E34 Tds Jukerdab

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
carl005
Huviline
Postitusi: 269
Liitunud: 16.11.2009 23:47 01
Peamine sõiduk: BMW 530D

E34 Tds Jukerdab

Postitus Postitas carl005 »

Jama siis selline ,et sai 10l kütet sisse kallatud (ennem sai küte otsa) ja asusin sõtima ,seejärel hakkas auto iga natukese ajatagant välja surema kui gaas sai lahti lastud.Ja siis 50km pärast suri lõplikult välja.Kütusevoolikut vaadates oli ka õhumulle sees näha juba.Kas võib olla nii et etteande pump jäi korra kuivale ja nüüd siis ei tee oma tööd enam korralikult?..Kuna lekkeid kuskil ei ole lihtsalt ja tds ei kuluta 10l kütet 50km peale eales ära :)
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: E34 Tds Jukerdab

Postitus Postitas Cert85 »

Kütusepumpasid hävitabki väga palju see, et nad kuivale jäävad. Ainuke asi, mis pumpa jahutab on teda läbiv kütus. Kas sa eest ei saa voolikut kusagilt lahti ühendada, et veenduda etteandepumba töös. Või eemaldades kütusefiltri.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
kloox
Huviline
Postitusi: 1206
Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
Peamine sõiduk: g31M-pakett
Asukoht: Valga

Re: E34 Tds Jukerdab

Postitus Postitas kloox »

tds-l töötab etteandepump ainult koos eelsüüteküünaldega ;)
530d
Kasutaja avatar
yllar21
Huviline
Postitusi: 538
Liitunud: 13.04.2009 11:03 18
Asukoht: Tallinn/Saaremaa

Re: E34 Tds Jukerdab

Postitus Postitas yllar21 »

kloox kirjutas:tds-l töötab etteandepump ainult koos eelsüüteküünaldega ;)
Vale arusaam, peab ikka kogu aeg töötama. Aga jah juba minevate pumpadega on enamasti nii.
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
Kasutaja avatar
carl005
Huviline
Postitusi: 269
Liitunud: 16.11.2009 23:47 01
Peamine sõiduk: BMW 530D

Re: E34 Tds Jukerdab

Postitus Postitas carl005 »

Selge,Ilmselt kuna tds-i paak ikka väga suur siis oli probleem lihtsalt selles et seda 5l ta kätte ei saa paagis,kakkusin tagant pumba lahti ja oli näha kuidas see küte kuskil nurkades oli :) Ennem sa sõidetud vähe väiksema autoga siis nagu oli harjumuseks et 5l kaupa sisse valada.Nüüd sai 30l sisse valatud ja asi töötab nii nagu peab ;)
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: E34 Tds Jukerdab

Postitus Postitas Cert85 »

See võib viidata riknenud etteandepumbale.
Võib juhtuda nüüd sedasi, et kui Sul paaki jääb 20l kütust, oled jälle teel.

Ehk siis: katkise pumbaga paagis auto jääb seisma, kui on alla 20 l paagis. Üldjuhul.
Ise pole kogenud aga foorumi tarkus siin.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Kasutaja avatar
carl005
Huviline
Postitusi: 269
Liitunud: 16.11.2009 23:47 01
Peamine sõiduk: BMW 530D

Re: E34 Tds Jukerdab

Postitus Postitas carl005 »

Jah tean seda jama endal tuttaval(e39 530d) oli sama jama täpselt aga endal läks täna jälle reserv põlema ja auto käib ilusasti veel.Nii et thuithuithui aga asi funkab :)
Ändrju
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 20.04.2010 10:10 59

Re: E34 Tds Jukerdab

Postitus Postitas Ändrju »

InterFace kirjutas:sai ise ka suht tihti põleva tulega ringi sõidetud ja ükspäev kadus jõud ja lõpuks jäin tee äärde kesk-eestis kuigi näitas , et veerand paaki on kütust. nüüd on nii kuu aega nõnda olnud , et ca veerand paagi märgi juures on sama mis 0 (eelnevalt tekivad õhumullid kütusevoolikusse , siis hakkab jõud kaduma ja lõpuks sureb üldse välja ning ei käivitu). kui üle veerand paagi või üldse pool - kolmveerand paaki kütust siis töötab ideaalselt. õhumulle pole ühtki poole või kolmveerand paagi kütusega. tekivad aga just kui veerandi lähedale hakkab tase langema.

pole lähemalt uurind aga ilmselt siis etteande pump? müüb keegi n.ö. renoveerituid asju ka ? romulast varjänt võib ju samahästi homme samuti ära surra.
Endal oli sama jama.Kuna originaal pump oli mõttetult kallis, siis sai omega oma pandud.Odavam maksis 400 eeku ja kallim miski tonni ringis.Ainuke asi mis tuleb teha on pistikule uued otsad tinutada ja asi toimib.Endal see odavam variant peal
Kasutaja avatar
yllar21
Huviline
Postitusi: 538
Liitunud: 13.04.2009 11:03 18
Asukoht: Tallinn/Saaremaa

Re: E34 Tds Jukerdab

Postitus Postitas yllar21 »

Ändrju kirjutas:Odavam maksis 400 eeku ja kallim miski tonni ringis.Ainuke asi mis tuleb teha on pistikule uued otsad tinutada ja asi toimib.Endal see odavam variant peal
Mul kestis see kallim 1000.- kroonine pea pool aastat.
Siis ostsin originaali >15a töötanud auto pealt ja töötab siiamaani. Vanarauast leidsin 50.- eest veel ühe tagavaraks, mis ka töötab. :lol:
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
Kasutaja avatar
värk
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 19.07.2009 16:39 18
Asukoht: Pala

Re: E34 Tds Jukerdab

Postitus Postitas värk »

ma siis räägin ka oma loo selle põleva tulega sõidust... Sai ka siis pidevalt nii napp-napilt tanklasse sõita kui üks päev hakkas auto gaasipedaali andes pöördeid ülesse lööma ja välja surema ning tühipõõrded olid kadunud... Mis siis juhtus?? kõveraks läks pumba pea võll ja ei liikunud enam muff selle peal mis gaasi kütuse kogust reguleerib ja see lõhkus ära elektroonilise pumba kaane ja lühistas autoaju....

tekitas selle see et paagi põhjas on alati natukene vett ja kui see kõrgsurve pumpa jõuab an pahandust kui palju Nii et ei soovita enam mitte kellelgi tühja paagika sõita kuna paagitäis kütet on odavam kui uus kõrgsurvepump!!!
küll on kena bemmiga hangest alla lasta....
Vasta