e39 käivitumine
- tarvo525i
- Huviline
- Postitusi: 245
- Liitunud: 25.09.2008 19:30 05
- Peamine sõiduk: E61 530d LCI
- Asukoht: Tartu
e39 käivitumine
520 e39 käivitub natuke pikalt kas võib olla vända anduri viga
Re: e39 käivitumine
Pmst võib küll. Aga võib ka 100+1 muud põhjust olla. Hakkad nüüd lambist juppe vahetama?
Kõigepealt proovi ikka probleemi pikemalt lahti seletada, mis seisus auto siis pikemalt käivitub (sooja-külma mootoriga, mootori eelnev käitumine, mis vahetatud, jne).
Aga diagnostika ka muide abiks.
Kõigepealt proovi ikka probleemi pikemalt lahti seletada, mis seisus auto siis pikemalt käivitub (sooja-külma mootoriga, mootori eelnev käitumine, mis vahetatud, jne).
Aga diagnostika ka muide abiks.
- tarvo525i
- Huviline
- Postitusi: 245
- Liitunud: 25.09.2008 19:30 05
- Peamine sõiduk: E61 530d LCI
- Asukoht: Tartu
Re: e39 käivitumine
mingi diagnosti leht oli kaasas seal oli kirjas cranksaft sensor failure
Re: e39 käivitumine
Kui diagnost juba näitas vända anduri viga, siis pole vist mõtet väga kahelda
- tarvo525i
- Huviline
- Postitusi: 245
- Liitunud: 25.09.2008 19:30 05
- Peamine sõiduk: E61 530d LCI
- Asukoht: Tartu
Re: e39 käivitumine
vist ja vana omanik tegi diagnosti ära aga juppe ei vahetanud aga kas 523 ja 520 sama andur
Re: e39 käivitumine
Diagnoosist crankshaft sensor failure oleksidki sa pidanud alustama. Aga andur peaks sama olema.
Re: e39 käivitumine
Kasutan teema pealkirja oma probleemi tuvastamiseks.
Et auto (m52b20) ei taha hästi käivituda. Kui mootor on natukene aega seisnud (ei ole vahet kas soe/jahe), siis läheb esimese korraga käima, kuigi vajab pikemat käiamist. Kui järgmine või ülejärgmine kord proovida koheselt peale väljasuretamist, kusjuures mootori temperatuur praktiliselt pole muutunudki, ei lähe enam esimese, teise või kolmanda korraga käima. Kõik korrad käib siis tühja, ei luba ega midagi. Kui nii jätkata, siis siiski läheb ei tea mitmenda korraga käima.
Autol on vahetatud väntvõlli andur, enne seda puterdas käima, kuid läks iga kord esimese käiamisega.
Kui varjatud menüüs vaadata veakoode, siis nende tõlgendamisel esineb kõige sagedamine 130-132 ehk CAN data bus, instrumentation - defective. Mida see võiks tähendada.
Äkki kellelgi on ideid või kogemusi sellise veaga, mida võiks üle vaadata, enne kui pöörduda diagnostikasse.
Et auto (m52b20) ei taha hästi käivituda. Kui mootor on natukene aega seisnud (ei ole vahet kas soe/jahe), siis läheb esimese korraga käima, kuigi vajab pikemat käiamist. Kui järgmine või ülejärgmine kord proovida koheselt peale väljasuretamist, kusjuures mootori temperatuur praktiliselt pole muutunudki, ei lähe enam esimese, teise või kolmanda korraga käima. Kõik korrad käib siis tühja, ei luba ega midagi. Kui nii jätkata, siis siiski läheb ei tea mitmenda korraga käima.
Autol on vahetatud väntvõlli andur, enne seda puterdas käima, kuid läks iga kord esimese käiamisega.
Kui varjatud menüüs vaadata veakoode, siis nende tõlgendamisel esineb kõige sagedamine 130-132 ehk CAN data bus, instrumentation - defective. Mida see võiks tähendada.
Äkki kellelgi on ideid või kogemusi sellise veaga, mida võiks üle vaadata, enne kui pöörduda diagnostikasse.