1. leht 1-st

E46 325Ci 2001a. kohal seisu bensu kulu

Postitatud: 21.08.2007 17:18 54
Postitas ristokru
Kui koha peal seisan siis auto võtab kohutavalt küttust :D
Nt. panen tööle näitab 9.8 ja seisab u.2-3 minutit siis juba vähemalt 10.1-2
On see normaalne?

Postitatud: 21.08.2007 17:28 05
Postitas Ingmar
Vanemad mudelid ei mõõda kohapeal seistes kütusekulu, ökonomaiser näitab sellel ajal maksimumi.
Kõik see mõjutab ka keskmise kütusekulu arvestamist, mis kohapeal seistes tõuseb.
Ma usun, et kohapeal seistes võtab auto umbes liiter kütust tunnis, ummikus "liikudes" võib see isegi kaheni tõusta.
Ühes teemas rääkis keegi, et uuemad mudelid enam niiviisi kohapeal seistes maksimaalset kütusekulu ei näita.
Kuidas on lood E46-ga, ei tea.

Postitatud: 21.08.2007 17:29 29
Postitas priitv8
Kus ta's normaalne on.

Pane pea tööle! Kohapeal kütust põletades ei liigu Sa meetritki, järelikult 100 km kohta kulub lõpmatult palju liitreid.

Edit: teemaalgataja ei mõelnud vist ökonomaiseri osuti näitu, vaid OBC keskmise kulu lugemit.
Uued ökonomaiserid on jah pandud seisu peal tagasi 0-i veerema. See pidi klientidele paremini arusaadav olema.

Postitatud: 21.08.2007 19:57 15
Postitas tsap
kaks varianti:

sina arvasid, et auto seisis, aga tegelikult käis keegi paarutamas sellega.

teine variant see, et keskmine on ju kilomeetrid jagatud liitritega. Pool aastat oma keskmist nullinud ei ole siis ilmselt tunnine tiksumine ka midagi ei mõju. Aga enne foori alla sõitu nullida, siis kohe lõbus vaadata kuidas keskmine kerib.

Postitatud: 21.08.2007 20:16 37
Postitas aise
ummikus nullides näeb seal jah müstilisi numbreid, mis on täiesti loogiline.

Postitatud: 22.08.2007 10:03 44
Postitas Raxman
Ma arvan, et kui sõites on kütusekulu normipiires, siis ei ole mõtet seda tühikäigu kulu ka liiga pingsalt jälgida.

PS. Ökonomaiser tühikäigul minul auto puhul (e46) küll midagi ei näita, mis on ka suhteliselt loogiline, sest tühikäigukulu on omast kogemusest teiste samaväärsete bensiinimootoritega ~1 l/h.

Postitatud: 22.08.2007 13:57 27
Postitas priitv8
Raxman kirjutas:PS. Ökonomaiser tühikäigul minul auto puhul (e46) küll midagi ei näita, mis on ka suhteliselt loogiline, sest tühikäigukulu on omast kogemusest teiste samaväärsete bensiinimootoritega ~1 l/h.
Mul nt. 1.7-1.9 l/h!

Postitatud: 22.08.2007 17:34 58
Postitas ristokru
Peale lollide vastuste ei saanud jälle midagi :D Üks targutab rohkem kui teine! ****, kas on nii raske vastata normaalselt.
Nullisin paagi tankimisel ja isegi kui ei nulli siis kohapeal seistes hakkab ikkagi keskmine näit tõusma. Loodan,et leidub siin ka mõni normaalne kes oskab vastata,kas on see normaalne siis või mitte!!!
Ja kes peale targutamise ei oska muud kirjutada siis ärge kirjutage!!!!

Postitatud: 22.08.2007 17:36 30
Postitas ristokru
Raxman kirjutas:Ma arvan, et kui sõites on kütusekulu normipiires, siis ei ole mõtet seda tühikäigu kulu ka liiga pingsalt jälgida.

PS. Ökonomaiser tühikäigul minul auto puhul (e46) küll midagi ei näita, mis on ka suhteliselt loogiline, sest tühikäigukulu on omast kogemusest teiste samaväärsete bensiinimootoritega ~1 l/h.
Tänan normaalse vastuse eest :D

Postitatud: 22.08.2007 21:43 10
Postitas T_Kuuda
ristokru kirjutas:Peale lollide vastuste ei saanud jälle midagi :D Üks targutab rohkem kui teine! ****, kas on nii raske vastata normaalselt.
Nullisin paagi tankimisel ja isegi kui ei nulli siis kohapeal seistes hakkab ikkagi keskmine näit tõusma. Loodan,et leidub siin ka mõni normaalne kes oskab vastata,kas on see normaalne siis või mitte!!!
Ja kes peale targutamise ei oska muud kirjutada siis ärge kirjutage!!!!
Olen enda autol sama asja jälginud, ainuke loogiline seletus sellele on minu arvates selline:

Kui sa oled jus paagi täitnud ja oma läbisõidu ära nullinud, siis hakkab ta otsast pihta läbitud kilomeetrite ja pumbatud bensiinikoguse kaudu keskmist arvutama. Kui alguses on km väike siis ongi see suhe seistes suurenev. Kui sõidad mingi hulga km täis, siis seismine ja väike seisukulu ei mõjuta enam keskmist niipalju ja seistes keskmine kütusekulu ei suurene. Muud seletust ma ei oska asjale leida.

Postitatud: 22.08.2007 21:50 06
Postitas Indrek_M
ristokru kirjutas:kohapeal seistes hakkab ikkagi keskmine näit tõusma.
Ja kes peale targutamise ei oska muud kirjutada siis ärge kirjutage!!!!
No jeerum - Priitv8 kirjutas ju lihtsalt ja loogiliselt miks kohapeal seistes kütusekulu tõusma hakkab. Lugeda ikka oskad? Proovi mõelda ka.
Kui sa kuskil seisad siis ju kütust kulub aga auto edasi ei liigu - loomulikult hakkab keskmine kulu tõusma. Piisavalt kaua seisad siis saab paak tühjaks - uskumatu, eks? :)
Kütusekulu mõõdetakse liitrit/100km kohta ... kui neid liitreid muudkui kulub ja kulub aga kilomeetreid ei tule ega tule, siis mis juhtub? ;)

Postitatud: 22.08.2007 22:00 54
Postitas Indrek_M
Paikesejanku kirjutas:Kui sa oled jus paagi täitnud ja oma läbisõidu ära nullinud, siis hakkab ta otsast pihta läbitud kilomeetrite ja pumbatud bensiinikoguse kaudu keskmist arvutama. Kui alguses on km väike siis ongi see suhe seistes suurenev. Kui sõidad mingi hulga km täis, siis seismine ja väike seisukulu ei mõjuta enam keskmist niipalju ja seistes keskmine kütusekulu ei suurene.
Seistes keskmine kulu alati kasvab ... lihtsalt eelnevalt läbitud vähese kilometraazi puhul jookseb keskmine kulu kiiremini üles (lõpuks liikuma saades muidugi ka langeb kiiremini) kui eelnevalt läbitud suure kilometraazi puhul ...

Postitatud: 22.08.2007 23:40 48
Postitas T_Kuuda
Indrek_M kirjutas:
Paikesejanku kirjutas:Kui sa oled jus paagi täitnud ja oma läbisõidu ära nullinud, siis hakkab ta otsast pihta läbitud kilomeetrite ja pumbatud bensiinikoguse kaudu keskmist arvutama. Kui alguses on km väike siis ongi see suhe seistes suurenev. Kui sõidad mingi hulga km täis, siis seismine ja väike seisukulu ei mõjuta enam keskmist niipalju ja seistes keskmine kütusekulu ei suurene.
Seistes keskmine kulu alati kasvab ... lihtsalt eelnevalt läbitud vähese kilometraazi puhul jookseb keskmine kulu kiiremini üles (lõpuks liikuma saades muidugi ka langeb kiiremini) kui eelnevalt läbitud suure kilometraazi puhul ...
Seda küll aga lihtsalt lõpuks on see kasv niivõrd väike, et kümnendikega seda muutust enam ei näe. Muidugi kui seista väga pikka aega siis on näha jah. Usun, et teema algataja sai oma vastuse küsimusele.

Postitatud: 23.08.2007 15:59 09
Postitas ristokru
No jeerum - Priitv8 kirjutas ju lihtsalt ja loogiliselt miks kohapeal seistes kütusekulu tõusma hakkab. Lugeda ikka oskad? Proovi mõelda ka.
Kui sa kuskil seisad siis ju kütust kulub aga auto edasi ei liigu - loomulikult hakkab keskmine kulu tõusma. Piisavalt kaua seisad siis saab paak tühjaks - uskumatu, eks? :)
Kütusekulu mõõdetakse liitrit/100km kohta ... kui neid liitreid muudkui kulub ja kulub aga kilomeetreid ei tule ega tule, siis mis juhtub? ;)
[/quote]

Saan täiesti aru aga kas see on normaalne et nii kiiresti see tõuseb?
Sõitsin 2 paagitäit ilma nullimata ja alati kui auto käivitan et natuke mootorit soojendada siis tõuseb nt. 9.8 pealt 10.1 u. minut soojendan :)

Ja tänan vastuste eest!

Postitatud: 23.08.2007 16:19 58
Postitas Ilmar
äkki oleksid pidanud väiksema mootoriga auto ostma ...

sry aga kas tõesti on kütte kulu nii suur?

mõõda ära ... võta bensukas paak täis seisa tund aega, lase uuesti paak täis saadki teada palju võtab kui seisad tund aega kohapeal

muidu nagu mingi huupi pakkumine

Postitatud: 23.08.2007 16:49 36
Postitas Indrek_M
Ilmar kirjutas:mõõda ära ... võta bensukas paak täis seisa tund aega, lase uuesti paak täis saadki teada palju võtab kui seisad tund aega kohapeal
Kas see auto varjatud menüüdest ei näita kütusekulu liitrit/tunnis? Peaks saama sealt hetkekulu näha nii l/km kui ka l/h.

Postitatud: 23.08.2007 17:47 17
Postitas priitv8
ristokru kirjutas:Sõitsin 2 paagitäit ilma nullimata ja alati kui auto käivitan et natuke mootorit soojendada siis tõuseb nt. 9.8 pealt 10.1 u. minut soojendan :)
Kui hetkekulu on ∞ l/100km siis peabki ju ka värskelt nullitud keskmine kiiresti kasvama.

Postitatud: 23.08.2007 22:19 46
Postitas Ilmar
sry aga natuke teema :roll: :?:

Postitatud: 25.08.2007 00:07 29
Postitas hotwing
Indrek_M kirjutas:
Ilmar kirjutas:mõõda ära ... võta bensukas paak täis seisa tund aega, lase uuesti paak täis saadki teada palju võtab kui seisad tund aega kohapeal
Kas see auto varjatud menüüdest ei näita kütusekulu liitrit/tunnis? Peaks saama sealt hetkekulu näha nii l/km kui ka l/h.
Kõik on õige jutt. See on siililegi selge, et kohapeal seistes ei saa mõõta kulu l/100 km. Selleks mõõdetaksegi l/h. E38 on igatahes olemas see l/h jooksev näit peidetud kompuutri funktsioonides. Arvatavasti on ka E46.

Postitatud: 25.08.2007 16:33 42
Postitas AARE540
Omal küll E34, kuid olen sama asja täheldanud- täitsa vabalt võib tund aega koha peal tiksudes keskmine tõusta liiter-paar. Samamoodi kahaneb ka reisikaugus (Reichweite), mis on otseselt seotud bensukuluga. Nagu Priit ja Indrek ütlesid- kuskilt peab see bens ju tulema, loogiline on ju ka- ei saa ju olla, et seistes töötava mootoriga bensu ei kulu, samamoodi arvutab kompu selle keskmise kütusekulu hulka. Külmalt on see bensukulu ka kõrgem kui soojalt- oota talve, siis hakkad veel suuremaid numbreid nägema :cool: . Ära sellise asja pärast muretse, see on täitsa OK.
Muuseas, sinu pahandamise peale niipalju- priitv8 kommentaaride adekvaatsuses ei ole mõtet kahelda ja targutamisest ei ole mõtet ka rääkida.

Postitatud: 25.08.2007 18:54 06
Postitas Ergo750
Võin ka paar näidet tuua :
E32 3,0 138 kw, tühikäigul 2,1-2,4 L/h
E32 5,0 220 kw, tühikäigul 3,9- 4,2 L/H
Need andmed võetud OBC vastavalt funktsioonilt.

Ööpäev kohapeal tiksumist ja paak tühi :lol: