524td pumba sättimine,puterdab,jõudu pole jne.
524td pumba sättimine,puterdab,jõudu pole jne.
nii ,sai siis ostetud korralik pump, kuna arvasin et eelmisel plunzer kulunud..panin pumba peale ,kõik märgid paigas. hakkasin käivitama, kuid ei taha minna. kuidagi saab tööle ära, siis lagiseb, suitseb, jõudu pole . Ei tähenda midagi, kui liigutada hilisemaks ja varasemaks (isegi hammaste võrra). Mõtlesin et mis seal ikka, panen vana pumba peale tagasi. Panin peale, ning samad sümptomid nagu eelmisegagi. NB! vanal pumbal olid need juhtmed lühises, koos, mis juhivad niiöelda elektooniliselt süütenurka vms(asuvad pumba all). ei tea kas väljendan ennast õieti, kuid need said ka korda tehtud ilusti ning vana pump käivitub nüüd samuti, kui mootor soojaks ajada, kuid mitte nagu peab (jõudu pole,lagiseb).
Lugesin siin vanu teemasid, kuid ei saanud selgusele mis viga võib olla. Pumpasid ei tahaks kahtlustada, sest mõlemad (nii uus kui vana) teevad sama vigureid. Kas viga ei või olla nendes KAHES AJUS, mis asuvad kõrvalistuja poolses karbis?
paluks abi vea leidmisel
Lugesin siin vanu teemasid, kuid ei saanud selgusele mis viga võib olla. Pumpasid ei tahaks kahtlustada, sest mõlemad (nii uus kui vana) teevad sama vigureid. Kas viga ei või olla nendes KAHES AJUS, mis asuvad kõrvalistuja poolses karbis?
paluks abi vea leidmisel
Re: 524td pumba sättimine,puterdab,jõudu pole jne.
Üsna tüüpveaks võib nimetada pumba vahetusel seda, et pannakse pihustitorud valesti pumba külge. Kontrolli järgi!
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Re: 524td pumba sättimine,puterdab,jõudu pole jne.
Võib ka kütteannus väike olla, siis ei taha ka käima minna. ja jõudu pole.
Re: 524td pumba sättimine,puterdab,jõudu pole jne.
vaikeboa kirjutas:Üsna tüüpveaks võib nimetada pumba vahetusel seda, et pannakse pihustitorud valesti pumba külge. Kontrolli järgi!
nad ei ulatu lihtsalt ju valesti külge.kõik on järjekorras pandud, nagu maha võtsin
Re: 524td pumba sättimine,puterdab,jõudu pole jne.
BMW 525 kirjutas:Võib ka kütteannus väike olla, siis ei taha ka käima minna. ja jõudu pole.
pumbakaant ei ole liigutanud
Re: 524td pumba sättimine,puterdab,jõudu pole jne.
no siis selles võibgi viga olla, et sina teda liigutand pole. kui ta teise pumba said siis kust sa tead, et seal kõik nii täpselt paigas on.
Re: 524td pumba sättimine,puterdab,jõudu pole jne.
Kõik on võimalik!rv007 kirjutas:vaikeboa kirjutas:Üsna tüüpveaks võib nimetada pumba vahetusel seda, et pannakse pihustitorud valesti pumba külge. Kontrolli järgi!
nad ei ulatu lihtsalt ju valesti külge.kõik on järjekorras pandud, nagu maha võtsin
Vat mina ei tea aga pole ise ühelgi pumbal mingit kaant kusagile liigutanud ja ei soovita ka. Asi pannakse kompuutriga paika ja nii ta jääb ning pole olnud omal kunagi vajadust kaant liigutada.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Re: 524td pumba sättimine,puterdab,jõudu pole jne.
vaikeboa kirjutas:Kõik on võimalik!rv007 kirjutas:vaikeboa kirjutas:Üsna tüüpveaks võib nimetada pumba vahetusel seda, et pannakse pihustitorud valesti pumba külge. Kontrolli järgi!
nad ei ulatu lihtsalt ju valesti külge.kõik on järjekorras pandud, nagu maha võtsin
Vat mina ei tea aga pole ise ühelgi pumbal mingit kaant kusagile liigutanud ja ei soovita ka. Asi pannakse kompuutriga paika ja nii ta jääb ning pole olnud omal kunagi vajadust kaant liigutada.
kas keegi aitaks mulle otsida pihustitorude järjekorda pumba külge. ei leia netist ja see bmw fansi oma pole õige
Re: 524td pumba sättimine,puterdab,jõudu pole jne.
Tauri_V kirjutas:Palun:
suured tänud
Re: 524td pumba sättimine,puterdab,jõudu pole jne.
võin siinkohal öelda et olen palju näinud et kõrgsurvetorud on võimalik valesti kylge panna.
Bensiin on pintslite pesemiseks!
Diislis peitub jõud!
Diislis peitub jõud!
Re: 524td pumba sättimine,puterdab,jõudu pole jne.
villis21 kirjutas:võin siinkohal öelda et olen palju näinud et kõrgsurvetorud on võimalik valesti kylge panna.
ja nii see oli minul ka
Re: 524td pumba sättimine,puterdab,jõudu pole jne.
rv007 kirjutas:ja nii see oli minul kavillis21 kirjutas:võin siinkohal öelda et olen palju näinud et kõrgsurvetorud on võimalik valesti kylge panna.
Aga kõige pealt ikka vaidlema.rv007 kirjutas:nad ei ulatu lihtsalt ju valesti külge.kõik on järjekorras pandud, nagu maha võtsinvaikeboa kirjutas:Üsna tüüpveaks võib nimetada pumba vahetusel seda, et pannakse pihustitorud valesti pumba külge. Kontrolli järgi!
Tore kui korras.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Re: 524td pumba sättimine,puterdab,jõudu pole jne.
vaikeboa kirjutas:rv007 kirjutas:ja nii see oli minul kavillis21 kirjutas:võin siinkohal öelda et olen palju näinud et kõrgsurvetorud on võimalik valesti kylge panna.Aga kõige pealt ikka vaidlema.rv007 kirjutas:nad ei ulatu lihtsalt ju valesti külge.kõik on järjekorras pandud, nagu maha võtsinvaikeboa kirjutas:Üsna tüüpveaks võib nimetada pumba vahetusel seda, et pannakse pihustitorud valesti pumba külge. Kontrolli järgi!
Tore kui korras.