Probleem mootoriga (KOMPENSAATORID) e36

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
ddr
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 06.03.2007 03:57 25
Asukoht: Tallinn

Probleem mootoriga (KOMPENSAATORID) e36

Postitus Postitas ddr »

probleem on siis selline et kui auto külmana käima panna siis mootoris on sjõuke plõksumine (tunne on selline et diisel mootor all ) kuigi on benz
Põhimõteliselt diagnoosiks pandi et kompensaatorid on p**ses ja tuleks vahetada neid seal 8 tk remont (väljavahetamine ) on ropp kallis
Ühed soovitavad õlilisasi teised et vaheta pool sünt sunt vastu ja siis hiljem vastupidi.õli on normis jne aga kolin käib metall vastu metalli
räägiti et e36 tüüpiline probleem.
Äkki tasuks selle mootori ülemise osa koos kompensaatoritega osta (kasutatud ) tuleb vist ikka otavab
Sõiduk siis e36 316i 1991 a oma
Äkki annate nõu? äkki keegi vahetas või tegi teisiti?
TÄNUD!
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

hüdrotõukureid vast mõtled. ropp kallis? kas mitu korda kasutatud uut ülemist otsa osta on odavam?
tee üks kord ja korralikult
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
ddr
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 06.03.2007 03:57 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ddr »

ei no näteks sama 1.6 või siis 1,8 mootor (kasutatud)
oleks odavam välja vahetada sellepärast kuidagi ei tea kas tasub raha tuulde visata
raske on ka leida normaalne mootor tglt aga noh eks midagi tuleb ette võtta see müra kapoti all häirib täiega... :?
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

8 hüdrotõukurit nüüd küll eriline probleem ei ole. Hädakisa võiksid teha kui sul 2.5 liitrine mootor on, kus antud tükke 24 on :)
Kasutaja avatar
ddr
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 06.03.2007 03:57 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ddr »

ma ei ole maininnud et nende vahetus raske oleks
vaid see et selle finantseerimisega jään kaotusse
põhimõteliselt probleem on rahaline....
et millega võidab jne ...
Kasutaja avatar
Holari
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 23.04.2004 23:24 43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Holari »

Hehh, ega eriti muuga ei võidagi, kui vaja vahetada, kui ostad kasutatud, siis tead ju, et sa alativõid saada samasuguse, kuna see juu tüüpp probleem. eks?
See vahetus pole midagi nii kallis, tk maksab umbes 100, kui mu mälu mind ei peta, ja kui neid neid on 8tk+vahetus.
Muidugi alati tahaks ju, et raha ei läheks, aga auto on üks päris kallis asi ja usu, mida vähem seda hooldada, seda kallimaks järjest läheb.Nii, et hoia mujalt kokku ja tee auto korda :idea:
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

meph kirjutas:8 hüdrotõukurit nüüd küll eriline probleem ei ole. Hädakisa võiksid teha kui sul 2.5 liitrine mootor on, kus antud tükke 24 on :)
Sõber Marko A vahetas just oma 730-l needsamused tõukurid ära ning neid oli seal 32... Mul sama palju, muuseas :P
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

aga... kust kohast teie küll 100 eeki /tk hüdrokaid saate???
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Milleks tagajärjega vôidelda? Pôhjus on nukkvôllis.
Sõidurõõm
Kasutaja avatar
Holari
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 23.04.2004 23:24 43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Holari »

hollow kirjutas:aga... kust kohast teie küll 100 eeki /tk hüdrokaid saate???

Mainisin, et võin ka eksida, sest ma ei suutnud täpselt meenutada, aga oleks nagu mällu selline nr jääänud.


Aga äkki sa valgustad vähe, et kust nii kindlalt nukkvõlli süüdistad?
Ühel 318l sain need samuti vahetatud ja tulemus oli OK.
85kW VW samut vahetasin, tulemuseks väga vaikne moto.
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

äkki sellest, et 1,8 mootori nukkvõll pidi sünnist saati olema vigane ja mingi ajaga ära kuluma...
pang
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 15.07.2006 23:38 54
Asukoht: Vantaa-Maardu

Postitus Postitas pang »

mitte nukkvõll pole vigane vaid õlitus on
Ceed
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 14.05.2005 00:34 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ceed »

endal oli sama probleem ja mina tegin endal korda, vahetasin nukkvõlli, hüdrotõukurid ja nuukurid. Töö tegin ise sest see polnud nüüd küll raske. Ainult siis on vaja kokkupanemisel spetsiomm võtit et nukkvõll paika saada, aga vinkliga saab ka hakkama ;)
Kui hakkad kõiki asju uusi ostma siis on suht kallis, nukk 3500.- (vist isegi B osa kui õieti mäletan), nookurid ~2000.- ja hüdrod ka 2000.-. Aga ma lahendasin selle probleemi nii et ossin uued hüdrokad ja korralikud kasutatud nookurid ja nuka. Mul jälle bensiini hääl tagasi :) Ma proovisin ka õlilisandeid, need ei aita. Vb hästi vähe teeb vaiksemaks aga see on nii minimaalne.
Vasta