imelik jubin e36 kapoti all

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
alv
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 16.10.2006 12:58 27

imelik jubin e36 kapoti all

Postitus Postitas alv »

Jama selles et juba teine auto mille ostnud olen on kapotiall imelik jubin mille vajalikkusest või otstarbest mulle siiani veel keegi pole rääkida osanud.
Pildid: http://beta.album.ee/album/30016856/50044426

Sellel autol jookseb sinna mingisugune pistik ka külge,eelmisel ei jooksnud. Sooviks väga teada mis asi see on ja mida se paremaks/halvemaks teeb.
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

jääb mulje, et tegu oleks nagu mingi ise aretatud tyhikäigu mootoriga... või mingi tuulutusklapiga


EDIT: samas kui ma hakkan mõtlema, siis yhel carboon filtri kopsikul oli kyljes samasugune vidinas... minu masinal ei ole kumbagi varianti... sul tundub, et on selle karboon filtri kopsiku küljest ära võetud ja mujale tõstetud
Kasutaja avatar
alv
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 16.10.2006 12:58 27

Postitus Postitas alv »

sest järelikult võtab ta siit http://beta.album.ee/node/9782185/50044426 vaakumi.
Ja siin http://beta.album.ee/node/9782187/50044426#browse otsas oli mingi filter

aga millejaoks se hea on :?
BigMoneyWaste
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas BigMoneyWaste »

Äkki on midagi vaakumiga juhitud, õhu voolu klapid salongis või midagi sellist. Filter siis selle jaoks et sodi sisse ei tõmba kui vaakum maha lastakse.

Sellele mõttele tulin kuna ühel vanal 7-sel 83a või sinnakanti oli päris palju asju vaakumiga juhitud.

Aga proovi kisu juhe küljest ära vaata mis muutub, räägi siis meile ka :D
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Paistab siiski, et seesama tuttav EURO2 / D3 heitmenormile uppimise süsteem - GAT EGS. Annab saksas maksueelise.
http://www.gat-kat.de/
http://www.auto-bottke.de/aktuell/gat.htm
http://www.autoteile-neubert.de/gat-egs.htm
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Viimasena viidatud lehelt ma sain aru, et see on klapp, mis juhib väljalaskekollektorisse lisaõhku. Sisendsignaaliks on mootori temperatuur ja lambdaanduri väljund. Kas see lisaõhk tekitab mingi järelpõletuse?

Ja veel: "erfolgreiche Kälteteste bei Minus 20°". See ka mõni näitaja eestlaste jaoks :)
Sõidurõõm
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Svenp kirjutas:Viimasena viidatud lehelt ma sain aru, et see on klapp, mis juhib väljalaskekollektorisse lisaõhku. Sisendsignaaliks on mootori temperatuur ja lambdaanduri väljund. Kas see lisaõhk tekitab mingi järelpõletuse?
Seda mitte, sest asi toimub ju maks 120 sek peale mootori käivitamist. Toimub heitgaaside lisaoksüdeerimine ja kat hakkab varem tööle.
Uutel mootoritel on see juba tehasest peal, alul ainult USA versioonidel, nüüd juba kõigil.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Oksüdeerumine ongi ju põlemine.

Oo, seal oli isegi skeem Technische Beschreibung lingi all.

Aga väitest
"schnelle Regelabstände zwischen der Auswertung der Signale und dem EGS-Steuergerät gewährleisten die gleichbleibenden Laufeigenschaften im Kaltzustand (Startphase) sowie im warmen Zustand (Fahrbetrieb)."
saan ma aru, et töötab nii külma kui sooja mootoriga.
Sõidurõõm
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Svenp kirjutas:Oksüdeerumine ongi ju põlemine.
:oops:
Svenp kirjutas:Aga väitest
"schnelle Regelabstände zwischen der Auswertung der Signale und dem EGS-Steuergerät gewährleisten die gleichbleibenden Laufeigenschaften im Kaltzustand (Startphase) sowie im warmen Zustand (Fahrbetrieb)."
saan ma aru, et töötab nii külma kui sooja mootoriga.
Jah, sellest peab nii aru saama küll. Ilmselt töötab nende oma teisiti. Originaal-lisaõhupump töötab küll vaid esimesed 120sek.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
alv
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 16.10.2006 12:58 27

Postitus Postitas alv »

põhimõtteliselt ei ole vahet kas ta on seal või ei ole?Paremaks ta midagi ei tee ja halvemaks ka mitte?
truumu

Postitus Postitas truumu »

alv kirjutas:põhimõtteliselt ei ole vahet kas ta on seal või ei ole?Paremaks ta midagi ei tee ja halvemaks ka mitte?
Tühikäigu teeb halvemaks, segu läheb liiga lahjaks
Vasta