1. leht 1-st

E46 suurel kiirusel väriseb

Postitatud: 31.08.2007 21:15 51
Postitas 7SURM7
tere probleem siis selline , et kuskil kiirusel 110km(H) hakkab auto ule kere värisema , mida suuremaks kiirus läheb seda suuremaks ka värin .
kummid koos velgedega balanseritud.
veljed alla 18 tolli ( ees225 taga 235) enda teada peaks olema x5 veljed
algul arvasin , et auguvahe erinev aga kummitookojas tuli välja et sama seega rongaste panemine voimatu !
kas asi voib olla tagumistes silkoon buksides (need veel vahetamata )?
äkki on brobleem kardaanis ??

Postitatud: 31.08.2007 21:28 47
Postitas hansu
95% viga balanseerimises.
Lase uuesti kusagil korralikus kohas balanseerida.

Postitatud: 31.08.2007 22:56 49
Postitas Tauri
ja siis see 5% :)

pidurikettad kõverad
mõni puks läbi ????

Postitatud: 01.09.2007 10:22 24
Postitas Provokaator
Vibratsioon peaks tunnetatav olema, pärineb see eest või auto tagaosast. Muidugi kui rataste tasakaalustus toimus vigasel pingil, siis võbiseb see tõesti ühtlaselt igast nurgast. Kardaanist võiba Samuti tulla selline vibra.
Kui siiski viga pärineb valest tasakaalustusest, siis anna siia ka teada kuhu ei tasuks oma autoga minna.

Postitatud: 01.09.2007 16:20 27
Postitas ristokru
hansu kirjutas:95% viga balanseerimises.
Lase uuesti kusagil korralikus kohas balanseerida.
Täiesti nõus,kaldun ka arvama sinna poole aga ka jah, piduri kettad võivad olla. Kas pidurdamisel ei lähe hullemaks?

Postitatud: 04.09.2007 19:53 40
Postitas 7SURM7
väriseb terve auto ei oskagi öelda konkreetselt, kust värin tuleb !
balanseerida lasin öismael garaazide juures olevas töökojas ja hiljem kui sain teada et uks kumm voib kohe lohkeda ,kuna olin ule pudeli pohja soitnud . läksin autoabisse ja lasin tasakaalustada ja (kasutaud kummid ) alla panna . öeldi et pole just koige paremad kummid aga alla 140 km/h kindasti värisema ei tohiks hakata.
eelmistel esimestel slikkidel mis all olid plnud aga midagi viga aga vibratsioon oli maanteel soites tugev :
lasen uuesti ule balanseerida kuskil ?
ja nv lähevad ka buksid vahetusee , seega eks näis kas need ka asja parndavad !
aga kuri kahtlus on et viga kardaanis , kuna auto on avariiline kunagi olnud !
kus saab ja kuhu tasuks pöörduda kardaani vahetamis motetega

Postitatud: 04.09.2007 19:54 14
Postitas 7SURM7
pidurdamisel asi hullemaks ei lähe

Postitatud: 04.09.2007 20:41 42
Postitas kapa
öismael garaazide juures olevas töökojas . probleem ongi siin.

Postitatud: 04.09.2007 21:20 31
Postitas ivar4
Roni auto alla, liiguta kardaani. Siis uuri lähemalt laagreid ka. Ilmselt sinna koer on maetud.

Postitatud: 05.09.2007 10:42 20
Postitas 7SURM7
KAS KEEGI EI TEA KUI kulukas see kardaani parandus on , kui viga ikkagi selles ?
ja kuhu tuleks pöörduda ?

Postitatud: 06.09.2007 00:54 31
Postitas ivar4
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=10304
proovi sealt kellegiga kaubale saada

Postitatud: 09.09.2007 22:58 20
Postitas screw
Vahest on rehv ka niiöelda "kandiline" et kipub suurel kiirusel ja siledal teel värinat tekitama. Näiteks kui Soome minna heade teede peale saab kohe aru. Et Eesti augud on rehvile liiga teinud.

Postitatud: 15.10.2007 11:52 05
Postitas Aimar
Kontrolli üle kardaani tugilaager ka igaks-juhuks. Ise maadlesin vibratsiooni probleemiga pea pool aastat. Ja Lõpuks saigi alla teised rehvid pandud.
Siit saab lugeda lähemalt

Postitatud: 15.10.2007 20:26 54
Postitas AARE540
Sa ütlesid, et velgede auguvahe on sama, kas ka keskava?

Postitatud: 16.10.2007 10:08 00
Postitas Kairi
Tauri kirjutas:ja siis see 5% :)

pidurikettad kõverad
mõni puks läbi ????
Piduriketas annab ikka pidurdamisel tunda :roll:

Postitatud: 16.10.2007 13:13 56
Postitas 7SURM7
jah velgede keskava ka sama
lähiajal vehke suurem raha vabanemas siis lasen kõik , teiepoolt nimetatud probleemid üle konrollida ( ma usun et ka esimesed pidurikettad veitsa kõverad :( )
niisis lasen vahetada tagumised puksid , esimese vasakuratta laagri , rooliotsad , esimesed pidurikettad ja klotsid )
lasenga um-i sõbral kadaani ülekonrollida
igatahes äitah teile kõikidele nõuannete eest
kui need asjad tehtud siis annan ka teada kas vibra kadunud
voi siis peab ka hakkama esimesi kumme vahetama

Postitatud: 16.10.2007 13:16 31
Postitas 7SURM7
ahjaa veljed on tõesti x-5 omad aga unustasin mainida et kummid nüüd küll x-5 omad ple ( ees 225/40 ja taga 235/40 )

Postitatud: 17.10.2007 15:56 35
Postitas Indrek_M
diislijoodik kirjutas:Vältida tuleb selliseid rehve, millel on klotside vahel teatud sammuga (ca 20cm) spetsiaalne kulumismärgis, mis rehvi poolenisti ära kuludes ülalkirjeldatud kisa tekitab (näiteks Continental). Eriti hea tüng on see, et sama Conitental oma kodukal rehvide üldise teh iseloomustuse juures ei kirjuta sellest "naljast" poole sõnagagi. Neid inimesi pole mitte vähe, kes selle tõttu on pool autot ära vahetanud ja juuksed peast ära kitkunud.
No kuule ... see kulumismärgis on enamustel rehvidel. See on seal soone põhjas ainult mingi 1mm kõrgune ning võib teoorias sellist vibratsiooni tekitada ainult siis kui rehv on tõesti juba slikiks sõidetud.

Minu autol on ees mingi tundmatu firma rehvid, millel on samamoodi see kulumismärgis ning ütleks, et esirehvid on suht slikid ja ootavad ammu talverehvide vastu vahetamist, et siis igavesele puhkusele minna ... ja ei ole sellist vibratsiooni.
Tagarehvid on samamoodi selle soone põhjas kõrgema märgisega ning pool mustrist on juba tõenäoliselt lahkunud - no ei ole sellist vibratsiooni.

Pigem on ikka tegemist rehvi siledaks kulumise tõttu kõvera rehvikarkassiga või puru sõidetud traatidega. Tüüpiline kasutatud rehvide juhtum.

Postitatud: 17.10.2007 16:04 32
Postitas wax
Kui muu ei aita, siis soovitan igaksjuhuks difrist õli välja lasta ja uurida, ega seal rauapuru või -tükke sees pole. Õhtaleminev differ võib kah autot suurel kiirusel väristada :roll:

Postitatud: 17.10.2007 18:55 27
Postitas Indrek_M
diislijoodik kirjutas:Indrek kirjutas:
No kuule ... see kulumismärgis on enamustel rehvidel. See on seal soone põhjas ainult mingi 1mm kõrgune ning võib teoorias sellist vibratsiooni tekitada ainult siis kui rehv on tõesti juba slikiks sõidetud.
Ma ei viitsi vaidlema hakata, heast tahtest panin siia 2 inimese kogemuse kirja- kui see ei sobinud, ära loe. Continentalil ei ole see märgis midagi niiväga põhjas (käisin 1-e sellist rehvi nihikuga mõõtmas), soonte sügavus oli 5mm, märgis turritas 3mm kõrgusel. Igal juhul E46 tagasillast said need rehvid minema visatud- inimene needis C maapõhja ja lubas esimese emotsioonina rehvifirma kohtusse kaevata- vibra otsimise peale läks tal ca 10k raha ja 1 kuu keppi.
Igaühe oma asi mida või keda usub :) Mina seda 20cm sammuga kulumismärgise poolt vibratsiooni tekitamise teooriat ei usu.

Postitatud: 21.10.2007 16:47 14
Postitas Mell84
Ma arvan, et mine osta lihtsalt uued kummid. On ka turvalisem

Postitatud: 14.01.2008 18:09 32
Postitas 7SURM7
teema siis lukku probleem oli ikka esimestes rehvides