1. leht 1-st

E36 plokikaane tihendi vahetus

Postitatud: 15.12.2007 18:20 48
Postitas truthful
tere, kas keegi on vahetanud e36 m40 1.8 mootoril plokikaane tihendit???
kas see on nagu mõttetu üritus...
kui ma selle lahti võtan kas siis pean käituma järgmiselt:
/lihvima plokikaane ära
/panema uus tihend
/ning ka uued poldid
/ning kinni pannes tagasi pean saama selle ühe korraga tagasi```???
ja kas pean panema ka mingit tihendi silikooni või midagi veel....'

kui keegi teab on teinud siis äkki annaks nõu mulle.... :roll: :? :?

Postitatud: 15.12.2007 18:54 14
Postitas MuiduMees
selle kohta võib öelda seda, et ise tehtud hästi per*es :D
kui ise asja ikka ei jaga, siis mine lase parem see töö kuskil ära teha!! ;)

Postitatud: 15.12.2007 23:19 37
Postitas sass16
Kui teine mootor on kohe võtta siis katseta jah ära, kuidas need teadmised muidu tulevad. Ennem uuri netist kuidas teha, linke piisavalt. Näiteks üks rootslane on auto südame ehitamise korralikult ette ja varustanud piisava pildimaterjaliga. Kas tasub ikka ise ette võtta kui autoga liigelda vaja järgmine päev: http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=84420 :shock:

Pilt

Postitatud: 16.12.2007 09:54 02
Postitas Andres86
pole see nii tuumateadus midagi. mina endal panin jah mingit kuumakindlat silikooni(vms., würth-ist ostsin), lihvima mina igatahes ei hakanud. Ja nii keeruline see täpselt esimese hooga sättimine ei tohiks ka olla R4 puhul(mul oli R6 mootor). see oleks hea muidugi meelde jätta, et plokikaane polte hakka keskelt pingutama ja siis liigud otsade poole vaheldumisi(algul keskelt, siis nt paremalt 1polt, vasakult 1polt.. jne.)
Vähemalt mina endal tegin nii :roll:

Postitatud: 16.12.2007 10:03 46
Postitas vendw
kui tihendi juba ostad siis seal on pkendil pingutusjärjekord tavaliselt peal kirjas ka pingutus jöud. vajad selleks ka dünamomeeter vötit.

Postitatud: 16.12.2007 10:53 05
Postitas Andres86
diislijoodik kirjutas: Polte tuleb pingutada diagonaalselt, liikudes keskelt äärte suunas.
seda ma tegelikult mõtlesingi, aga sinu sõnastus on palju arusaadavam :D ma endal panin sellepärast silikooni, et EI OLNUD AEGA 3 PÄEVA uut tihendit oodata ning kuna vana oli KORRAS, siis läks see uuesti vahele. ärge nüüd näkku lööge :lol:

Postitatud: 16.12.2007 11:02 57
Postitas MuiduMees
noo kes see siis vana tihendi tagasi paneb!! :shock:
võib pidama jääda aga ei pruugi

Postitatud: 16.12.2007 12:24 19
Postitas Andres86
juhtus jah nii :| kui tihed KORRALIK välja näeb, siis ikka üsna kindel, et pidama jääb. Kunagi ladal sai mootorit ikka mitu korda lahti kistud ja kokku pandud, koguaeg oli üks ja sama tihend ja pold häda midagi :lol: loomulikult pole vaja arvata, et nullkuut nüüd BMW-ga võrdsustama hakkan.

Postitatud: 16.12.2007 12:28 39
Postitas sass16
Kas tihend on nii defitsiit, et seda kuskilt osta ei ole ning ülimalt kallis? :D Uus osa on ikka uus ja parem kui seda vähegi kvaliteetselt tootjalt osta.