K:bmw 330 ci õlivõtu kohta

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

kui iga 1000km pealt juurde kallata 1L siis polegi vaja vahetada :lol: filtrit vahtad ainult
Markii7
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 05.08.2003 16:01 24
Asukoht: Reval

Postitus Postitas Markii7 »

Ilves kirjutas:Üle 15KKM ühe õliga sõita on mulle vähemalt vastuvõetamatu. Rääkigu UM, mida tahab. Ja UM-i e huvita mis su mootorist peale garantiilõppu saab, sind jälle peaks huvitama.

Kui natuke tausta uurida, siis on ka selge miks bmw vahetusvälbad ulmepikaks on venitanud.
Jees... plaanis ongi varsti vahetada(kui uuesti küsib)
Miks välbad siis pikad on?
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1978
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Markii7 kirjutas:Jees... plaanis ongi varsti vahetada(kui uuesti küsib)
Miks välbad siis pikad on?
Et inimesed jõuaksid endale uut Bmw-d liisida. Arvestades seda, et alla 3.5kilo nad õlivahetust ei tee on see 3.5 kilo säästu kui 2x harvemini õli vahetada.
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

aise kirjutas:
nii, endal jälle kiri ees "CHECK ENGINE OIL LEVEL" :lol:
ühesõnaga sain sõita 1200-1300km peale õlivahetust ja selle ajaga läks siis üle 1L õli :cool:

ei aita see paksem õli kah, lähen 0w30 peale tagasi :D
ei taha sul see õlikulu saaga lõppeda :lol:
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

imelik jah, vahest võtab rohkem vahest vähem. rõngaid vahetama ma ei hakka, 50k eest saab tutika M54B30 mootori osta juba. aga ka seda ei juhtu, enne müün maha.
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

Ilves kirjutas:
Markii7 kirjutas:Jees... plaanis ongi varsti vahetada(kui uuesti küsib)
Miks välbad siis pikad on?
Et inimesed jõuaksid endale uut Bmw-d liisida. Arvestades seda, et alla 3.5kilo nad õlivahetust ei tee on see 3.5 kilo säästu kui 2x harvemini õli vahetada.
ma ei oleks küll sellega nõus!

osadel markidel on see välp ka suurem (30 tkm)

Pelae selle ei ole E46 õlivälp reeglina 25tkm. Kuigi ta seda numbrit alguses näitab siis reaalsuses saabub õlivahetus kiiremini! Ise sõitsin koguaeg kompuutri järgi ja ei juhtunud sel mootoril küll midagi!

Aga otseloomulikult oma südamerahuks võib ju ka sagedamini õli vahetada.
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Markii7
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 05.08.2003 16:01 24
Asukoht: Reval

Postitus Postitas Markii7 »

Tauri kirjutas:Pelae selle ei ole E46 õlivälp reeglina 25tkm. Kuigi ta seda numbrit alguses näitab siis reaalsuses saabub õlivahetus kiiremini! Ise sõitsin koguaeg kompuutri järgi ja ei juhtunud sel mootoril küll midagi!
Jah, näitab tegelikult vähem jah... ~20 tkm hetkeseisuga tuleb.
Markii7
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 05.08.2003 16:01 24
Asukoht: Reval

Postitus Postitas Markii7 »

Nii, käidud siis ja sisse valati mootoriõli SLX 5W-30 LL-04...

"Kõik on korras. Lihtsalt Castrol 0W-30 SLX-i me enam ei paku.
Uus õli on Bmw poolt heaks kiidetud 5W-30 LL-04, mis sobib Teie autole, viskoossus ja kvaliteet on samad, mis 0W-30 SLX"

Vaatame kaua see sees seisab...
Marko_J
Huviline
Postitusi: 510
Liitunud: 30.09.2002 22:04 59
Asukoht: Tln

Postitus Postitas Marko_J »

Markii7 kirjutas:Nii, käidud siis ja sisse valati mootoriõli SLX 5W-30 LL-04...

"Kõik on korras. Lihtsalt Castrol 0W-30 SLX-i me enam ei paku.
Uus õli on Bmw poolt heaks kiidetud 5W-30 LL-04, mis sobib Teie autole, viskoossus ja kvaliteet on samad, mis 0W-30 SLX"

Vaatame kaua see sees seisab...
sellepärast ma vaatasingi et õe autole pandi 5W-30...enda bemmile mäletan et läks veel 0W-30!
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

Marko_J kirjutas:
Markii7 kirjutas:Nii, käidud siis ja sisse valati mootoriõli SLX 5W-30 LL-04...

"Kõik on korras. Lihtsalt Castrol 0W-30 SLX-i me enam ei paku.
Uus õli on Bmw poolt heaks kiidetud 5W-30 LL-04, mis sobib Teie autole, viskoossus ja kvaliteet on samad, mis 0W-30 SLX"

Vaatame kaua see sees seisab...
sellepärast ma vaatasingi et õe autole pandi 5W-30...enda bemmile mäletan et läks veel 0W-30!
ja vahet pole ka kui võtab, mõlemat läheb sama palju :P
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

täiesti haige värk ikka selle R6 bensukate õlikuluga, isegi uud e60, e90´d söövad õli :shock: mis toimub ****, BMW on kuskil mingi kena möödalaskmise teinud. seoses sellega on tõsine hirm uuesti BMW´d osta. kui osta siis peab enne 20k km sõitma, et kindel olla.
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1978
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

aise kirjutas:täiesti haige värk ikka selle R6 bensukate õlikuluga, isegi uud e60, e90´d söövad õli :shock: mis toimub ****, BMW on kuskil mingi kena möödalaskmise teinud. seoses sellega on tõsine hirm uuesti BMW´d osta. kui osta siis peab enne 20k km sõitma, et kindel olla.
Võtmesõna on äkki sama, mis M mudelitel - low friction piston rings?

Veel üks põhjus diislit osta :P
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

aise kirjutas:täiesti haige värk ikka selle R6 bensukate õlikuluga, isegi uud e60, e90´d söövad õli :shock: mis toimub ****, BMW on kuskil mingi kena möödalaskmise teinud. seoses sellega on tõsine hirm uuesti BMW´d osta. kui osta siis peab enne 20k km sõitma, et kindel olla.
sa mõtled N54?
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

ryan kirjutas:
aise kirjutas:täiesti haige värk ikka selle R6 bensukate õlikuluga, isegi uud e60, e90´d söövad õli :shock: mis toimub ****, BMW on kuskil mingi kena möödalaskmise teinud. seoses sellega on tõsine hirm uuesti BMW´d osta. kui osta siis peab enne 20k km sõitma, et kindel olla.
sa mõtled N54?
ei ma mõtlen e60 530i ja e90 330i näiteks.
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

Ilves kirjutas:
aise kirjutas:täiesti haige värk ikka selle R6 bensukate õlikuluga, isegi uud e60, e90´d söövad õli :shock: mis toimub ****, BMW on kuskil mingi kena möödalaskmise teinud. seoses sellega on tõsine hirm uuesti BMW´d osta. kui osta siis peab enne 20k km sõitma, et kindel olla.
Võtmesõna on äkki sama, mis M mudelitel - low friction piston rings?

Veel üks põhjus diislit osta :P
mis nende rõngastega siis on? kuluvad liiga kiirelt?
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

aise kirjutas:
ryan kirjutas:
aise kirjutas:täiesti haige värk ikka selle R6 bensukate õlikuluga, isegi uud e60, e90´d söövad õli :shock: mis toimub ****, BMW on kuskil mingi kena möödalaskmise teinud. seoses sellega on tõsine hirm uuesti BMW´d osta. kui osta siis peab enne 20k km sõitma, et kindel olla.
sa mõtled N54?
ei ma mõtlen e60 530i ja e90 330i näiteks.
e60 530i ju 2 erineva motoga N54 ja õlikulu poolest hiilgav M54 ;)
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

ryan kirjutas:
aise kirjutas:
ryan kirjutas: sa mõtled N54?
ei ma mõtlen e60 530i ja e90 330i näiteks.
e60 530i ju 2 erineva motoga N54 ja õlikulu poolest hiilgav M54 ;)
N54 on see topeltturboga benamootor, mis on 535i ja 335i. nendel vist seda probleemi pole, just vabalthingavad M54 baasil olevad on selle hädaga.

mis sulle UM´is öeldi siis lõpuks? kas sa tegid mootoridiagnostikat seal? või lihtsalt uuriti.
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

N54 ei ole ainult turboga ja e90 ei tehtutki M54ga
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

ryan kirjutas:N54 ei ole ainult turboga ja e90 ei tehtutki M54ga
N52B30 on see mootor mida ma mõtlesin, M54 oli ainult e60 520i peal jah, edasi on N52.
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

e60 530i peal oli kuni 2005 märts M54b30 siis juba N52
N54 on tehtud vana M54B30 baasil, õlikulu poleks üldsegi üllatav :)
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
jackpuuk
Huviline
Postitusi: 300
Liitunud: 27.02.2007 00:00 08

Postitus Postitas jackpuuk »

Krt. eluaeg bemmi fänn olnud ja isegi mõnda omanud , aga praegu foorumit lugedes langeb küll mõte ära uuema bemmi ostmisest :oops: . Hetkel sõidan Jaapani " bemmiga " , töömahtu pm. poole vähem , 2silindrit ka vähem . Eestis pole sellega veel kordagi sõitnud , suht sageli huilgab 7000 rpm ligidal ja õlikulu on 0,75L 3000 kildi kohta , Castroli poolsünt on sees , aga masin on aastast 92. Kui teil läheb tsiviilsõidu peale selline õlikogus , siis peab küll mootor ikka täiesti kohvi olema , või hakkan tõesti uuematest bemmidest kaugemale hoidma :shock: Tulin 1000 versta 10-ne tunniga , sellest 125 versta Norra mägedes :roll:
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Re: K:bmw 330 ci õlivõtu kohta

Postitus Postitas aise »

Kuidas õlikulu vähendada. Paksem õli 10w60 näol annab minimaalse vahe õlikulus, kuna meil külm ka siis pole mõtet sellist õli kasutada.

http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=431442

Sellise õlipüügipurgi saab ka valmistoodanguna osta. Miinuseks sellise süsteemi puhul see, et peab jälgima täitumist.
Kasutaja avatar
Slava_323
Huviline
Postitusi: 2097
Liitunud: 15.09.2008 19:43 37
Asukoht: Espoo
Kontakt:

Re: K:bmw 330 ci õlivõtu kohta

Postitus Postitas Slava_323 »

Minul olnud mootor M60B30 ja õlikulu oli 1,5L 10 000km kohta ;) Hetkel M54b20 mootor ja olen sõitnud 6000 km ja õlikulu on 0. Isal on M52b28 ja õlikulu hetkel 1 L 10 000 km kohta arvestades sellega et läbisõit üle 350 000km. Ei oskagi öelda mis õlikulust siin rägitakse imo kõik OK)))) Vb ma ise pole kokku saanud selle asjaga aga selle juttu järgi kohutav :lol: Äkki mootorid kohvi:D:D
F31 320d M Performance
Kasutaja avatar
Jan
Huviline
Postitusi: 565
Liitunud: 19.10.2007 02:58 27
Peamine sõiduk: BMW F800GS TOURATECH ADVENTURE
Asukoht: Tallinn

Re: K:bmw 330 ci õlivõtu kohta

Postitus Postitas Jan »

mul endalgi M54B30 motoga masin... minu õlikulu jääb 1 liitri kanti 10 tuhande kilomeetri peale
ise olen väga rahul... mingeid selliseid probleeme nagu siin räägitud on pole minu masinal kordagi esinenud.
istu sisse ja aint sõida, kõik on väga tiptop.

terv
jan
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Re: K:bmw 330 ci õlivõtu kohta

Postitus Postitas aise »

viimasel ajal läheb 1L ~700km peale... M54 the most reliable BMW engine ever built :lol: peab vist hakkama mineraaliga sõitma, tuleb odavam.
Kasutaja avatar
Zipp
Huviline
Postitusi: 4148
Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20

Re: K:bmw 330 ci õlivõtu kohta

Postitus Postitas Zipp »

Mina rahul ja ei kiru küll seda M54, ei kao midagi ära, üle aasta silma peal hoidnud kuna foorumist hirmulugusid lugenud. Läbisõit ka suht väike alles 115 000km.
On the 8th day, God created boost.
Kasutaja avatar
Jan
Huviline
Postitusi: 565
Liitunud: 19.10.2007 02:58 27
Peamine sõiduk: BMW F800GS TOURATECH ADVENTURE
Asukoht: Tallinn

Re: K:bmw 330 ci õlivõtu kohta

Postitus Postitas Jan »

Zipp kirjutas:Mina rahul ja ei kiru küll seda M54, ei kao midagi ära, üle aasta silma peal hoidnud kuna foorumist hirmulugusid lugenud. Läbisõit ka suht väike alles 115 000km.
isegi ei nurise... nüüd talvel oli pisut suurem kulu u 1l 5000 km peale kuid suvel piaks 10kilo km vast ära tulema 1 liitriga
läbisõit 200000+
Vasta