1. leht 2-st

K:bmw 330 ci õlivõtu kohta

Postitatud: 28.05.2007 11:52 50
Postitas Maljuutin19
on need mootorid õlivõtjad?mulle tundub nagu õli võtaks palju..õlivahetus on tehtud 6000 km tagasi...olen selleaja jooksul peale kallanud 1,5 l...

Postitatud: 28.05.2007 12:14 42
Postitas aise
tere tulemast klubisse, M54 tüüpviga :!: mis õliga sõidad? esimese asjana lase kompressioonid ära mõõta silindrites, kui need korras siis on kas karterituulutuse klapp (torustik) või klapisääretihendid. kui kompressioonid mõnes silindris halvad siis kolvirõngad (kõige kallim loomulikult).

Postitatud: 28.05.2007 23:04 56
Postitas Maljuutin19
kuhu oleks kõige mõistlikum kontrolli minna?

Postitatud: 28.05.2007 23:31 31
Postitas aise
kui üle jõu ei käi siis UM´s. järjekord on küll 1 kuu hetkel. kompressioonide mõõtmine ja karterituulutusklapi vahetus nüüd üle 2k küll maksma ei lähe. klapp ise mingi 600 vist oli. kui need on tehtud siis saab rohkem infot ja on võimalik edasi tegutseda. klapisääretihendite vahetus UM´s maksab kuskil 15 000,- ja kolvirõngaste vahetus üle 20 000,- :lol:

teine variant on valdek siit foorumist, tegeleb bmw´de remondiga ja saab need samad asjad tehtud veits teiste hindadega.

alusta kompressioonide mõõtmisest ja karterituulutusklapist. anna kompressioonide tulemused siin teada ka. huvitab.

Postitatud: 29.05.2007 13:04 48
Postitas Maljuutin19
hirmuäratavad hinnad üldiselt :D aga kui suur tohiks olla üldse õlikadu sellisel mootoril?ja kas õlist võib ka oleneda?ja kuda ma valdekuga jutule saan ? mul muidu keegi Heiki nr olemas aga seemees ei vasta eriti tihti telefonile...

Postitatud: 29.05.2007 13:26 14
Postitas aise
Maljuutin19 kirjutas:hirmuäratavad hinnad üldiselt :D aga kui suur tohiks olla üldse õlikadu sellisel mootoril?ja kas õlist võib ka oleneda?ja kuda ma valdekuga jutule saan ? mul muidu keegi Heiki nr olemas aga seemees ei vasta eriti tihti telefonile...
mulle seletati UM´s, et kuni 0,75L 1000km kohta on normi piires veel :lol:
õlist loomulikult oleneb, paksemat õli läheb ikka vähem. ma enne sõitsin 0w30´ga ja võttis umbes samapalju kui sul aga nüüd on 5w40 ja tundub, et ei lähe enam nii palju, vara veel ennustada ka kuna õlivahetusest on möödas 1000-1500km alles.

www.carmasters.ee (valdek)

Postitatud: 29.05.2007 15:46 46
Postitas ...:::Freementar:::...
aise kirjutas:
Maljuutin19 kirjutas:hirmuäratavad hinnad üldiselt :D aga kui suur tohiks olla üldse õlikadu sellisel mootoril?ja kas õlist võib ka oleneda?ja kuda ma valdekuga jutule saan ? mul muidu keegi Heiki nr olemas aga seemees ei vasta eriti tihti telefonile...
mulle seletati UM´s, et kuni 0,75L 1000km kohta on normi piires veel :lol:
õlist loomulikult oleneb, paksemat õli läheb ikka vähem. ma enne sõitsin 0w30´ga ja võttis umbes samapalju kui sul aga nüüd on 5w40 ja tundub, et ei lähe enam nii palju, vara veel ennustada ka kuna õlivahetusest on möödas 1000-1500km alles.

www.carmasters.ee (valdek)
Kinnitan aise fakti BMW-st antud normi kohta, mulle öeldi et normaalne on 0,25 l 1000 km kohta. kui ka 0,5 on siis ei pidanud midagi viga olema.

Endal on 330 ci ja sama probleem vaevas 2 kuud tagasi. Vahetatud sai klapisääretihendid, juhtpuksi tihendid ja paksem õli. 0W-30 ei soovita mitte kellelgi antud isendile panna. Hetkel sees 15 W- 40 Motul. õlikulu viimase 1000 km peale 0.

EDIT:
tuleks kasutada otsingut kah natukene sest 3-ste alateemas on sellest juttu põhjalikumalt.

Postitatud: 29.05.2007 22:06 30
Postitas Maljuutin19
ei tahaks tunnistada aga mul on mingi odav KUTTENKEULER 5w 40 et silber autos pidi selline õli mootorites käima ..soovitati krt äkki aeti mingit jama....oskab keegi soovitada või anda nri kust ma saaks abi?UM-i ei ole vaja :D või siis see õli lihtsalt välja vahetada ja motul või midagi sisse kallama?

Postitatud: 29.05.2007 22:08 29
Postitas kapa
5w 40 on ka UM is saada , TXT.

Postitatud: 29.05.2007 22:38 10
Postitas Maljuutin19
õli nimi on KUTTENKEULER 5w-40??

Postitatud: 29.05.2007 23:42 57
Postitas TiitR
...:::Freementar:::... kirjutas:
aise kirjutas:
Maljuutin19 kirjutas:hirmuäratavad hinnad üldiselt :D aga kui suur tohiks olla üldse õlikadu sellisel mootoril?ja kas õlist võib ka oleneda?ja kuda ma valdekuga jutule saan ? mul muidu keegi Heiki nr olemas aga seemees ei vasta eriti tihti telefonile...
mulle seletati UM´s, et kuni 0,75L 1000km kohta on normi piires veel :lol:
õlist loomulikult oleneb, paksemat õli läheb ikka vähem. ma enne sõitsin 0w30´ga ja võttis umbes samapalju kui sul aga nüüd on 5w40 ja tundub, et ei lähe enam nii palju, vara veel ennustada ka kuna õlivahetusest on möödas 1000-1500km alles.

www.carmasters.ee (valdek)
Kinnitan aise fakti BMW-st antud normi kohta, mulle öeldi et normaalne on 0,25 l 1000 km kohta. kui ka 0,5 on siis ei pidanud midagi viga olema.

Endal on 330 ci ja sama probleem vaevas 2 kuud tagasi. Vahetatud sai klapisääretihendid, juhtpuksi tihendid ja paksem õli. 0W-30 ei soovita mitte kellelgi antud isendile panna. Hetkel sees 15 W- 40 Motul. õlikulu viimase 1000 km peale 0.

EDIT:
tuleks kasutada otsingut kah natukene sest 3-ste alateemas on sellest juttu põhjalikumalt.
Kas ma olen valesti aru saanud, kuid minu arust on 15W ju poolsünt?

Postitatud: 30.05.2007 13:55 52
Postitas Maljuutin19
keegi ei tea sellest õlist midagi ja kas õli võib üldse niipalju mõjutada??

Postitatud: 30.05.2007 14:11 12
Postitas Tauri
mingi õlikulu määr sellele mootorile tõesti võib olla- mitte, et see "normaalne" oleks aga lihtsalt selle 0,25 -0,5 kuluga 1000KM ei ole veel mingit vajadust meeletuid summasid mootori kapremonti investeerida!

õli võib vägagi palju mõjutada. see sinu õli on küll üks tundmatu nähtus (meenub et K-rautakeskos müüakse ka mingit täisünt õli "speedster" vms. mida mina sellise auto mootorisse küll ei julgeks valada) :P

Sinu murele annab leevendust Valdek, kuid mul on 1 küsimus- mis sa ostsid sellest autost kui UM on liiga kallis ja castroli hinnatase ei sobi (ka teised kvaliteetsed õlid on siiski sinna kanti)
Küsimus ei ole norimiseks, vaid siirast huvist. BMW mudelivalikus on olulisemalt teises hinnaklassis masinaid :roll:

Postitatud: 30.05.2007 15:10 46
Postitas erikred
Seda kuttenkkeulerit peabki nii palju vist kuluma. korra kasutasin seda pesuõlina, sõitsin ~1000km kulu selle peale oli 2 vardanormi elik ~3 liitrit.
Pärast castroliga oli oluliselt väiksem.
Peale mootoris tihendite vahetust olen valanud castrolit 1000km peale alla 100g juurde.
Pole küll sama mootor aga õlidest annab pilde ette küll.

terv
erich

Postitatud: 30.05.2007 16:19 27
Postitas Maljuutin19
asi oli selles,et peale autoostu ei jäänd muud üle kui sellist õli sisse valada sest ,et see mis seal sees oli,oli vaja kiiret vahetust...castrol sobib mulle küll...aga mulle soovitati seda õli...**** soovitus järelikult....lihtsalt uurin kas tõesti selline vahe on õlidel?ja miks ma pean käima UM-is?mis seal on mingid proffid koos?samasugused mehed nagu teised remondimehed aga on rohkem kokku puutunud bmw-dega..kui mul oli audi ma leidsin sellise pesa,kus harva käis peale audide midagi...ja mehed ajasid targemat juttu kui revali mehed...miks maksta topelt kui saab poole vähemaga?


Tauri kirjutas:mingi õlikulu määr sellele mootorile tõesti võib olla- mitte, et see "normaalne" oleks aga lihtsalt selle 0,25 -0,5 kuluga 1000KM ei ole veel mingit vajadust meeletuid summasid mootori kapremonti investeerida!

õli võib vägagi palju mõjutada. see sinu õli on küll üks tundmatu nähtus (meenub et K-rautakeskos müüakse ka mingit täisünt õli "speedster" vms. mida mina sellise auto mootorisse küll ei julgeks valada) :P

Sinu murele annab leevendust Valdek, kuid mul on 1 küsimus- mis sa ostsid sellest autost kui UM on liiga kallis ja castroli hinnatase ei sobi (ka teised kvaliteetsed õlid on siiski sinna kanti)
Küsimus ei ole norimiseks, vaid siirast huvist. BMW mudelivalikus on olulisemalt teises hinnaklassis masinaid :roll:

Postitatud: 30.05.2007 19:48 40
Postitas Tauri
pakkusin sulle ka alternatiivina välja carmastersi Valdeku näol. Ka westland on kokkupuutunud BMW-dega! Ei ma ei pea vajalikuks, et iga probleemiga joostaks esindusse.

Samas ei ole 330 just väga levinud auto eestis ja seega teatavate spetsiifiliste vigadega soovitan külastada esindust. Neil on olemas BMW AG know-how! Kui eestis sarnaste muredega ei ole alternatiivsed remondikohad kokku puutunud siis paraku võid saada vale diagnoosi ja sel juhul kasvab su remondi eelarve. Mitte, et ma kedagi ebapädevaks pean aga keegi pole jumal. Räägin kuna ka enda ettevõttes on paar aastat sama mootoriga 330 eksisteerinud ja samuti üht müstilist viga otsitud :!:

ehk kokkuvõtteks- küsisid nõu ja üritasin parimat ;)

Postitatud: 30.05.2007 22:31 13
Postitas Maljuutin19
tänan igaljuhul... ;) mul isegi mingi nr olemas kes teeb diangosti bmw-dele...väga tark mees pidi olema keegi Heiki on nimi?kes kunagi töötas UM-is ja nüüd tegi endale ise mingi pesa...ei ole veel jõudnud minna aga lähiajal on plaanis....aga üldiselt mõtlesin kõigel lihtsama variandi oma masinal ,õli ära vahetada...soovitati castrol 10w 40 proovida..ehk jääb pidama :D
Tauri kirjutas:pakkusin sulle ka alternatiivina välja carmastersi Valdeku näol. Ka westland on kokkupuutunud BMW-dega! Ei ma ei pea vajalikuks, et iga probleemiga joostaks esindusse.

Samas ei ole 330 just väga levinud auto eestis ja seega teatavate spetsiifiliste vigadega soovitan külastada esindust. Neil on olemas BMW AG know-how! Kui eestis sarnaste muredega ei ole alternatiivsed remondikohad kokku puutunud siis paraku võid saada vale diagnoosi ja sel juhul kasvab su remondi eelarve. Mitte, et ma kedagi ebapädevaks pean aga keegi pole jumal. Räägin kuna ka enda ettevõttes on paar aastat sama mootoriga 330 eksisteerinud ja samuti üht müstilist viga otsitud :!:

ehk kokkuvõtteks- küsisid nõu ja üritasin parimat ;)

Postitatud: 31.05.2007 09:40 14
Postitas aise
number on sul jah aga Heikil pole aparaati millega diagnostikat teha enam, see langes varaste saagiks ja ma ei ole küll kuulnud, et see välja oleks ilmunud.

nii, endal jälle kiri ees "CHECK ENGINE OIL LEVEL" :lol:
ühesõnaga sain sõita 1200-1300km peale õlivahetust ja selle ajaga läks siis üle 1L õli :cool:

ei aita see paksem õli kah, lähen 0w30 peale tagasi :D

Postitatud: 31.05.2007 09:44 29
Postitas Maljuutin19
**** varga lõustad....a kus veel võib diagnosti teha?aga see on siis normaalne kui su masin niipalju õli võtab?no ma sõitsin ikka 5000 peale õlivahetust kui pidin juurde kallama..
aise kirjutas:number on sul jah aga Heikil pole aparaati millega diagnostikat teha enam, see langes varaste saagiks ja ma ei ole küll kuulnud, et see välja oleks ilmunud.

nii, endal jälle kiri ees "CHECK ENGINE OIL LEVEL" :lol:
ühesõnaga sain sõita 1200-1300km peale õlivahetust ja selle ajaga läks siis üle 1L õli :cool:

ei aita see paksem õli kah, lähen 0w30 peale tagasi :D

Postitatud: 31.05.2007 11:21 55
Postitas puruvana
Misasja ,miks ta nii palju õli võtab ??? Varsti nagu võrr juba ,et peab õli bensuga samal ajal valama juurde :D

Mis aasta auto on ? ja kas v8 ?

Postitatud: 31.05.2007 12:13 20
Postitas Ilves
aise kirjutas:nii, endal jälle kiri ees "CHECK ENGINE OIL LEVEL" :lol:
ühesõnaga sain sõita 1200-1300km peale õlivahetust ja selle ajaga läks siis üle 1L õli :cool:

ei aita see paksem õli kah, lähen 0w30 peale tagasi :D
Aiai...kas sul oli suurima tõenäosusega see kolvirõngaste jama? Kui vahetus niikuinii 20 kilo maksab, äkki pole paha mõte enne mõnda õlilisandit proovida - hullemaks ei lähe kindlasti ;) Ma valasin kunagi enda E39 M52-le X1R-i sisse, seda võin soovitada, sest katki ei läinud seepeale midagi :P

Postitatud: 31.05.2007 12:41 41
Postitas ...:::Freementar:::...
Ilves kirjutas:
aise kirjutas:nii, endal jälle kiri ees "CHECK ENGINE OIL LEVEL" :lol:
ühesõnaga sain sõita 1200-1300km peale õlivahetust ja selle ajaga läks siis üle 1L õli :cool:

ei aita see paksem õli kah, lähen 0w30 peale tagasi :D
Aiai...kas sul oli suurima tõenäosusega see kolvirõngaste jama? Kui vahetus niikuinii 20 kilo maksab, äkki pole paha mõte enne mõnda õlilisandit proovida - hullemaks ei lähe kindlasti ;) Ma valasin kunagi enda E39 M52-le X1R-i sisse, seda võin soovitada, sest katki ei läinud seepeale midagi :P
Siin vast jah juba teine probleem. Klapisääre tihendid või kolvirõngaste jama. Mõlemad 330-l levinud probleem.

Postitatud: 31.05.2007 12:48 08
Postitas aise
nu kahes silindris oli kompressioon mingi 10,5bar. tehas peab kriitiliseks piiriks 9,5bar selle mootori juures. ma ise arvan, et oleks pidanud klapisääretihendeid vahetades ka juhtpuksid ära vahetama :mad: kui juhtpuks on kulunud siis laseb ikka tihendist õli läbi ju. oinapealuu olen ***** :lol:

Postitatud: 31.05.2007 13:07 26
Postitas priitv8
aise kirjutas:ei aita see paksem õli kah, lähen 0w30 peale tagasi :D
No proovi ikka korralikku (paksu) õli.

Postitatud: 31.05.2007 13:50 01
Postitas Maljuutin19
kus sa seda kompressiooni kontrollimas käisid ?
aise kirjutas:nu kahes silindris oli kompressioon mingi 10,5bar. tehas peab kriitiliseks piiriks 9,5bar selle mootori juures. ma ise arvan, et oleks pidanud klapisääretihendeid vahetades ka juhtpuksid ära vahetama :mad: kui juhtpuks on kulunud siis laseb ikka tihendist õli läbi ju. oinapealuu olen ***** :lol:

Postitatud: 31.05.2007 13:51 34
Postitas aise
priitv8 kirjutas:
aise kirjutas:ei aita see paksem õli kah, lähen 0w30 peale tagasi :D
No proovi ikka korralikku (paksu) õli.
ah ei tea, kui ikka juhtpuksist klapi loksuma laseb siis pole vahet enam, läheb läbi sealt ikka. paksemaga on see häda ka, et muudkui käi ja vaheta teist pidevalt.
Maljuutin19 kirjutas:kus sa seda kompressiooni kontrollimas käisid ?
aise kirjutas:nu kahes silindris oli kompressioon mingi 10,5bar. tehas peab kriitiliseks piiriks 9,5bar selle mootori juures. ma ise arvan, et oleks pidanud klapisääretihendeid vahetades ka juhtpuksid ära vahetama :mad: kui juhtpuks on kulunud siis laseb ikka tihendist õli läbi ju. oinapealuu olen ***** :lol:
valdeku juures

Postitatud: 31.05.2007 13:59 42
Postitas Markii7
Valasin just kolmanda liitri 0W-30 SLX peale, õlivahetusest möödas 15 tkm...IS 115 tkm.
Ei vingu sellise kulu üle... 0,20 L/ 1000 km
:roll:

Postitatud: 31.05.2007 14:51 57
Postitas MadMan
Kas pealevalamise asemel poleks mõttekas normaalse intervalliga õli vahetada? Ajad vähem sitta mootoris ringi jne.

Postitatud: 31.05.2007 15:05 08
Postitas Markii7
MadMan kirjutas:Kas pealevalamise asemel poleks mõttekas normaalse intervalliga õli vahetada? Ajad vähem sitta mootoris ringi jne.
Selle õliga vahetusvälp 25 tkm(UM)

Postitatud: 31.05.2007 15:13 13
Postitas Ilves
Markii7 kirjutas:
MadMan kirjutas:Kas pealevalamise asemel poleks mõttekas normaalse intervalliga õli vahetada? Ajad vähem sitta mootoris ringi jne.
Selle õliga vahetusvälp 25 tkm(UM)

Üle 15KKM ühe õliga sõita on mulle vähemalt vastuvõetamatu. Rääkigu UM, mida tahab. Ja UM-i e huvita mis su mootorist peale garantiilõppu saab, sind jälle peaks huvitama.

Kui natuke tausta uurida, siis on ka selge miks bmw vahetusvälbad ulmepikaks on venitanud.