524 td e34 mootori kysimused ja mured!?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Piimanina
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 05.09.2010 19:27 52
Asukoht: Tallinn/Kohila

524 td e34 mootori kysimused ja mured!?

Postitus Postitas Piimanina »

Kysimus siis selles, et kas praod plokikaane p6lemiskambri klapide vahelises osas on normaalne n2htus v6i vaja uus plokikaas otsida?
Kolbidel ja klappidel on selline kobrutamise j2lg m6nes kohas. Kas see tuleb detonatsioonist v6 kas v6ib olla kytte viga.
Yldiselt v6ttes siis, mis seisus on mootor kui v6tta arvesse neid pilte.
http://fotoalbum.ee/photos/Piimanina/sets/1225335
urks
Huviline
Postitusi: 290
Liitunud: 29.05.2009 21:06 38
Peamine sõiduk: BMW f11 530D
Asukoht: Harjumaa, Rae vald

Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?

Postitus Postitas urks »

Eks aeg teeb oma töö.Ega need praod head pole kuid olen kohanud mootoreid mis töötavad veel aastaid pragudega.Lase plokikaas ära survestada,siis kohe selge kas peavad veel.Survestus + lihvimine+klappide pidavuse kontroll ligikaudu 50€.Ainult survestamine umbes 25€.Seda tahmumist e. kobrutamist põhjustavad arvatavasti kulunud pihustiotsad või liigne õli silindris.
Piimanina
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 05.09.2010 19:27 52
Asukoht: Tallinn/Kohila

Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?

Postitus Postitas Piimanina »

urks kirjutas:Eks aeg teeb oma töö.Ega need praod head pole kuid olen kohanud mootoreid mis töötavad veel aastaid pragudega.Lase plokikaas ära survestada,siis kohe selge kas peavad veel.Survestus + lihvimine+klappide pidavuse kontroll ligikaudu 50€.Ainult survestamine umbes 25€.Seda tahmumist e. kobrutamist põhjustavad arvatavasti kulunud pihustiotsad või liigne õli silindris.
Ma tänan!
Ma siin ise ka uurisin juba nats ja öeldi, et tõesti vanadel mootoritel see pragunemine-tavaline nähtus.
Mul mootor õli ei võtnud! Tundub vist, et siis peaks pihustid pinki proovile panema.Plokikaant lihvima ei ole vist mõtet hakata....või nh mootor oli muidu laitmatus korras ennem kui rihm läks. lihtsalt juhtpuksid ja klapisääretihendi vahetusse, kui juba kaas maas.Sooveldada ka muidugi......
Kasutaja avatar
jõmmu4
Huviline
Postitusi: 614
Liitunud: 25.08.2008 20:51 49

Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?

Postitus Postitas jõmmu4 »

Nukkvõlli nukk on ka väga kole.See tuleks ka lasta ära taastada.
______________________________
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Piimanina
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 05.09.2010 19:27 52
Asukoht: Tallinn/Kohila

Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?

Postitus Postitas Piimanina »

jõmmu4 kirjutas:Nukkvõlli nukk on ka väga kole.See tuleks ka lasta ära taastada.
Tõsi?? :shock:
Ei ole muidugi asjatundja aga mle just tundus, et on suht viisakas.
Piimanina
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 05.09.2010 19:27 52
Asukoht: Tallinn/Kohila

Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?

Postitus Postitas Piimanina »

Kuno_T kirjutas:http://fotoalbum.ee/photos/Piimanina/91467367/ ei ole nukk eriti viisakas, kulunud on ka nookurid ja nookurite küljes olevad ekstsentrikud, millega klapipilusid reguleeritakse. Samas sellele mootorile B-partei gaasijaotuse juppe pole saada, sõitnud mootoritel on nad samamoodi kulunud, originaalid on paraja kirvehinnaga nii, et tuleb olemaolevatega leppida.
Myts maha igatahes sinu ees!
Ainult pildi järgi öelda nuka ja nookurite kulumine.....no ma ei tea. Ja nii tegelt ongi, nuka lihvitakse nats, ja nookureid natuke rohkem, et ei hakkaks nukka sööma.
Ega plaanis ei onudki varumootorit osta kuna nad on ju kõik vähemalt 20a vanad ja põrsast kotis ei taha osta.
Ma lihtsalt teema täiendamiseks kirjutan, et 2.4td mootoril kui rihm viskab paar hammast yle siis praegu maksab selline remont umbes 200-250 euri! See eeldab seda, et plokikaane võtad ise maha ja lappad mootori kokku tagasi!
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?

Postitus Postitas Danil523 »

Sinu asemel ma teeks nii>

Leiad kusagil normaalse kaane ja norm. korras nookurid. Ja asi tagasi. Ma arvan võib leida nii mõndagi. Lõppkukkuvõttes odavam.
Ära ainult posti kaudu juppe osta :!:
vana kaan vii metallivastuvõttu... Sama asi sai paari 524td-ga tehtud...
Vaata ka silindriud üle- tavaliselt kui kaan juba läbi - siis ka need võivad olla pragudega. Need leiab vabalt siit kusagilt foorumist.
Piimanina
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 05.09.2010 19:27 52
Asukoht: Tallinn/Kohila

Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?

Postitus Postitas Piimanina »

Danil523 kirjutas:Sinu asemel ma teeks nii>

Leiad kusagil normaalse kaane ja norm. korras nookurid. Ja asi tagasi. Ma arvan võib leida nii mõndagi. Lõppkukkuvõttes odavam.
Ära ainult posti kaudu juppe osta :!:
vana kaan vii metallivastuvõttu... Sama asi sai paari 524td-ga tehtud...
Vaata ka silindriud üle- tavaliselt kui kaan juba läbi - siis ka need võivad olla pragudega. Need leiab vabalt siit kusagilt foorumist.
Mina nii ei teinud! Mul plokikaas suht korralik....2 pragu oli vist põlemiskambris, mis ei lähe edasi enam. Paremat kaant ei leia...ja kui leiabki siis kirve hinnaga, lisaks ajakulu, ning suure tõenäosusega tuleks vahetada juhtpuksid, klapsääre tihendid ka sellel "uuel" kaanel.
Ei posti kaudu ei osta, ära muretse. :)
Silindrid olid heas korras, kõik hoonimis jäljed näha ja ylemised randid yhtlased. Uute kolbidega tuleb panna uued rõngad jne. Sinu jutu järgi oleks mu remont palju kallimaks läinud.Kordan ka yle, et rihm ei läinud katki vaid viskas paari hamba jagu yle!

Tänud kõigile enivei :cool:
Piimanina
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 05.09.2010 19:27 52
Asukoht: Tallinn/Kohila

Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?

Postitus Postitas Piimanina »

Kysimus siis selline: Kui spidoblokis põleb pihusti tuli aga tyhikäigul ja sõites mootor töötab ilusti,(ja peale remonti on vaiksemaks jäänd) kas pihusti võib siiski katki olla? Või näitab tuli, et kytusefiltris vesi, millest ka järgmine mure!
Peale remonti tahab käima saamiseks ketramis saada....umbes 7 seki ja siis vaikselt läheb! Kas viga võib olla selles, et õhk kytusesysteemis (sõitnud mõned km)?

Ehk oskab keegi aidata?!
Kasutaja avatar
tarmo23
Huviline
Postitusi: 280
Liitunud: 11.02.2011 15:53 52

Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?

Postitus Postitas tarmo23 »

Kuida tühikäigul käib? Kuidas pöördesse läheb? Kas peale käima minekut taob tagant ka halli välja?
Piimanina
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 05.09.2010 19:27 52
Asukoht: Tallinn/Kohila

Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?

Postitus Postitas Piimanina »

tarmo23 kirjutas:Kuida tühikäigul käib? Kuidas pöördesse läheb? Kas peale käima minekut taob tagant ka halli välja?
Tyhikäigul käib väga ilusti ja vaikselt, pöördesse läheb ilusti. Tagant ei tule midagi minuarust, käivitades ei ole nagu spetsiaalselt seda uurind aga sõiduaeg peeglisse vaadates oli puhas....
Kasutaja avatar
tarmo23
Huviline
Postitusi: 280
Liitunud: 11.02.2011 15:53 52

Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?

Postitus Postitas tarmo23 »

Tõenäoliselt tõmbab kusgilt õhku või on süüde natuke hiline
Diislil peab olema süüde väga täpselt paigas.
Piimanina
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 05.09.2010 19:27 52
Asukoht: Tallinn/Kohila

Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?

Postitus Postitas Piimanina »

tarmo23 kirjutas:Tõenäoliselt tõmbab kusgilt õhku või on süüde natuke hiline
Diislil peab olema süüde väga täpselt paigas.
Syyde ei ole ju saanud paigast minna....remondi käigus pump oli fikseeritud ja rohkem teda keegi ei puutunud.
No välistada saab seega igaljuhul, et peapihusti vigane. Vahetan tna kyt.filtri ära ja siis ole näha.
Kasutaja avatar
vaikeboa
Huviline
Postitusi: 2371
Liitunud: 18.08.2006 11:41 26
Asukoht: Pärnumaa 5213266
Kontakt:

Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?

Postitus Postitas vaikeboa »

Piimanina kirjutas:Kysimus siis selline: Kui spidoblokis põleb pihusti tuli aga tyhikäigul ja sõites mootor töötab ilusti,(ja peale remonti on vaiksemaks jäänd) kas pihusti võib siiski katki olla? Või näitab tuli, et kytusefiltris vesi, millest ka järgmine mure!
Peale remonti tahab käima saamiseks ketramis saada....umbes 7 seki ja siis vaikselt läheb! Kas viga võib olla selles, et õhk kytusesysteemis (sõitnud mõned km)?

Ehk oskab keegi aidata?!
Selle jutu järgi tasuks juhtpihusti üle kontrollida, mõõda takistust mis peaks jääma 80-100 oomi kanti.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Piimanina
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 05.09.2010 19:27 52
Asukoht: Tallinn/Kohila

Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?

Postitus Postitas Piimanina »

.
Viimati muutis Piimanina, 15.12.2011 00:07 20, muudetud 1 kord kokku.
Piimanina
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 05.09.2010 19:27 52
Asukoht: Tallinn/Kohila

Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?

Postitus Postitas Piimanina »

tarmo23 kirjutas:Kuida tühikäigul käib? Kuidas pöördesse läheb? Kas peale käima minekut taob tagant ka halli välja?
Täna siis kontrollisin: Vahetasin kytusefiltri-midagi ei muutunud, pihusti tuluke põleb edasi.
Pööredsse väga ka ei lähe....vähemasti sõites küll mitte, kohapeal läheb väga hästi. Tõmmet ei ole.
Halli suitsu tuleb peale käivitust!
Jama veel selles, et genekas ei lae ja viskosidur õhtal :evil: Tundub, et peab pihusti ära vahetama....
Piimanina
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 05.09.2010 19:27 52
Asukoht: Tallinn/Kohila

Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!? Uus Mure.

Postitus Postitas Piimanina »

Asi niikaugel, et mootor ilusti kokku pandud ja auto sõidab! Aga kylmast alates -13 ei käivitunud, mootor käis lihtsalt ringi kordagi lubamata. Arvasin, et kyynlad läbi, sest eelmise talv oli kuulda kuidas kõik silindrid ei käivitamisel ei plahvata..nüüd siis hakkasin vaatama....kontrollisin kas vool tuleb peale-selgus kõik OK.
Võtsin vanad küünlad maha ja uued sisse aga käivitub nüüd ikkagi kuidagi kehvasti. Peale selle veel näevad vanad küünlad suht head välja.
Tundub, et nagu asi ei ole küünaldes?! Mida veel kontrollida ??
Pilt
blade14
Huviline
Postitusi: 1334
Liitunud: 25.06.2009 00:04 39
Peamine sõiduk: BMW 330D E93
Asukoht: Tallinn

Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?

Postitus Postitas blade14 »

Pihustid.
Piimanina
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 05.09.2010 19:27 52
Asukoht: Tallinn/Kohila

Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?

Postitus Postitas Piimanina »

blade14 kirjutas:Pihustid.
Loogiliselt võttes põhjustavad need ka kõrgemat kytusekulu...?! Praegu linnas 15 l/100 km :evil:
Kahtlustan ka, et pump natuke paigast ära....

P.S. Kütuselekkeid ei ole tundnud ega näinud!
Kasutaja avatar
villis21
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 08.01.2011 13:28 03

Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?

Postitus Postitas villis21 »

mulle tundub et sul rihm pole päris õigesti peal, hammas siia sinna on lihtne remondikäigus muutuma,
pump võis ju sul peal olla fikseeritud aga nende hammasrihma hammastega lihtne eksida, kui viitsid siis võid tõsta pumpa 1 hambavõrra varasemaks.
Bensiin on pintslite pesemiseks!
Diislis peitub jõud!
blade14
Huviline
Postitusi: 1334
Liitunud: 25.06.2009 00:04 39
Peamine sõiduk: BMW 330D E93
Asukoht: Tallinn

Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?

Postitus Postitas blade14 »

Piimanina kirjutas:
blade14 kirjutas:Pihustid.
Loogiliselt võttes põhjustavad need ka kõrgemat kytusekulu...?! Praegu linnas 15 l/100 km :evil:
Kahtlustan ka, et pump natuke paigast ära....

P.S. Kütuselekkeid ei ole tundnud ega näinud!
15l /100km on väga palju 2.4td kohta, lagi 10l/100 linnas.
sa mõtled nüüd mis pumpa? kas paagi sisest pumpa või kõrgsurve pumpa?
Kui paagisisene pump läbi, siis kui kütte on alla 25L siis filtrist kuni kõrgsurve pumpani peavad olema mullid, siis on pump kas õhtal, või siis soovitan kontrollida juhtmid mis toidavad paagi pumpa, viga võib ka seal olla.
Piimanina
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 05.09.2010 19:27 52
Asukoht: Tallinn/Kohila

Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?

Postitus Postitas Piimanina »

Aitäh poisid aitamast.
Ma olen ka kahtlustanud seda, et pump paigast ära. Peab siis asja ette võtma.
Kasutaja avatar
Kivissaar
Huviline
Postitusi: 1981
Liitunud: 14.09.2008 18:45 21
Peamine sõiduk: Ducati
Telefon: 56863083
Asukoht: Rakvere

Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?

Postitus Postitas Kivissaar »

blade14 kirjutas:
Piimanina kirjutas:
blade14 kirjutas:Pihustid.
Loogiliselt võttes põhjustavad need ka kõrgemat kytusekulu...?! Praegu linnas 15 l/100 km :evil:
Kahtlustan ka, et pump natuke paigast ära....

P.S. Kütuselekkeid ei ole tundnud ega näinud!
15l /100km on väga palju 2.4td kohta, lagi 10l/100 linnas.
sa mõtled nüüd mis pumpa? kas paagi sisest pumpa või kõrgsurve pumpa?
Kui paagisisene pump läbi, siis kui kütte on alla 25L siis filtrist kuni kõrgsurve pumpani peavad olema mullid, siis on pump kas õhtal, või siis soovitan kontrollida juhtmid mis toidavad paagi pumpa, viga võib ka seal olla.

Paagisisene pump ei saa kuidagi paigast ära olla. Läbi saab aga mitte paigast ära. pm seda saab lihtsalt kontrollida. pagasnikust on kohe kuulda kas pump lööb v ei löö. ise asi on palju ta bari välja lööb.
Hammasrihma panustaks isegi, muidugi soovitaks lasta ka diagnostis pump paika panna.
vöiks ju arusaada et kui inimene enivei Passatiga söidab on ta juba eos elule käega löönud nii et vahet pole mis velg seal talvel all on
Piimanina
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 05.09.2010 19:27 52
Asukoht: Tallinn/Kohila

Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?

Postitus Postitas Piimanina »

Nii!
Pumba hammasratta tõstsin natuke ymber, see oli tõesti paigast ära! Kadus ära lagin kui mootor külmalt töötas, tõmme natuke paranes. Siiski minek ei ole päris see, mis peaks olema, see hetk, kus turbo peab rakenduma hakkab tugeb vilin salongi kostuma( mida rohkem pöördeid, seda valjemaks läheb). Kontrollisin ja pingutasin lõdvikute kinnitusi, kuid tulutult. Koha peal tuuritades seda häält ei esine. Sõites on tunda see hetk kui turbo taha lülitub aga selline tunne nagu osa rõhku pressiks ennast kuskilt välja :roll:
Käivitub väga kehvasti viimasel ajal...nii külmalt kui soojalt. Avastasin garaažis metall riba, mis peaks olema küünalde peal kinnitatud?! Mis rolli ta mängib?
blade14
Huviline
Postitusi: 1334
Liitunud: 25.06.2009 00:04 39
Peamine sõiduk: BMW 330D E93
Asukoht: Tallinn

Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?

Postitus Postitas blade14 »

Kas see vilin on ka väljast kuulda? mul kunagi ka vahepeal oli selline vilin salongis sees, ja millegi pärast tuli see salongi kõlarites, et kusagil mingi makki juhe puutus kokku kerega vms. Siis tekkitas sellist vilinat. Tegelikult nii ainult juttu järgi aitamine on suhteliselt keeruline, sest kindlapeale mingid nüansid jäävad ütlemata või märkamata.
Mina ise sain päris palju informatsiooni selle teema alt http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=39&t=38094
Kasutaja avatar
Kivissaar
Huviline
Postitusi: 1981
Liitunud: 14.09.2008 18:45 21
Peamine sõiduk: Ducati
Telefon: 56863083
Asukoht: Rakvere

Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?

Postitus Postitas Kivissaar »

Oled sa turbot kontrollinud ka?
On tal lõtke sees vms?


Pump jäi sul vana? Pumbapea kui paigast ära on siis mõjub nii minekule kui käivitamisele.
Käimaminemise poolest veel aku seisukord?
Nagu sa isegi tead siis diisel tahab powerit.
vöiks ju arusaada et kui inimene enivei Passatiga söidab on ta juba eos elule käega löönud nii et vahet pole mis velg seal talvel all on
Piimanina
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 05.09.2010 19:27 52
Asukoht: Tallinn/Kohila

Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?

Postitus Postitas Piimanina »

Et teema oleks lõplik ja info talletuks siin tulevikuks, siin mainin, et pumbad ja kõik asjad olid õieti kokku pandud v.a sisselaskekolle tihend. Mingitel põhjustel panin ühe sis.kolle tihendi kogemata nii, et yks silinder jäi ilma tihendita. Uskumatu kuidas see jõu ära võttis...nagu poleks turbot taga olnud ning vilistas hullumoodi. Kuna olin juba varasemalt need tihendid ära ostnud, siis panin kõik uued ja auto hakkas edasi minema nagu loom.
Pumba kohta nii palju, et kuna enne remonti ta mul töötas laitmatult siis välistasin tema võimaliku puudulikkuse ja seda nüüd tagant järgi ka õigusega. Enne töötas ja ka pärast töötas ilusti. Käivitusele mõjusid halvasti rida väiksed vigu: ülevoolu torud olid vanad ja katki, aku oli vana ja väsinud ning starter kulunud. Ka pihusti otsad tahaks vahetust aga suvel seda väga ei tunne. Seisis vahepeal 4 kuud talv/kevad...ja läks ikkagi poolest pöördest käima. Ning tahaks toonitata, et autol hakkab igasuguseid vigu tulema seistes. Auto tahab sõitmist!
Vasta