K: 323 või 328

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Mõmmik
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 18.03.2007 18:47 08

K: 323 või 328

Postitus Postitas Mõmmik »

Tere. Palun abi. Mootorite tehnilistes andmetes(esialgu jutt siis 323 ja 328st) on kiirenduse vahe 0-100km/h ca 0,5sekundit. Samas kilovattide vahe on 16 ühikut. Miks siis üldse osta 328(kuigi sellest räägitakse kui hullust paugupillist) kui 323 on ka näiteks linnasõidul säästlikum?
Kasutaja avatar
darkking
Huviline
Postitusi: 170
Liitunud: 08.02.2005 11:10 15
Asukoht: Jõgeva
Kontakt:

Postitus Postitas darkking »

Kilovattide vahe on 17.
Kui juba enne auto ostmist räägitakse küttekulu säästlikkusest, siis ma saan aru, et otsid ökopilli. Ja kui madalat küttekulu oluliseks pead, siis miks sa 328 üldse vaatad, mitte et ma ütleks, et see väga palju rohkem võtab, kui 323, kuid vahe on siiski olemas.
Endal oli 318IS 103KW ja nüüd on 325I 141KW. Vahe on 38KW. Kui IS võttis laiaslaastus 8 keskmiselt, siis praegune 10-11 keskmiselt. Ja mingit kahetsuse tunnet küll ei ole. Ainuke kahetsus on, et IS sai müüdud eht lollile inimesele.
BMW 325 93' coupe - Oopis teine maailm
Mõmmik
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 18.03.2007 18:47 08

Postitus Postitas Mõmmik »

Said natuke valesti aru. Ma ei otsi ökopilli(muidu olen ju vales foorumis :? ). Lihtsalt pole pihta saanud, miks kiidetakse 328 kui väga äkilist pilli kui kiirenduse vahe 323-ga on ainult sajandikes. Seda bensukulu mainisin lihtsalt möödaminnes. Peres on hetkel üks rootslane 2,4 ja 125kw(ja usu mind, tegu pole ökomasinaga :lol: ), kuid soov oleks muretseda üks kena tagaveoline kupee nö chillimiseks ning kaalumisel on Nissan 200sx (R14) ja baierlane.
zaruljom
Huviline
Postitusi: 622
Liitunud: 25.01.2007 08:47 21

Postitus Postitas zaruljom »

kogu asi taandub sellele, et afaik on 323 ja 328 on erinev peaülekanne kompenseerimaks 323 väiksemat mootorimahtu. Samas kütusekul peaks neil enamvähem samasse auku jääma (328 on kiirem ülekanne ja pöörded madalamad). Eks 2.8 liigutab ikka reipamalt ka.
Kasutaja avatar
Meelis
Huviline
Postitusi: 2698
Liitunud: 05.08.2004 00:27 18
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Meelis »

zaruljom kirjutas:kogu asi taandub sellele, et afaik on 323 ja 328 on erinev peaülekanne kompenseerimaks 323 väiksemat mootorimahtu. Samas kütusekul peaks neil enamvähem samasse auku jääma (328 on kiirem ülekanne ja pöörded madalamad). Eks 2.8 liigutab ikka reipamalt ka.
328-l on 35 Nm rohkem kui 323-l. Eks see annab ka tunda.
528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1768
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

0-100 võib olla jah väike vahe, kuna 1. ja 2. käiguga liiguvad peaaegu kõik autod hästi aga 0-200 tuleb juba tunduvalt suurem vahe sisse ja madala pöördega on ka 328-l tunduvalt parem minek. Eks proovi mõlemit, saad tunda, mis vahe on ;)
Kasutaja avatar
Fred
Huviline
Postitusi: 4693
Liitunud: 10.04.2006 20:40 57
Peamine sõiduk: F34
Asukoht: Norge

Postitus Postitas Fred »

Maanteel on 328 ikka kindlasti ohutum, üle saja kiirendades läheb päris kärmelt edasi. Mu eelmine 328 kiirendas kuni 200ni ühtlaselt, siis hakkas vaiksemalt koguma ;)
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Mõmmik
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 18.03.2007 18:47 08

Postitus Postitas Mõmmik »

OK. Hakkab looma :idea: . Üks küsimus veel kui keegi viitsib vastata. Olen siin päris mitmes teemas leidnud inimesi muretsevat tagasilla pärast. Et tekivad kolksud jms. Ja on jäänud arusaam(loodan väga, et eksin), et masinate "muud osad" pole BMW võimsamate mootorite jaoks piisavalt töökindlad?!
Kasutaja avatar
elm
Huviline
Postitusi: 550
Liitunud: 03.01.2007 11:57 26
Asukoht: tln/bl.mount

Postitus Postitas elm »

Tagasilla kinnituse probleemid olid vist 91-93'nda aasta masinatel, aga 323, 328 ju alates 94'st(kui jutt E36'st).
Viimati muutis elm, 11.07.2007 11:39 20, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Reino26
Huviline
Postitusi: 155
Liitunud: 10.10.2006 20:42 43

Postitus Postitas Reino26 »

On ikka uuematel ka. Mul 95- 328 ja oli ka see sillakolks, aga sai sinna paarsada krooni investeeritud ja nüüd olen pool aastat muretult sõitnud.
Kasutaja avatar
Tarmo_K
Huviline
Postitusi: 167
Liitunud: 02.08.2006 11:57 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo_K »

Reino26 kirjutas:On ikka uuematel ka. Mul 95- 328 ja oli ka see sillakolks, aga sai sinna paarsada krooni investeeritud ja nüüd olen pool aastat muretult sõitnud.
Jup, mul reduktori puks vahetatud, tegi kõmakat, mingi aeg oli vaikus, nüüd jälle kuskil mingi kolks sees. Varsti täpsemalt uurin mis.
Endine BMW omanik
Mõmmik
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 18.03.2007 18:47 08

Postitus Postitas Mõmmik »

:? Seda kolksu ma kardangi kõige rohkem. Tööauto on ka tagaveoline(küll mitte BMW) ja üsna hiljuti on tekkinud sidurit vabastades(isegi üsna sujuvalt) tagasilda kolks. Kardangi, et kui see on nüüd BMW puhul selline viga, mida iga natukese aja tagant peab "ravima", siis on jama natuke. Ja kui tegu on tüüpveaga, siis võimsama mootori puhul on see lõtk sinna veelgi kergem tulema?! Raske, raske on :(
Kasutaja avatar
Tarmo_K
Huviline
Postitusi: 167
Liitunud: 02.08.2006 11:57 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo_K »

Ma ei tahtnud sind ära hirmutada :D Ma lihtsalt sattusin õnnetu isendi otsa, mis pidevalt tahab putitamist. Ma lihtsalt ei jäta jonni, enne kui auto korras. See reduktori puks pidi jaah tüüpviga olema, aga see pole väga kallis :)
Endine BMW omanik
Kasutaja avatar
raul123
Huviline
Postitusi: 347
Liitunud: 14.01.2006 21:21 55
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas raul123 »

jah, see reduktori puks tundub tüüpviga olema. Ise arvan, et kuna mudelitel 323 ja 328 puudub CDV (siduri viivitusklapp) siis saabki nendel mudelitel tagasild rohkem väänamist, mis siis omakorda kiirendab kõikvõimalike pukside kulumist.
Vasta