Teema lukku, probleem kõrvaldatud

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Suletud
MairoG
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Teema lukku, probleem kõrvaldatud

Postitus Postitas MairoG »

Teema lukustada, probleem lahendatud
Viimati muutis MairoG, 28.08.2008 23:38 19, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
matu665
Huviline
Postitusi: 551
Liitunud: 20.07.2006 20:26 49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas matu665 »

Surved oled mõõtnud?Alusta sellest.Mul sama jama oli aga seda lambda põhjustas.See mootor ilma lambdata minu teada :roll:
MairoG
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Postitus Postitas MairoG »

Surved mõõtsin üle, 2 silinder oli 10.5 kolmas oli 11 neljas oli ka 11 viies oli 11 ja kuues oli 12, esimene silnder mis ei käi oli 9.5, sellise survega peaks see pütt käima ideaalselt veel.

Kõik olen vahetnud, miski ei suuda seda pütti tööle saada...... Siit järeldus, klapp on põlenud ja kui aega saan ja vana mootor ära ostetakse siis kisun kaane maha. Teen täis remondi.

Surve võib küll olemas olla, kuid põlenud klapiga ei saagi pütt käija kahjuks :cool:

Sellel autol ei käigi tehasepoolest ei kati ega lambdat.
Kasutaja avatar
matu665
Huviline
Postitusi: 551
Liitunud: 20.07.2006 20:26 49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas matu665 »

Kui klapp kinni kuda ta siis 1700 pöörde peal tööle hakkab?Rihma panid ikka õigesti peale?Või äki nookur katki hoopis :?:
MairoG
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Postitus Postitas MairoG »

matu665 kirjutas:Kui klapp kinni kuda ta siis 1700 pöörde peal tööle hakkab?Rihma panid ikka õigesti peale?Või äki nookur katki hoopis :?:
Ei klapi ei ole kinni, klapp on lihtsalt ära põlenud arvatavasti ja nookurid on täiesti terved ja kulumata, kui rihm valesti oleks, ei käiks terve mootor,
aga ainult üks silinder ei käi.

Tegelen ka ise autoremondiga, see ka minu ametiks :cool: täna pidasin nõu ka mehega, kes tegelenud 30 aastat ainult mootoritega põhimõtteliselt, ja arvas samuti, et kui olen juba kõik väljavahetanud ja ikka ei käi, ei jäägi muud üle kui klapp põlenud.
Aga väga imelik, et surve on isegi põlenud klapi kohta niivõrd suur ja pütt ei käi madalatel pööretel. Kuigi 9.5bar on juba kehv tulemus, aga põlenud klapi kohta on seda kuidagi palju :roll: :?:

Meele teeb mõrudaks see, et see mootor on alles esimest nädalat autopeal....... üldiselt mootoril jõudu on palju, kuid siiski mitte nii nagu peaks olema, kui see esimene pütt ka töötab suurematel pöörtel, usun et tal eriti jõudu nagunii ei ole :|

Ei siin pole muud, kui kaan maha ja kõik ülekäija kaanes. Sest ega ei ole tore ikka küll istuda autos kui see tühikäigul raputab nagu ratsahobune tänu mitte töötavale pütile :|

Aga tänan vastuste eest :cool:

Teemat veel lukku ei paneks ennem, kui olen probleemi kõrvaldanud :?
Suletud