e39 520 karterituulutus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
madisr7
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 05.08.2011 23:04 44

e39 520 karterituulutus

Postitus Postitas madisr7 »

peab selle töö ette võtma.et siis paluks abi et kui raske töö on.kuidas sinna kõike paremini ligi pääseb.kas lihtaslt ära puhastamine aitab.
madisr7
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 05.08.2011 23:04 44

Re: e39 520 karterituulutus

Postitus Postitas madisr7 »

kas mitte keegi ei oska siis nõu anda.kust ja mida peaks peaks tegema et saaks asja võimalikult lihtsalt ära teha.
Kasutaja avatar
Günther
Huviline
Postitusi: 3483
Liitunud: 01.04.2007 13:27 25
Peamine sõiduk: Bmw e39 M5
Asukoht: Haapsalu

Re: e39 520 karterituulutus

Postitus Postitas Günther »

Pane uued jupid, muidu võtad laiali ja pärast jääbki laiali, sest tekib vajadus uute juppide järele, kuna katki vms. Vahetada kõige parem pole kuna seal pole väga palju ruumi. Hakka aga õhulugeja poolt harutama ja küll lõpuks ka tuulutuseni jõuad? Õpetada pole siin midagi ;)
* e39 M5 http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=282508
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw
Kasutaja avatar
vahur_s
Huviline
Postitusi: 1289
Liitunud: 08.12.2008 10:16 10
Asukoht: Tartu - Jõgevamaa

Re: e39 520 karterituulutus

Postitus Postitas vahur_s »

Siit peaksid piisavalt infot leidma.
Kasutaja avatar
allanasi
Huviline
Postitusi: 1263
Liitunud: 27.02.2009 21:46 38
Peamine sõiduk: E60 530D
Asukoht: tartu/põlva

Re: e39 520 karterituulutus

Postitus Postitas allanasi »

madisr7
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 05.08.2011 23:04 44

Re: e39 520 karterituulutus

Postitus Postitas madisr7 »

nii nüüd siis see töö ka tehtud.jah oli tõesti väga umbes,ja ka valget tossu ei tule nii palju kui enne.enem tuli ikka päris kõvasti.
Kasutaja avatar
allanasi
Huviline
Postitusi: 1263
Liitunud: 27.02.2009 21:46 38
Peamine sõiduk: E60 530D
Asukoht: tartu/põlva

Re: e39 520 karterituulutus

Postitus Postitas allanasi »

madisr7 kirjutas:nii nüüd siis see töö ka tehtud.jah oli tõesti väga umbes,ja ka valget tossu ei tule nii palju kui enne.enem tuli ikka päris kõvasti.

Hmm palju siis see klapp maksis, kas vahetasid ka välja plastik torusi või ainult puhastasid? ja kaua aega võttis umbes? sisselaske kollektori kakkusid ka maha?

võid ka psi kirjutada lähemalt , kui viitsite :)
Kasutaja avatar
vahur_s
Huviline
Postitusi: 1289
Liitunud: 08.12.2008 10:16 10
Asukoht: Tartu - Jõgevamaa

Re: e39 520 karterituulutus

Postitus Postitas vahur_s »

Sisselake kollet pole küll mõtet maha kiskuda, see ei jää niipalju segama.
Torud on mõttekas siis välja vahetada kui neil midagi viga on, kui sodi täis, siis tuleb puhastada. Klapist õlivarda külge minev voolik on tavaline õlikindel voolik, seda ei pea hakkama esindusest ostma.
Klapi seisukorda näed siis kui see maas on, kui membraan terve, siis pole vaja uut osta.
Klapi tootekood on 11151703484 ja UM hinda saad vaadata siit. Forss müüb ka seda klappi.
Kasutaja avatar
Günther
Huviline
Postitusi: 3483
Liitunud: 01.04.2007 13:27 25
Peamine sõiduk: Bmw e39 M5
Asukoht: Haapsalu

Re: e39 520 karterituulutus

Postitus Postitas Günther »

Arvestades neid külmasid, siis plastmass on väga kerge katki minema. Kui selline töö ette võtta, siis mina riskida küll ei viitsiks. Parem panna uued voolikud ja klapp, siis tead, et rahu majas. Muidugi kui finants ei luba, siis teine asi.
* e39 M5 http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=282508
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw
Targo
Huviline
Postitusi: 886
Liitunud: 08.01.2006 18:11 46
Asukoht: Raplamaa

Re: e39 520 karterituulutus

Postitus Postitas Targo »

Mainiks veel ära, et KINDLASTI tuleks õlivardatoru ka välja võtta ja konrtollida, et umbes ei oleks (viimasel kahel autol, millel klappi/voolikuid vahetasin, olid õlivardatorud täiesti umbes). Nimelt on õlivardatoru alt otsast kahe kihiline ja tuulutuse kanal kipub umbe minema. Kõige parem on seda puhastada traadijupiga ja lõpuks suruõhuga läbi lasta. Sobib ka tavaline käsipump. Kui õlivardatoru tuulutuse kanal on umbes, siis pole klapi/torude puhastusest/vahetusest mingit kasu. Ja voolik, mis läheb karterituulutusklapist õlivardasse, tasuks uus panna. Sinna sobib tavaline õlikindel voolik, mille siseläbimõõt on 12mm.
Vasta