1. leht 1-st

E30 318 juba 4100 pöörde juures piirajas

Postitatud: 01.11.2007 09:02 43
Postitas Elmut
Masin e30 nagu ikka :D Viga selles,et juba 4100 pöördepealt kohapeal gaasi andes on masin piirajas:S Kuigi 8k pööret on ju maks:S MIlles viga?

Postitatud: 01.11.2007 11:01 46
Postitas Lauri_L
Sa võiksid siia panna mõned pildid oma "imemasinast" või vähegi täpsustada, millega tegu. Saaks vähegi ettekujutuse masina seisukorrast. Sinu poste lugedes tekib mõte, et see auto on üks suur õnnetusehunnik ning järgides füüsikareegleid peaks juba ammu köie otsas liikuma - püüa tehnilised probleemid vähemalt ühte teemasse panna, sest praegu on neid nagu kesaherneid foorum täis.
Püüa olla objektiivsem ja asju täpsemalt kirjeldada, siis tuleb ka rohkem asjalikke vastuseid.

Postitatud: 01.11.2007 11:12 27
Postitas Joosep325i
Misajast 8k pööret anda saab?

Postitatud: 01.11.2007 12:04 56
Postitas Ingmar
Kui R6-e kellad on pandud R4-ale, siis tulemus on selline.
R4-a kellade kohta R6-e peal oska tulemust ennustada, aga kindel võib olla, et tahhomeeter õiget suurusjärku näitama ei hakka.
Kui viga selles, siis tegelikult on masinaga kõik korras. Sa näed tahhomeetril lihtsalt väiksemaid numbreid.

Postitatud: 01.11.2007 12:11 28
Postitas priitv8
Ingmar kirjutas:R4-a kellade kohta R6-e peal oska tulemust ennustada, aga kindel võib olla, et tahhomeeter õiget suurjusjärku näitama ei hakka.
No siis näitab 1.5x suuremaid pöördeid, sest R6 süütab 1.5 korda tihemini.

Postitatud: 01.11.2007 12:47 43
Postitas Elmut
See masin ongi üks õnnetuse hunnik .Alates piduritest lõpetades mootriga+kere.
Vahel tõesti tunne,et püüan teha võimatut,kuid hope will never die.. Üheltmaalt saavad kõik halvad pooled otsa;)
Masin on 1.8i 89a mootoriga e30. Pöörded on 7k max :| kirjaviga.

Postitatud: 01.11.2007 13:23 43
Postitas patrik
vaheta nukkvõll ja kõik sellega seonduv välja

Postitatud: 01.11.2007 13:37 36
Postitas Elmut
patrik kirjutas:vaheta nukkvõll ja kõik sellega seonduv välja
:?: Kõik sellega seonduv..Nookurid jne? :O Kuidas selleviga saab olla? Ei usu,et selles asi,teine mootor mis sai peale pandud,oli kah 4100 juures piirajas,pigem mingi muu kala.

Postitatud: 01.11.2007 14:36 40
Postitas sass85
tegu siis m40 mootoriga,tean paari e36 millel on sama moodi,
yhel neist tehtud pea remont t6ukuris ja kasutatud castrol 6li.

Postitatud: 01.11.2007 17:40 26
Postitas Elmut
sass85 kirjutas:tegu siis m40 mootoriga,tean paari e36 millel on sama moodi,
yhel neist tehtud pea remont t6ukuris ja kasutatud castrol 6li.
Ei taha uskuda,kas õhulugejas ei või asi olla?

Postitatud: 09.11.2007 06:37 14
Postitas Elmut
Räägiti et viga pensupumbas :cool: :?:

Postitatud: 09.11.2007 07:27 30
Postitas truumu
patrik kirjutas:vaheta nukkvõll ja kõik sellega seonduv välja
Aamen!

Postitatud: 10.11.2007 12:54 04
Postitas Elmut
truumu kirjutas:
patrik kirjutas:vaheta nukkvõll ja kõik sellega seonduv välja
Aamen!
Selle viga ei saa olla ju :S 2hel mootoril sama viga? Teine oli enne pealepanekut ok ju :roll:

Postitatud: 10.11.2007 20:00 41
Postitas pang
nukkvõll läbi,m40 mootorite tüüpviga

Postitatud: 10.11.2007 20:11 16
Postitas virx1
M40-l on jah nõrk nukkvõll. Mul oli ka nukkvõll läbi ja umbes 4000 pöörde juures hakkas mootor köhima.

Postitatud: 10.11.2007 20:30 11
Postitas prelude20
:lol: kui juba kümme inimest kirjutab nukkvõll siis kruti korra kaan maha ja vaata mis sul seal all on. pole mõtet ju otsida viga tühjast tagarehvist

Postitatud: 11.11.2007 10:03 15
Postitas Elmut
Nukal kriipe jne pole,kuidas saan aru,et ta on " kulunud"

Postitatud: 11.11.2007 12:14 48
Postitas virx1
Lase kellelgi silm peale visata kui ise ei oska vaadata. Teadmatu silm ei oska seda märgatagi.