Käivitamise müstika e39 530d touring autom 2000 prefacelift
Käivitamise müstika e39 530d touring autom 2000 prefacelift
hei,
Selline kummaline moiva siis:
1. Parkisin auto kenasti graazi ja viskasin ka laadija külge, kuna tavaliselt vaid lühikesed sõidud.
2. Nelja päeva pärast reisilt tagasi. Süüde sisse kellad põlevad, aga starterit taha ei võta. Tõmberelee klõpsu ka ei käi.
3. Proovisinme teiselt autolt lisavoolu anda, ei midagi.
4. Järmisel päeval kruttisin immo boksi maha ja viisin dialabi - see oli korras ja reageerib kõigile võtmetele.
5. Peale immo bloki tagasi pananemist sama. Õhtul mõtlesin, et mõõdaks süüte lülitamisel starteri releele voolu tuleb. Keeran süüdet ja starter hakkab järsku kenasti tööle. Voolu ei jõudnuki mõõta. Aga käima ei lähe, isegi luba mitte.
6. webasto töötas, kütust on, aku täis, sellist asja pole varem olnud, kütusefilter 5-10kkm tagasi vahetatud. Enne garaazi panekut kõik töötas. Viimane elektriline jama oli ca 3 nädalt tagasi, kui akulemmi püropadrun jukerdas ja kogu vool kadunud oli.
Ideed otsas
Kõige halvem variant, kui nüüd ükspäev ise käima ka läheb, siis ei julge sõitma minnagi.
Selline kummaline moiva siis:
1. Parkisin auto kenasti graazi ja viskasin ka laadija külge, kuna tavaliselt vaid lühikesed sõidud.
2. Nelja päeva pärast reisilt tagasi. Süüde sisse kellad põlevad, aga starterit taha ei võta. Tõmberelee klõpsu ka ei käi.
3. Proovisinme teiselt autolt lisavoolu anda, ei midagi.
4. Järmisel päeval kruttisin immo boksi maha ja viisin dialabi - see oli korras ja reageerib kõigile võtmetele.
5. Peale immo bloki tagasi pananemist sama. Õhtul mõtlesin, et mõõdaks süüte lülitamisel starteri releele voolu tuleb. Keeran süüdet ja starter hakkab järsku kenasti tööle. Voolu ei jõudnuki mõõta. Aga käima ei lähe, isegi luba mitte.
6. webasto töötas, kütust on, aku täis, sellist asja pole varem olnud, kütusefilter 5-10kkm tagasi vahetatud. Enne garaazi panekut kõik töötas. Viimane elektriline jama oli ca 3 nädalt tagasi, kui akulemmi püropadrun jukerdas ja kogu vool kadunud oli.
Ideed otsas
Kõige halvem variant, kui nüüd ükspäev ise käima ka läheb, siis ei julge sõitma minnagi.
Viimati muutis lry, 28.08.2011 21:42 45, muudetud 1 kord kokku.
Re: Käivitamise müstika e39 530d touring autom 2000 prefacelift
Starter ise täiesti korras? Koputa teda mingi tugevama asjaga. Kui hakkab tööle siis starteri remont soolas. Vahetasin ühel isendil kunagi starterit sest starter võttis nii palju kõrsurvepumbapumba solenoid klapilt voolu ära et ei juhtunudki midagi.
Re: Käivitamise müstika e39 530d touring autom 2000 prefacelift
Mul ka sama mure oli, aitas starteri remont. peale remonti hakkas starter ka tunduvalt kiiremini mootorit ringi vedama ja auto käivitus pareminu kui enne. Aga manuaaliga sõita oli palju julgem, kui auto ise ei käivitunud, siis mõne lükkaja ikka leidis:D
Re: Käivitamise müstika e39 530d touring autom 2000 prefacelift
Oled kindel, et püropadrun korras? äkki tagant aku juurest oleks vaja voolujuhtmed ikkagi üle vaadata.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: Käivitamise müstika e39 530d touring autom 2000 prefacelift
nagu ma kirjutasin starter töötab ja kiirelt veab kuna aku täis. Aga ei käivitu!
Minu arusaamise järgi keelaks püropadrun rakendumisel kogu voolu ära. Lisaks,
kui padrun väikest voolu läbi laseks, ei jõuaks starter mootorit rigni ajada.
Minu arusaamise järgi keelaks püropadrun rakendumisel kogu voolu ära. Lisaks,
kui padrun väikest voolu läbi laseks, ei jõuaks starter mootorit rigni ajada.
Re: Käivitamise müstika e39 530d touring autom 2000 prefacelift
Mul oli sama probleem selle puropadruniga starter vedas, aga ei kaivitunud. Sai vahetatud ja masin korras.Ju siis ei saa muu elektroonika niipalju voolu kui vaja. UM is see padrun ule 200EUR i + vahetus.
BMW - Boevaja Mašina Võmogatelei (Väljapressijate Lahingumasin)
Re: Käivitamise müstika e39 530d touring autom 2000 prefacelift
UMi aeg kinni pandud. Eks näeb.
Re: Käivitamise müstika e39 530d touring autom 2000 prefacelift
UMis käidud. Auto käib.
Viga sai alguse ja on ka seni starteris, mis oli juba kulunud ja pärast kolmepäevast
seismist kinni jäi. Kuna ma tegin käivituskatseid suurel hulgal, siis 'tark' auto blokeeris
igaks juhuks toitesüsteemi. Kuna aga starter väga kinni ei olnud, siis juhuslikult ühel
käivituskatsel hakkas starter vedama (ei pidanudki koputama), kuid ei käivitunud.
Starteri remont nüüd ees ootamas. Kas keegi soovitab Tartu kandis kedagi?
Viga sai alguse ja on ka seni starteris, mis oli juba kulunud ja pärast kolmepäevast
seismist kinni jäi. Kuna ma tegin käivituskatseid suurel hulgal, siis 'tark' auto blokeeris
igaks juhuks toitesüsteemi. Kuna aga starter väga kinni ei olnud, siis juhuslikult ühel
käivituskatsel hakkas starter vedama (ei pidanudki koputama), kuid ei käivitunud.
Starteri remont nüüd ees ootamas. Kas keegi soovitab Tartu kandis kedagi?
Re: Käivitamise müstika e39 530d touring autom 2000 prefacelift
Betooni tänaval (sama hoovi peal kus Kodumaja) tegeletakse generaatorite ja starterite remondiga, ise olen käinud tavaliselt nende juures. Tehakse kiiresti ja mõistliku summa eest korda.
Re: Käivitamise müstika e39 530d touring autom 2000 prefacelift
tänud, ise mõtlesin ka seda kohta külastada