524 td e34 mootori kysimused ja mured!?
524 td e34 mootori kysimused ja mured!?
Kysimus siis selles, et kas praod plokikaane p6lemiskambri klapide vahelises osas on normaalne n2htus v6i vaja uus plokikaas otsida?
Kolbidel ja klappidel on selline kobrutamise j2lg m6nes kohas. Kas see tuleb detonatsioonist v6 kas v6ib olla kytte viga.
Yldiselt v6ttes siis, mis seisus on mootor kui v6tta arvesse neid pilte.
http://fotoalbum.ee/photos/Piimanina/sets/1225335
Kolbidel ja klappidel on selline kobrutamise j2lg m6nes kohas. Kas see tuleb detonatsioonist v6 kas v6ib olla kytte viga.
Yldiselt v6ttes siis, mis seisus on mootor kui v6tta arvesse neid pilte.
http://fotoalbum.ee/photos/Piimanina/sets/1225335
-
- Huviline
- Postitusi: 290
- Liitunud: 29.05.2009 21:06 38
- Peamine sõiduk: BMW f11 530D
- Asukoht: Harjumaa, Rae vald
Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?
Eks aeg teeb oma töö.Ega need praod head pole kuid olen kohanud mootoreid mis töötavad veel aastaid pragudega.Lase plokikaas ära survestada,siis kohe selge kas peavad veel.Survestus + lihvimine+klappide pidavuse kontroll ligikaudu 50€.Ainult survestamine umbes 25€.Seda tahmumist e. kobrutamist põhjustavad arvatavasti kulunud pihustiotsad või liigne õli silindris.
Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?
Ma tänan!urks kirjutas:Eks aeg teeb oma töö.Ega need praod head pole kuid olen kohanud mootoreid mis töötavad veel aastaid pragudega.Lase plokikaas ära survestada,siis kohe selge kas peavad veel.Survestus + lihvimine+klappide pidavuse kontroll ligikaudu 50€.Ainult survestamine umbes 25€.Seda tahmumist e. kobrutamist põhjustavad arvatavasti kulunud pihustiotsad või liigne õli silindris.
Ma siin ise ka uurisin juba nats ja öeldi, et tõesti vanadel mootoritel see pragunemine-tavaline nähtus.
Mul mootor õli ei võtnud! Tundub vist, et siis peaks pihustid pinki proovile panema.Plokikaant lihvima ei ole vist mõtet hakata....või nh mootor oli muidu laitmatus korras ennem kui rihm läks. lihtsalt juhtpuksid ja klapisääretihendi vahetusse, kui juba kaas maas.Sooveldada ka muidugi......
Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?
Nukkvõlli nukk on ka väga kole.See tuleks ka lasta ära taastada.
______________________________
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?
Tõsi??jõmmu4 kirjutas:Nukkvõlli nukk on ka väga kole.See tuleks ka lasta ära taastada.
Ei ole muidugi asjatundja aga mle just tundus, et on suht viisakas.
Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?
Myts maha igatahes sinu ees!Kuno_T kirjutas:http://fotoalbum.ee/photos/Piimanina/91467367/ ei ole nukk eriti viisakas, kulunud on ka nookurid ja nookurite küljes olevad ekstsentrikud, millega klapipilusid reguleeritakse. Samas sellele mootorile B-partei gaasijaotuse juppe pole saada, sõitnud mootoritel on nad samamoodi kulunud, originaalid on paraja kirvehinnaga nii, et tuleb olemaolevatega leppida.
Ainult pildi järgi öelda nuka ja nookurite kulumine.....no ma ei tea. Ja nii tegelt ongi, nuka lihvitakse nats, ja nookureid natuke rohkem, et ei hakkaks nukka sööma.
Ega plaanis ei onudki varumootorit osta kuna nad on ju kõik vähemalt 20a vanad ja põrsast kotis ei taha osta.
Ma lihtsalt teema täiendamiseks kirjutan, et 2.4td mootoril kui rihm viskab paar hammast yle siis praegu maksab selline remont umbes 200-250 euri! See eeldab seda, et plokikaane võtad ise maha ja lappad mootori kokku tagasi!
Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?
Sinu asemel ma teeks nii>
Leiad kusagil normaalse kaane ja norm. korras nookurid. Ja asi tagasi. Ma arvan võib leida nii mõndagi. Lõppkukkuvõttes odavam.
Ära ainult posti kaudu juppe osta
vana kaan vii metallivastuvõttu... Sama asi sai paari 524td-ga tehtud...
Vaata ka silindriud üle- tavaliselt kui kaan juba läbi - siis ka need võivad olla pragudega. Need leiab vabalt siit kusagilt foorumist.
Leiad kusagil normaalse kaane ja norm. korras nookurid. Ja asi tagasi. Ma arvan võib leida nii mõndagi. Lõppkukkuvõttes odavam.
Ära ainult posti kaudu juppe osta
vana kaan vii metallivastuvõttu... Sama asi sai paari 524td-ga tehtud...
Vaata ka silindriud üle- tavaliselt kui kaan juba läbi - siis ka need võivad olla pragudega. Need leiab vabalt siit kusagilt foorumist.
Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?
Mina nii ei teinud! Mul plokikaas suht korralik....2 pragu oli vist põlemiskambris, mis ei lähe edasi enam. Paremat kaant ei leia...ja kui leiabki siis kirve hinnaga, lisaks ajakulu, ning suure tõenäosusega tuleks vahetada juhtpuksid, klapsääre tihendid ka sellel "uuel" kaanel.Danil523 kirjutas:Sinu asemel ma teeks nii>
Leiad kusagil normaalse kaane ja norm. korras nookurid. Ja asi tagasi. Ma arvan võib leida nii mõndagi. Lõppkukkuvõttes odavam.
Ära ainult posti kaudu juppe osta
vana kaan vii metallivastuvõttu... Sama asi sai paari 524td-ga tehtud...
Vaata ka silindriud üle- tavaliselt kui kaan juba läbi - siis ka need võivad olla pragudega. Need leiab vabalt siit kusagilt foorumist.
Ei posti kaudu ei osta, ära muretse.
Silindrid olid heas korras, kõik hoonimis jäljed näha ja ylemised randid yhtlased. Uute kolbidega tuleb panna uued rõngad jne. Sinu jutu järgi oleks mu remont palju kallimaks läinud.Kordan ka yle, et rihm ei läinud katki vaid viskas paari hamba jagu yle!
Tänud kõigile enivei
Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?
Kysimus siis selline: Kui spidoblokis põleb pihusti tuli aga tyhikäigul ja sõites mootor töötab ilusti,(ja peale remonti on vaiksemaks jäänd) kas pihusti võib siiski katki olla? Või näitab tuli, et kytusefiltris vesi, millest ka järgmine mure!
Peale remonti tahab käima saamiseks ketramis saada....umbes 7 seki ja siis vaikselt läheb! Kas viga võib olla selles, et õhk kytusesysteemis (sõitnud mõned km)?
Ehk oskab keegi aidata?!
Peale remonti tahab käima saamiseks ketramis saada....umbes 7 seki ja siis vaikselt läheb! Kas viga võib olla selles, et õhk kytusesysteemis (sõitnud mõned km)?
Ehk oskab keegi aidata?!
Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?
Kuida tühikäigul käib? Kuidas pöördesse läheb? Kas peale käima minekut taob tagant ka halli välja?
BMW E38 728ia viewtopic.php?f=4&t=152481
Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?
Tyhikäigul käib väga ilusti ja vaikselt, pöördesse läheb ilusti. Tagant ei tule midagi minuarust, käivitades ei ole nagu spetsiaalselt seda uurind aga sõiduaeg peeglisse vaadates oli puhas....tarmo23 kirjutas:Kuida tühikäigul käib? Kuidas pöördesse läheb? Kas peale käima minekut taob tagant ka halli välja?
Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?
Tõenäoliselt tõmbab kusgilt õhku või on süüde natuke hiline
Diislil peab olema süüde väga täpselt paigas.
Diislil peab olema süüde väga täpselt paigas.
BMW E38 728ia viewtopic.php?f=4&t=152481
Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?
Syyde ei ole ju saanud paigast minna....remondi käigus pump oli fikseeritud ja rohkem teda keegi ei puutunud.tarmo23 kirjutas:Tõenäoliselt tõmbab kusgilt õhku või on süüde natuke hiline
Diislil peab olema süüde väga täpselt paigas.
No välistada saab seega igaljuhul, et peapihusti vigane. Vahetan tna kyt.filtri ära ja siis ole näha.
Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?
Selle jutu järgi tasuks juhtpihusti üle kontrollida, mõõda takistust mis peaks jääma 80-100 oomi kanti.Piimanina kirjutas:Kysimus siis selline: Kui spidoblokis põleb pihusti tuli aga tyhikäigul ja sõites mootor töötab ilusti,(ja peale remonti on vaiksemaks jäänd) kas pihusti võib siiski katki olla? Või näitab tuli, et kytusefiltris vesi, millest ka järgmine mure!
Peale remonti tahab käima saamiseks ketramis saada....umbes 7 seki ja siis vaikselt läheb! Kas viga võib olla selles, et õhk kytusesysteemis (sõitnud mõned km)?
Ehk oskab keegi aidata?!
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?
.
Viimati muutis Piimanina, 15.12.2011 00:07 20, muudetud 1 kord kokku.
Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?
Täna siis kontrollisin: Vahetasin kytusefiltri-midagi ei muutunud, pihusti tuluke põleb edasi.tarmo23 kirjutas:Kuida tühikäigul käib? Kuidas pöördesse läheb? Kas peale käima minekut taob tagant ka halli välja?
Pööredsse väga ka ei lähe....vähemasti sõites küll mitte, kohapeal läheb väga hästi. Tõmmet ei ole.
Halli suitsu tuleb peale käivitust!
Jama veel selles, et genekas ei lae ja viskosidur õhtal Tundub, et peab pihusti ära vahetama....
Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!? Uus Mure.
Asi niikaugel, et mootor ilusti kokku pandud ja auto sõidab! Aga kylmast alates -13 ei käivitunud, mootor käis lihtsalt ringi kordagi lubamata. Arvasin, et kyynlad läbi, sest eelmise talv oli kuulda kuidas kõik silindrid ei käivitamisel ei plahvata..nüüd siis hakkasin vaatama....kontrollisin kas vool tuleb peale-selgus kõik OK.
Võtsin vanad küünlad maha ja uued sisse aga käivitub nüüd ikkagi kuidagi kehvasti. Peale selle veel näevad vanad küünlad suht head välja.
Tundub, et nagu asi ei ole küünaldes?! Mida veel kontrollida ??
Võtsin vanad küünlad maha ja uued sisse aga käivitub nüüd ikkagi kuidagi kehvasti. Peale selle veel näevad vanad küünlad suht head välja.
Tundub, et nagu asi ei ole küünaldes?! Mida veel kontrollida ??
Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?
Loogiliselt võttes põhjustavad need ka kõrgemat kytusekulu...?! Praegu linnas 15 l/100 kmblade14 kirjutas:Pihustid.
Kahtlustan ka, et pump natuke paigast ära....
P.S. Kütuselekkeid ei ole tundnud ega näinud!
Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?
mulle tundub et sul rihm pole päris õigesti peal, hammas siia sinna on lihtne remondikäigus muutuma,
pump võis ju sul peal olla fikseeritud aga nende hammasrihma hammastega lihtne eksida, kui viitsid siis võid tõsta pumpa 1 hambavõrra varasemaks.
pump võis ju sul peal olla fikseeritud aga nende hammasrihma hammastega lihtne eksida, kui viitsid siis võid tõsta pumpa 1 hambavõrra varasemaks.
Bensiin on pintslite pesemiseks!
Diislis peitub jõud!
Diislis peitub jõud!
-
- Huviline
- Postitusi: 1334
- Liitunud: 25.06.2009 00:04 39
- Peamine sõiduk: BMW 330D E93
- Asukoht: Tallinn
Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?
15l /100km on väga palju 2.4td kohta, lagi 10l/100 linnas.Piimanina kirjutas:Loogiliselt võttes põhjustavad need ka kõrgemat kytusekulu...?! Praegu linnas 15 l/100 kmblade14 kirjutas:Pihustid.
Kahtlustan ka, et pump natuke paigast ära....
P.S. Kütuselekkeid ei ole tundnud ega näinud!
sa mõtled nüüd mis pumpa? kas paagi sisest pumpa või kõrgsurve pumpa?
Kui paagisisene pump läbi, siis kui kütte on alla 25L siis filtrist kuni kõrgsurve pumpani peavad olema mullid, siis on pump kas õhtal, või siis soovitan kontrollida juhtmid mis toidavad paagi pumpa, viga võib ka seal olla.
Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?
Aitäh poisid aitamast.
Ma olen ka kahtlustanud seda, et pump paigast ära. Peab siis asja ette võtma.
Ma olen ka kahtlustanud seda, et pump paigast ära. Peab siis asja ette võtma.
- Kivissaar
- Huviline
- Postitusi: 1981
- Liitunud: 14.09.2008 18:45 21
- Peamine sõiduk: Ducati
- Telefon: 56863083
- Asukoht: Rakvere
Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?
blade14 kirjutas:15l /100km on väga palju 2.4td kohta, lagi 10l/100 linnas.Piimanina kirjutas:Loogiliselt võttes põhjustavad need ka kõrgemat kytusekulu...?! Praegu linnas 15 l/100 kmblade14 kirjutas:Pihustid.
Kahtlustan ka, et pump natuke paigast ära....
P.S. Kütuselekkeid ei ole tundnud ega näinud!
sa mõtled nüüd mis pumpa? kas paagi sisest pumpa või kõrgsurve pumpa?
Kui paagisisene pump läbi, siis kui kütte on alla 25L siis filtrist kuni kõrgsurve pumpani peavad olema mullid, siis on pump kas õhtal, või siis soovitan kontrollida juhtmid mis toidavad paagi pumpa, viga võib ka seal olla.
Paagisisene pump ei saa kuidagi paigast ära olla. Läbi saab aga mitte paigast ära. pm seda saab lihtsalt kontrollida. pagasnikust on kohe kuulda kas pump lööb v ei löö. ise asi on palju ta bari välja lööb.
Hammasrihma panustaks isegi, muidugi soovitaks lasta ka diagnostis pump paika panna.
vöiks ju arusaada et kui inimene enivei Passatiga söidab on ta juba eos elule käega löönud nii et vahet pole mis velg seal talvel all on
Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?
Nii!
Pumba hammasratta tõstsin natuke ymber, see oli tõesti paigast ära! Kadus ära lagin kui mootor külmalt töötas, tõmme natuke paranes. Siiski minek ei ole päris see, mis peaks olema, see hetk, kus turbo peab rakenduma hakkab tugeb vilin salongi kostuma( mida rohkem pöördeid, seda valjemaks läheb). Kontrollisin ja pingutasin lõdvikute kinnitusi, kuid tulutult. Koha peal tuuritades seda häält ei esine. Sõites on tunda see hetk kui turbo taha lülitub aga selline tunne nagu osa rõhku pressiks ennast kuskilt välja
Käivitub väga kehvasti viimasel ajal...nii külmalt kui soojalt. Avastasin garaažis metall riba, mis peaks olema küünalde peal kinnitatud?! Mis rolli ta mängib?
Pumba hammasratta tõstsin natuke ymber, see oli tõesti paigast ära! Kadus ära lagin kui mootor külmalt töötas, tõmme natuke paranes. Siiski minek ei ole päris see, mis peaks olema, see hetk, kus turbo peab rakenduma hakkab tugeb vilin salongi kostuma( mida rohkem pöördeid, seda valjemaks läheb). Kontrollisin ja pingutasin lõdvikute kinnitusi, kuid tulutult. Koha peal tuuritades seda häält ei esine. Sõites on tunda see hetk kui turbo taha lülitub aga selline tunne nagu osa rõhku pressiks ennast kuskilt välja
Käivitub väga kehvasti viimasel ajal...nii külmalt kui soojalt. Avastasin garaažis metall riba, mis peaks olema küünalde peal kinnitatud?! Mis rolli ta mängib?
-
- Huviline
- Postitusi: 1334
- Liitunud: 25.06.2009 00:04 39
- Peamine sõiduk: BMW 330D E93
- Asukoht: Tallinn
Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?
Kas see vilin on ka väljast kuulda? mul kunagi ka vahepeal oli selline vilin salongis sees, ja millegi pärast tuli see salongi kõlarites, et kusagil mingi makki juhe puutus kokku kerega vms. Siis tekkitas sellist vilinat. Tegelikult nii ainult juttu järgi aitamine on suhteliselt keeruline, sest kindlapeale mingid nüansid jäävad ütlemata või märkamata.
Mina ise sain päris palju informatsiooni selle teema alt http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=39&t=38094
Mina ise sain päris palju informatsiooni selle teema alt http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=39&t=38094
- Kivissaar
- Huviline
- Postitusi: 1981
- Liitunud: 14.09.2008 18:45 21
- Peamine sõiduk: Ducati
- Telefon: 56863083
- Asukoht: Rakvere
Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?
Oled sa turbot kontrollinud ka?
On tal lõtke sees vms?
Pump jäi sul vana? Pumbapea kui paigast ära on siis mõjub nii minekule kui käivitamisele.
Käimaminemise poolest veel aku seisukord?
Nagu sa isegi tead siis diisel tahab powerit.
On tal lõtke sees vms?
Pump jäi sul vana? Pumbapea kui paigast ära on siis mõjub nii minekule kui käivitamisele.
Käimaminemise poolest veel aku seisukord?
Nagu sa isegi tead siis diisel tahab powerit.
vöiks ju arusaada et kui inimene enivei Passatiga söidab on ta juba eos elule käega löönud nii et vahet pole mis velg seal talvel all on
Re: 524 td e34 mootori kysimused ja mured!?
Et teema oleks lõplik ja info talletuks siin tulevikuks, siin mainin, et pumbad ja kõik asjad olid õieti kokku pandud v.a sisselaskekolle tihend. Mingitel põhjustel panin ühe sis.kolle tihendi kogemata nii, et yks silinder jäi ilma tihendita. Uskumatu kuidas see jõu ära võttis...nagu poleks turbot taga olnud ning vilistas hullumoodi. Kuna olin juba varasemalt need tihendid ära ostnud, siis panin kõik uued ja auto hakkas edasi minema nagu loom.
Pumba kohta nii palju, et kuna enne remonti ta mul töötas laitmatult siis välistasin tema võimaliku puudulikkuse ja seda nüüd tagant järgi ka õigusega. Enne töötas ja ka pärast töötas ilusti. Käivitusele mõjusid halvasti rida väiksed vigu: ülevoolu torud olid vanad ja katki, aku oli vana ja väsinud ning starter kulunud. Ka pihusti otsad tahaks vahetust aga suvel seda väga ei tunne. Seisis vahepeal 4 kuud talv/kevad...ja läks ikkagi poolest pöördest käima. Ning tahaks toonitata, et autol hakkab igasuguseid vigu tulema seistes. Auto tahab sõitmist!
Pumba kohta nii palju, et kuna enne remonti ta mul töötas laitmatult siis välistasin tema võimaliku puudulikkuse ja seda nüüd tagant järgi ka õigusega. Enne töötas ja ka pärast töötas ilusti. Käivitusele mõjusid halvasti rida väiksed vigu: ülevoolu torud olid vanad ja katki, aku oli vana ja väsinud ning starter kulunud. Ka pihusti otsad tahaks vahetust aga suvel seda väga ei tunne. Seisis vahepeal 4 kuud talv/kevad...ja läks ikkagi poolest pöördest käima. Ning tahaks toonitata, et autol hakkab igasuguseid vigu tulema seistes. Auto tahab sõitmist!