K: e34 automaat kasti vahetus manuaali vastu

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Priit_P
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 01.07.2004 12:22 30
Peamine sõiduk: 545 e60
Asukoht: tln

K: e34 automaat kasti vahetus manuaali vastu

Postitus Postitas Priit_P »

Autoks on e34 525iA 88a.
Plaanin suveks automaat kasti vahetada manuaali vastu.
On teist äkki keegi sellist vahetust teostanud ja oskab äkki öelda millise eelarvega peaks umbes arvestama juhul kui saan siduri ja kasti romulast.
Millest mul ülevaade puudub on see, et pedaalide osa on samuti vaja ümber ehitada, palju sellega seoses lisandub töömahtu? Püsikiiruse hoidja ei tohiks käigukastiga seotud olla, või siiski?
Automaatkast on mul 4 käiguline täis mehhaaniline (ilma sport ja winter nuputa). Kas kardaani ühendusega ei teki probleeme?

Ühesõnaga igasugu ideed ja mõtted on teretulnud.

Tänud

P.
Priit_P
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 01.07.2004 12:22 30
Peamine sõiduk: 545 e60
Asukoht: tln

Postitus Postitas Priit_P »

Vaatasin vin decoderist järgi, aut. kasti mudel on: 4HP-22/H
tiit001
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 04.12.2004 20:12 59

Postitus Postitas tiit001 »

mul täpselt sama auto, aga just tahaks automaati.. äkki saaks kastid vahetada?
Joosep77
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 19.08.2005 13:51 01
Asukoht: Tartu

e34 automaat kasti vahetus

Postitus Postitas Joosep77 »

Te võiksite ju siis hoopis autod ära vahetada? :D
E39 525 TDS
Priit_P
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 01.07.2004 12:22 30
Peamine sõiduk: 545 e60
Asukoht: tln

Postitus Postitas Priit_P »

tiit001 kirjutas:mul täpselt sama auto, aga just tahaks automaati.. äkki saaks kastid vahetada?
Mõte kõlab hästi. Kui mõlemad autod töökotta viia ja lasta kastid ja pedaalid ümber lapata ja tööraha maksame pooleks. Töömeestel ka lihtsam, ei pea juppe otsima.
Oled Tallinnast? Millal vahetust plaanid? Räägiks PS edasi?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Priit_P kirjutas:... lasta kastid ja pedaalid ümber lapata ja tööraha maksame pooleks.
Siis maksad sa Tiidule ju heldelt peale, sest manuaalist automaadi tegemine eeldab ka elektroonika ja kaabelduse järgiaitamist -> töömaht suurem, kui vastupidi tehes. Ja mootori ajud on ka erinevad, sest automaadi variant tahab ju kasti ajuga ka kõvasti suhelda.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Priit_P
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 01.07.2004 12:22 30
Peamine sõiduk: 545 e60
Asukoht: tln

Postitus Postitas Priit_P »

priitv8 kirjutas:Siis maksad sa Tiidule ju heldelt peale, sest manuaalist automaadi tegemine eeldab ka elektroonika ja kaabelduse järgiaitamist -> töömaht suurem, kui vastupidi tehes. Ja mootori ajud on ka erinevad, sest automaadi variant tahab ju kasti ajuga ka kõvasti suhelda.
Seljuhul jah otsustab firma ise kuipalju kelle käest raha küsib. Kui autod on kõrvuti, teeb see selle töö pisut lihtsamaks igaljuhul.
Hmm mulle selgitati, et 4HP-22/H on täis mehhaaniline, arvasin et seal aju puudub. Kuigi jah, kui pedaali all on kickdown nupp, siis selle nupu vajutusest peab jah info kuidagi kastini jõudma, ilmselt mitte mehhaanilist teedpidi.
Olgu nii või naa, midagi ületamatut seal ei tohiks ju olla, tuleb lihtsalt valida töökoda kes on sarnast tööd enne teinud, speedster, westland või on kellelgi mõni parem ettepanek töökoja osas?
Kasutaja avatar
tr22nsmees
Huviline
Postitusi: 328
Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tr22nsmees »

Samas... mul 535i manuaalile sai ostetud uus aju - kuna kätte juhtus võrdlemisi soodsa hinnaga atm kastiga isendi aju sai see peale visatud - kõik töötas kui kellavärk :P
W12
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

tr22nsmees kirjutas:Samas... mul 535i manuaalile sai ostetud uus aju - kuna kätte juhtus võrdlemisi soodsa hinnaga atm kastiga isendi aju sai see peale visatud - kõik töötas kui kellavärk :P
Sedapidi töötabki, ainult veakoodid talletatakse. Aga manuaalkastiga mootori aju ei oskagi AT-kasti ajuga suhelda, seega jäävad igasugu trikid käiguvahetuse pehmendamiseks tegemata.
Teha on kindlasti võimalik, lihtsalt ühtepidi upgrade on töömahukam.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
tiit001
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 04.12.2004 20:12 59

Postitus Postitas tiit001 »

saatsin p/s-ssi
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

priitv8 kirjutas:Ja mootori ajud on ka erinevad, sest automaadi variant tahab ju kasti ajuga ka kõvasti suhelda.
Seda olen ka mina truumu juures kogenud, nagu sa tead,aga iga jumala kord on kas meelest ää läinud v aeg jalaga p***se tagunud ja iga kord on see asi korda tegemata jäänud... :oops: :oops:
Vasta