Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Küsin targematelt abi
Autoks 2,8,automaat,1996a.Nimelt kui külmalt käima panna siis probleemi pole.Aga kui mootor on soe ja siis uuesti käima panna alguses pöörded kõiguvad natuke,vahel sureb välja isegi.Kuid natukese aja möödudes probleem kaob.Kas seda võib põhjustada õhulugeja või lambda?Vända andur vahetatud.Korralik bensiini lõhn on ka üleval.Ei asu Eestis ja igasugune info oleks abiks.Keegi targem äkki oskab nõu anda.
Päikest!
Sai siis nukaandur vahetatud.
Nüüd kui külmalt auto käima panna siis tundub nagu auto oleks diisel.Ikka päris hästi tuleb musta suitsu ja ka natuke sinist.Kui mootor on soe siis käima panemisel natuke pöörded kõiguvad kuid mitte enam nii hullusti kui enne.
Kas viitab selline asi õhulugejale või oskab keegi midagi lisada mis seda jama võib põhjustada.
Päikest!
Mul oli möni aeg tagasi sama probleem autoks 523 97a. aut. , et soojast peast pöörded hakkasid köikuma ja suri aegajalt välja , diagnostis selgus et väntvölli andur , kuna termostaadi koda oli läbi , tilkus tosooli sinna andurile ja see hakkas streikima.
Vaata lõdvikud ja igasugu voolikud üle, kui saab kuskilt lisaõhku, siis hakkab ka lonkama ning välja surema ja mida rohkem saama hakkab, seda hullemaks läheb, Omal oli hiljuti see lõdvik, mis on õhulugeja otsas ''voldi'' vahelt katki ning samamoodi, algul hakkas pihta et hakkas vaikselt lonkama, lõpuks, enne kui selle avastasin(ilmselt läks sälk koguaeg vaikselt pikemaks/suuremaks) oli juba niimoodi, et hommikul suri enne 2 korda välja kuni käima jäi ja tühikäigul pöörded kõikusid.
Igaks juhuks, kui on aega, võid kontrollida veel ka tühikäigu mootori ning karterituulutuse üle.