Tahmatükk mootoris
Tahmatükk mootoris
Tere!
Autoks siis e39 530da 142kw. Igaks seitsmeks juhuks uurin siit järgi, ega mulle pada pole aetud kodaniku P ja V poolt. Nimelt väidetakse, et pihustit ära võttes pillas töömees ilmselt tahmatüki mootorisse ja nüüd ei käi mootor ringi enam. Kuna pihusteid maha keerates pidi algselt ka plokikaan maha võetama, siis ei pidanud nad kuidagi hoolsad olema. Pärast pihustite mahavõtmist selgus, et kaant siiski pole vajadust maha võtta. Seega nemad seal oma süüd ei näe ja selle töö-jupid pean ise kinni plekkima. Kui reaalne see ikkagi on, et tahmatükk pillatakse mootorisse ja mootor enam ringi ei käi?
Autoks siis e39 530da 142kw. Igaks seitsmeks juhuks uurin siit järgi, ega mulle pada pole aetud kodaniku P ja V poolt. Nimelt väidetakse, et pihustit ära võttes pillas töömees ilmselt tahmatüki mootorisse ja nüüd ei käi mootor ringi enam. Kuna pihusteid maha keerates pidi algselt ka plokikaan maha võetama, siis ei pidanud nad kuidagi hoolsad olema. Pärast pihustite mahavõtmist selgus, et kaant siiski pole vajadust maha võtta. Seega nemad seal oma süüd ei näe ja selle töö-jupid pean ise kinni plekkima. Kui reaalne see ikkagi on, et tahmatükk pillatakse mootorisse ja mootor enam ringi ei käi?
Viimati muutis Mihkel_O, 24.07.2010 11:25 24, muudetud 1 kord kokku.
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: Tahmatükk mootoris
Kus kohas sellised vägevad tahmatükid küll asuvad ?????? Olen mootreid lahti kiskunud aga miskeid tahma tükke pole küll kunagi kuskil näinud. Eriti selliseid mis mootoril ringi ei lase käia.
Isegi kui seal on miskit sisse kukkunud siiis mootor ringi peaks ikka käima.
Natsa kahtlane värk minuarust
Isegi kui seal on miskit sisse kukkunud siiis mootor ringi peaks ikka käima.
Natsa kahtlane värk minuarust
Re: Tahmatükk mootoris
No mingi tahmatükk võib sinna minna, aga siis pidi keegi tõsiselt silindri tahma täis valama või kolvi kinni sulatama, et mootor enam ringi ei käi. See teema pole üldse loogiline ja maksta selle-eest küll ei soovita. Ma lihtsalt ei mõista kuidas nemad endal süüd ei näe kui sina autoga sinna sõitsid ja mootor töötas, ja nüüd äkki enam ringi ei käi.
Ja selle hoolsuse kohta. Ega see ei tähenda,et plokikaan tuleb maha võtta ja siis võib suvaliselt rapsida ja ükskõik mida teha, vähemalt ma ei tea,et üheski firmas nii tehakse. Ikkagi ju võtad hoolikalt maha ja vaatad,et mingit jama sinna sisse ei saja.
Ja selle hoolsuse kohta. Ega see ei tähenda,et plokikaan tuleb maha võtta ja siis võib suvaliselt rapsida ja ükskõik mida teha, vähemalt ma ei tea,et üheski firmas nii tehakse. Ikkagi ju võtad hoolikalt maha ja vaatad,et mingit jama sinna sisse ei saja.
Viimati muutis Klots, 24.07.2010 11:46 37, muudetud 1 kord kokku.
- caspar2009
- Huviline
- Postitusi: 117
- Liitunud: 13.07.2009 00:10 26
- Asukoht: Virumaa
- Kontakt:
Re: Tahmatükk mootoris
Üks osapool on rääkinud. Nüüd võiks ka teine osapool (carmasters) midagi kirja panna.
E65 4.4i 2003
Re: Tahmatükk mootoris
Hei, ma ei taha, et siin hakatakse lahkama, kes süüdi ja kes mitte ja kes kellele ära teeb. Tahaks siia konkreetset arvamust, kas selline jutt, et tahmatükk mootoris ja mootor ei käi ringi, on reaalne. Siiani pole otseselt töö tegijale väga midagi ette heita, eeldades, et see tahmatüki jutt vastab tõele.
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: Tahmatükk mootoris
äkki õnnestub miskid pildid siia ülesse panna, tahaks kohe hirmsasti seda tahmatükki näha mis mootoril ringi ei lase käia. Ja ma arvan et ma pole ainuke
Re: Tahmatükk mootoris
Teemaalgataja esimeses jutus on sõna ilmselt. Kui öeldakse, et ilmselt pillas, siis võis ta sinna pillata mida iganes, ehk ei olda kindel, mis sinna pudenenud on.
Re: Tahmatükk mootoris
Pihusteid eemaldades "ehmatati" mõni kusagile serva peale jäetud mutter silindrisse?
See, et kaas maha võtmisele läheb ei anna põhjust hooletum olla..
Kui kahtled proovi sebida ennast kaane maha võtmise juurde..
See, et kaas maha võtmisele läheb ei anna põhjust hooletum olla..
Kui kahtled proovi sebida ennast kaane maha võtmise juurde..
F11
Re: Tahmatükk mootoris
No 3,0 disladel on neid jamasid koguaeg, küll põõrdklapid küll pihustid,mul 2,8 bens ja pole peale hoolduse mingeid jamasid kuid kütte kulu on 3,0 dislast suurem.
Re: Tahmatükk mootoris
Pöördklapid on ainult 525d ja 530d facelift automaatkastiga isenditel. Need saab eemaldada ja pole midagi. X kohtadest ei tangi ja hooldused õigetel aegadel ja pole neil häda midagi. Aga aitab OT-st, sest see pole eriti seotud selle foorumiteemaga.Jan320 kirjutas:No 3,0 disladel on neid jamasid koguaeg, küll põõrdklapid küll pihustid,mul 2,8 bens ja pole peale hoolduse mingeid jamasid kuid kütte kulu on 3,0 dislast suurem.
Re: Tahmatükk mootoris
Mis see siis tähendab, et ei tule lõbusalt välja? Et siis hakkab tahmatükikesi silindrisse kukkuma, mis mootori kinni kiiluvad? Seda mõtlesid või?Kuno_T kirjutas:Ega sel M57 mootoril pihustid just väga lõbusalt välja ei tule.
Viimati muutis Mihkel_O, 26.07.2010 16:46 20, muudetud 1 kord kokku.
Re: Tahmatükk mootoris
Okei, ma saan sellest täiesti aru. Hulk tööd tehtud ja tahmatükid kukuvad silindrisse. Aga oma küsimusele pole saanud siiani vastust. Kas tahmatükk teeb niipalju pahandust, et mootor enam ringi ei käi?
Re: Tahmatükk mootoris
ÜSS - ülemine surnud seis?
Ok, seega on siiski reaalne, et tahmatükk võib põhjustada mootori mitte ringi käimise, seega mul vastus olemas.
Patrik kahtlustas 6 pihusti viga, tema soovitusel pihustid stendi läksidki. Puuduolev siiber oli kas 3 või 4 silinder, täpselt ei mäleta hetkel.
Ok, seega on siiski reaalne, et tahmatükk võib põhjustada mootori mitte ringi käimise, seega mul vastus olemas.
Patrik kahtlustas 6 pihusti viga, tema soovitusel pihustid stendi läksidki. Puuduolev siiber oli kas 3 või 4 silinder, täpselt ei mäleta hetkel.
Re: Tahmatükk mootoris
Kui suur see tahmatükk seal olla saab? Et mootor ringi ei käi. Ikkagi uskumatu tundub. Eks kui plokikaan maha võetakse on näha mis selle põhjustas,et ringi ei käi
Re: Tahmatükk mootoris
Päris impressive. Valdek oleks võinud tõesti hoiatada nende pihustite kättesaamise probleemi eest. Mul polnud aimugi, et need nii raskelt maha käivad. Aga ok, see selleks, ajaks ikka selle tahmatüki ja mootori ringikäimise teemal juuksekarva lõhki. Kuno on väga kaval, ta ise välja ei ütle, kas tahmatükk võib mootori ringikäimist takistada vaid laseb mul teha oma jutust omad järeldused
Okei kolb ÜSSis 0,5mm plokikaanest allpool, kuid kas põlemiskamber ei jää täies ulatuses silindri kohale? Mis talle siis ette jääb?
Okei kolb ÜSSis 0,5mm plokikaanest allpool, kuid kas põlemiskamber ei jää täies ulatuses silindri kohale? Mis talle siis ette jääb?
Re: Tahmatükk mootoris
võin öelda et olen disladel pihusteid maha keeranud ja ära võtnud, aga mitte kunagi ei ole sellist probleemi olnud et tahmatükk sisse kukub ja tänu sellele mootor enam ringi ei käi. Mitte et ma tahaks kellegi kohta midagi halba öelda, aga Mina seda tahmatyki juttu ennem ei usu kui sellest on pilt ülesse riputatud kõigile nähtavaks.
Aga see on ainult minu arvamus.
Aga see on ainult minu arvamus.
Re: Tahmatükk mootoris
Kurb, et nii juhtus, aga mina kohe ei mõista, kuidas saab mingi tahmatükk mootori tööd segama hakata, ja kui on veel tegemist diiselmootoriga, sellel on ju rohkem jõudu kui tavalisel ja sealt peaks suuremaidki tükke läbi tulema
Vanades Volvo mootoritest lastakse peaaegu asfaldit läbi ja muudkui töötavad.
Mina arvan ka, et sinna pidi midagi muud kukkuma, et see mootor sul seisma jäi.
Aga kui lahti võtad, siis kindlasti selgub milega tegu.
Sorri, et läbustasin, aga minu jaoks on see ebaloogiline.
Parimat soovides.
Vanades Volvo mootoritest lastakse peaaegu asfaldit läbi ja muudkui töötavad.
Mina arvan ka, et sinna pidi midagi muud kukkuma, et see mootor sul seisma jäi.
Aga kui lahti võtad, siis kindlasti selgub milega tegu.
Sorri, et läbustasin, aga minu jaoks on see ebaloogiline.
Parimat soovides.
- Leopold661
- Huviline
- Postitusi: 399
- Liitunud: 12.11.2004 12:52 13
- Asukoht: paide
Re: Tahmatükk mootoris
Poisid ei julge iitsatada. See pole neil esimene kord. Varemigi paska vahele loopinud.Leopold661 kirjutas:tahaka näha ikkagi Carmastersi kommentaare
4x6=1x nädalas
Re: Tahmatükk mootoris
Miks peaks terve mõistusega inimene üldse foorumis kliendisuhteid lahkama? Asju klaaritakse siiski näost näkku, mitte foorumis, kus iga kommentaar on nagu näljasele hundikarjale lamba säärekondi hambusse viskamine ja kommenteerijate eesmärk ei ole erapooletult teemasse süveneda vaid eesmärgiks on lihtsalt ära panna.tanel25 kirjutas:Poisid ei julge iitsatada. See pole neil esimene kord. Varemigi paska vahele loopinud.Leopold661 kirjutas:tahaka näha ikkagi Carmastersi kommentaare
Eks Mihkel ise kommenteerib lahendust kui lahenduseni jõutud on.
Indrek
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: Tahmatükk mootoris
teemaalgatajale pakuti välja kohale tulla et koos temaga kaan maha võtta. ta ei soovinud.
igasugustele internetiremondimeestele: tulge ja veenduge ise, kaan on maas ja tahmatükk on kokku pressitud. tund aega paneme töö seisma. samuti ootaks vabandust nende poolt siia kirja
igasugustele internetiremondimeestele: tulge ja veenduge ise, kaan on maas ja tahmatükk on kokku pressitud. tund aega paneme töö seisma. samuti ootaks vabandust nende poolt siia kirja
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: Tahmatükk mootoris
20 minutit on veel aega. kuidagi vaikne on? kui keegi hakkab nutma et tunniga ei jõua- võtke omanikuga ühendust ja paluge et ootaksime pikemalt
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: Tahmatükk mootoris
Viimati muutis Mihkel_O, 26.07.2010 16:54 53, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: Tahmatükk mootoris
siin suured spetsialistid- äkki ikkagi tulevad kohale? pildi pealt ei saa küll midagi aru, või äkki leiab keegi et pildistame vale mootorit?
minu soovitus Valdekule oli see asi üldse seisma panna ning kaant mitte maha tõsta ja mitte edasi teha kuni omanik on kohale tulnud.
samuti on võimalik organiseerida kohale oma inimene tallinnast.
minu soovitus Valdekule oli see asi üldse seisma panna ning kaant mitte maha tõsta ja mitte edasi teha kuni omanik on kohale tulnud.
samuti on võimalik organiseerida kohale oma inimene tallinnast.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: Tahmatükk mootoris
Kuna aega ei ole siis kohale tulla kahjuks ei saa Aga hea meelega vaataks asja oma silmaga üle.
Aga kui tõesti on süüdi asjas TAHM siis vabandan oma postituse eest eelmisel lehel.
Aga mulle jääb arusaamatuks kuidas saab sellise asja eemaldamise eest raha nõuda kliendilt.
See ei loe et BMW on sitasti mootori ehitanud juuu. Teie kui spetsialistid teadsite kindlasti seda ette et sinna võib seda TAHMA sellises koguses kukkuda et mootor ei käi ringi ja halvimal juhul ka kolvi/kepsu või midagi muud ära lõhkuda. Kuidas siis saab spetsialist kes teab et on olemas selline võimalus(isegi kui see võimalus on üliväike), mootori peale pihusti eemaldamist uuesti kokku laduda ja siis veel üritada käima panna, ilma kontrollimata/puhastamata ?????? Ja siis kliendile öelda, et sorri aga nüüd tuleb teil maksta hoopis X korda rohkem kuna BMW ehitas sita mootori?????
Vot sellest ei saa aru kahjuks.
Ja väike võrdlus kah siis äkki juurde.
Kui mina parandan BMW spido pixleid siis tean juba ette kus on nõrgad kohad ja mis juhtuda võib. Ja kui ma seal midagi peessse keeran siis ei ütle kliendile et sorry aga BMW tegi s**a spidoploki et nüüd tuleb maksta X korda rohkem kui plaanitud. Ma teadsin seda ette mis võib nässu minna ja ikkagi keerasin peesse siis järelikult tuleb ka kinni maksta kulutused mis juurde tulevad. Õnneks seda on juhtunud ainult üks kord, mis sai kiirelt ka lahendatud.
Aga kui tõesti on süüdi asjas TAHM siis vabandan oma postituse eest eelmisel lehel.
Aga mulle jääb arusaamatuks kuidas saab sellise asja eemaldamise eest raha nõuda kliendilt.
See ei loe et BMW on sitasti mootori ehitanud juuu. Teie kui spetsialistid teadsite kindlasti seda ette et sinna võib seda TAHMA sellises koguses kukkuda et mootor ei käi ringi ja halvimal juhul ka kolvi/kepsu või midagi muud ära lõhkuda. Kuidas siis saab spetsialist kes teab et on olemas selline võimalus(isegi kui see võimalus on üliväike), mootori peale pihusti eemaldamist uuesti kokku laduda ja siis veel üritada käima panna, ilma kontrollimata/puhastamata ?????? Ja siis kliendile öelda, et sorri aga nüüd tuleb teil maksta hoopis X korda rohkem kuna BMW ehitas sita mootori?????
Vot sellest ei saa aru kahjuks.
Ja väike võrdlus kah siis äkki juurde.
Kui mina parandan BMW spido pixleid siis tean juba ette kus on nõrgad kohad ja mis juhtuda võib. Ja kui ma seal midagi peessse keeran siis ei ütle kliendile et sorry aga BMW tegi s**a spidoploki et nüüd tuleb maksta X korda rohkem kui plaanitud. Ma teadsin seda ette mis võib nässu minna ja ikkagi keerasin peesse siis järelikult tuleb ka kinni maksta kulutused mis juurde tulevad. Õnneks seda on juhtunud ainult üks kord, mis sai kiirelt ka lahendatud.
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: Tahmatükk mootoris
Kas tahm pressis ennast ise tihkeks ja kolvi külge kinni või ?
Ja miks peab kohe teema kinni panema, mind küll huvitaks mis moodi asi lõpeb.
Ja miks peab kohe teema kinni panema, mind küll huvitaks mis moodi asi lõpeb.
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: Tahmatükk mootoris
millal kontrollitakse esimest korda mootori ringikäimist peale plokikaane pealetõstmist ( või siis kui kõik asjad on küljest ära võetud) ?Maximaator kirjutas:Kas tahm pressis ennast ise tihkeks ja kolvi külge kinni või ?
Ja miks peab kohe teema kinni panema, mind küll huvitaks mis moodi asi lõpeb.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: Tahmatükk mootoris
ei saagi tulla sest osadel on siin isiklik viha ja kadedus asjaosaliste kohta. samuti ebapädevus kaasa rääkidaVaatan, et see teema läheb nii jaburaks kätte ära, et ei ole rohkem isu seda vaadata ja lugeda. Mingit mõistuspärast diskussiooni siin ei ole ja pole lootust tullagi.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
- Leopold661
- Huviline
- Postitusi: 399
- Liitunud: 12.11.2004 12:52 13
- Asukoht: paide
Re: Tahmatükk mootoris
Ma arvasin kohe et sedasi reageeritakse sellele,
samas kui kõik nendepoolt ikkagi õige
siis ei peaks nii "leili" minema!
Samas on see absurdne et keegi hakkaks kusagilt teisepoolt eestit seda vaatama sõitma.
samas kui kõik nendepoolt ikkagi õige
siis ei peaks nii "leili" minema!
Samas on see absurdne et keegi hakkaks kusagilt teisepoolt eestit seda vaatama sõitma.
Viimati muutis Leopold661, 26.07.2010 15:03 20, muudetud 1 kord kokku.
Audi A6 3.0tdi
Re: Tahmatükk mootoris
Kammoon, lõpetage ära. Kinni ärge seda teemat pange, ikkagi oluline teave, et pihusti mahavõtmine võib lõppeda mootori lahtivõtmisega. Küll võiks mode seda puhastada sel määral, et alles jääks alamfoorumile vastav info, ehk siis tehniline möla. Arutelu võiks jätkuda teemal "tahma sattumine silindrisse pihusti eemaldamise tulemusel" ja "mootori kinnikiilumine tahma tõttu". Muus osas ma pole arvamusi siia kunagi tahtnud ja ei soovi ka edaspidi. Mingit kohtukeissi siit ei tule, mingit vaidlust pole olnud, otsisin ainult väitele paikapidavust ja mitte kellelgi ei ole mitte mingisugust põhjust olla solvunud või pahane.