas:mul oli yleeile veel kodus 3.15 differ... kui ma tegin kardaanile 1 tiiru, siis veovõll tegi umbes veerand tiiru... midagi on sinu arvutuses mäda
kardaan teeb 1 tiiru teeb veovõll 3.46 tiiru
on mäda jah, aga mitte nii mäda kui 3:46. asi on ikka vastupidi, kui kardaan teeb 3,46 tiiru, siis veovõll teeb 1 tiiru, nii tulebki see umbes veerand tiiru ;)
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

my bad. vatupidi jah. ei tea mida mõtlesin kui seda kirjutasin.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Kasutaja avatar
Marko28
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 04.05.2006 22:51 12
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Marko28 »

Eriline tuumateadus käib siin :oops: äkki soovitate head diftrit 2.0 motorile e36 kuna vana ei tööta sünkroonselt ja talvel tõeline häda
Lennart Meri: Olukord on ****, kuid see on meie tuleviku väetis
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

Marko28 kirjutas:Eriline tuumateadus käib siin :oops: äkki soovitate head diftrit 2.0 motorile e36 kuna vana ei tööta sünkroonselt ja talvel tõeline häda
synkroonselt??? et siis mis mõttes? sa tahad et mõlemad rattad korraga ketsi annaks kui kohalt minema tuiskad? siis pead järjekorda võtma ja LSD diffri ostma... odav lõbu see pole ja ega neid just iga nugapeal ei vedele kah
Kasutaja avatar
Marko28
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 04.05.2006 22:51 12
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Marko28 »

hollow kirjutas:
Marko28 kirjutas:Eriline tuumateadus käib siin :oops: äkki soovitate head diftrit 2.0 motorile e36 kuna vana ei tööta sünkroonselt ja talvel tõeline häda
synkroonselt??? et siis mis mõttes? sa tahad et mõlemad rattad korraga ketsi annaks kui kohalt minema tuiskad? siis pead järjekorda võtma ja LSD diffri ostma... odav lõbu see pole ja ega neid just iga nugapeal ei vedele kah
Mul tõmbab tagumise otsa ikka päris viltu kui gaasi anda tugevamalt viletsa ilmaga ja kohapealt liikumine väga nadi :? ei tea kas diftrit remontida ka annab :roll:
Lennart Meri: Olukord on ****, kuid see on meie tuleviku väetis
Kasutaja avatar
Kuuno_R
Klubiliige
Postitusi: 358
Liitunud: 27.12.2004 16:30 24
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kuuno_R »

Kui tegu on tavalise "lahtise" difriga, siis ei tee mingi remont teda paremaks.
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Kuuno_R kirjutas:Kui tegu on tavalise "lahtise" difriga, siis ei tee mingi remont teda paremaks.
Teeb ikka, võtad lahti ja keevitad satelliidi hammakad kokku :) Ongi plokkdiffer :D
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

meph kirjutas:
Kuuno_R kirjutas:
Kui tegu on tavalise "lahtise" difriga, siis ei tee mingi remont teda paremaks.

Teeb ikka, võtad lahti ja keevitad satelliidi hammakad kokku Ongi plokkdiffer
siis on nii plokk, et enam plokimaks minna ei saa ;)
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

hanzvonkazak kirjutas:
meph kirjutas:
Kuuno_R kirjutas:
Kui tegu on tavalise "lahtise" difriga, siis ei tee mingi remont teda paremaks.

Teeb ikka, võtad lahti ja keevitad satelliidi hammakad kokku Ongi plokkdiffer
siis on nii plokk, et enam plokimaks minna ei saa ;)
Nojah, seda ma silmas pidasingi ju :) Plokkdiffer noh :) LSD ei ole plokk, limiteeritud läbilibisemisega on :>
Kasutaja avatar
Marko28
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 04.05.2006 22:51 12
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Marko28 »

kui panna 2.0 mootorile 2.5 se differ, kas jõust puudu ei tule äkki kui mootor korralik ei ole :?
Lennart Meri: Olukord on ****, kuid see on meie tuleviku väetis
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

Marko28 kirjutas:kui panna 2.0 mootorile 2.5 se differ, kas jõust puudu ei tule äkki kui mootor korralik ei ole :?
diffri vahetusega ei saavuta te kiiruset (375,8 km/h :) ) ega kaota jõudu, mida lihtsalt rooli taga istudes tunneks. Kaotate ja võidate kütusekulus!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

noh... anname natuke lootust, et ylekande muutmisega saad lõppkiirust tõsta kyl aga mitte rohkem kui 20% sest ikkagi jõudu jääb lõpuks puudu
rasmus23
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 16.06.2006 14:47 47
Peamine sõiduk: Volvo FH12/ODIN
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas rasmus23 »

ma ei tahagi mingit lõppkiirust tõsta, oluline just kütusekulu, kui selle natukenegi alla saaks oleks asi seda väärt
ja katsetaminegi omajagu lõbus ja huvitav tegevus :D
Kasutaja avatar
kingpool81
Huviline
Postitusi: 116
Liitunud: 04.01.2007 22:20 26

Postitus Postitas kingpool81 »

no kütusekulus sa võidad pool liitrit aga jõud mis ratastega maha pannake kaotad 10-20% kas tasub ära?
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

kui paned kiirema diffri siis linnavahel kulu tõuseb ja maanteel võidad- aeglasema diffriga vastupidi. Matemaatiliselt on võimalik kindlasti välja arvutada, milline differ kütusekulu osas kõige mõistlikum oleks aga tulemus on kardetavasti siis, et jõudu on meeletult aga kiirust napib! Ja ma väga kahtlen, et kogu antud operatsioon kuidagi ennast rahaliselt äratasub :!:
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

aeglasema diffriga (väiksem kui 3,45) võidaks igaljuhul.
Mind ennast küll häiris 320'ga maanteel 3000rpm sõita ja ega kulu ka sobilik polnud mikromootorile.
Jõudu jääb linnas vähemaks küll aga jõudu tal tegelikult nii kui nii pole. Seega siin ei muutu midagi :)
Madis399
Huviline
Postitusi: 140
Liitunud: 09.10.2005 21:01 30
Asukoht: Tallinn/Koluvere

Postitus Postitas Madis399 »

OT aga soovks teada mis õli difrisse läheb, kas peab um´st ostma või saab "tavalisest" auto poest ka, mis viskoosus?
al101
Huviline
Postitusi: 207
Liitunud: 17.02.2007 23:18 24
Asukoht: Oma kodu

Postitus Postitas al101 »

ma sooviks ka teada mis õli sinna panna?ja kui palju ja mille järgi aru saan kui piiris on?
Kasutaja avatar
elm
Huviline
Postitusi: 550
Liitunud: 03.01.2007 11:57 26
Asukoht: tln/bl.mount

Postitus Postitas elm »

Mehed, mehed, kas otsingust siis tõesti mitte midagi pole kuulnud. Kõik tuleb kandikul ette kanda, jah?
Kasutaja avatar
Fred
Huviline
Postitusi: 4693
Liitunud: 10.04.2006 20:40 57
Peamine sõiduk: F34
Asukoht: Norge

Postitus Postitas Fred »

Tekkis üks küsimus: kui autol (E36) on veojõukontroll, siis ega see ei jää segama LSD paigaldamist või jääb?
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1989
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Fred22 kirjutas:Tekkis üks küsimus: kui autol (E36) on veojõukontroll, siis ega see ei jää segama LSD paigaldamist või jääb?
Kindlasti ei jää. Pigem saab veojõukontroll vähem tööd, kuna LSD jagab jõudu ühtlasemalt rataste vahel ja ASC-l pole vaja sekkuda.
Kasutaja avatar
Fred
Huviline
Postitusi: 4693
Liitunud: 10.04.2006 20:40 57
Peamine sõiduk: F34
Asukoht: Norge

Postitus Postitas Fred »

selge, siis ma jätkan LSD otsinguid ;)
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Vasta