E39 -530d 2002 a esi piduri kettad

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
steyr
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 17.11.2010 21:36 55
Asukoht: Pärnu

Re: E39 -530d 2002 a esi piduri kettad

Postitus Postitas steyr »

hansu kirjutas:
steyr kirjutas: aga tunne on et ketta oleks nagu laiend ,nagu jahutus ribide vahel tekiks laiend et hakkab klotsides pooma
Loe Günther 09.05.2012 16:31 11 postitus uuesti läbi
ma tean seda teoorjat juba ammu ,pole vaja mu seda 10 korrda lugeda ainus asi mis selles jutus mind kukalt kratsima pani on väide ... Viimane näide kehtib konkreetselt BMW5 E39 1995>
ketaste BG3043 kohta, samuti Audi100 BG2745. BMW5 E39 BG3043 ketaste
võimalik kõverdumine ei ole (eriti diiselautode puhul) seega olemuselt garantii,
vaid paratamatus ning soovitav oleks auto omanikke sellest teavitada ..... et siis 530d e39 ongi nii et kettad viskava ja jäävadki viskama ja polegi midagi teha lihtsalt mõnedel 30d omanikel aeg ajalt veab ja saavad sõita normaalseta piduritega (BG 3043 minumeelest peaks olema 525d ketas 296mm läbimõõduga)
hansu
Huviline
Postitusi: 1384
Liitunud: 02.10.2005 23:06 07
Peamine sõiduk: BMW F11 535D ´13

Re: E39 -530d 2002 a esi piduri kettad

Postitus Postitas hansu »

Aga siin ongi ju kirjas et ketas kulub mõnekohapealt õhemaks. Ehk siis tekibki see poomine.
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5626
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Re: E39 -530d 2002 a esi piduri kettad

Postitus Postitas eero »

steyr kirjutas:ja BOSCH ketaste kohta ikka mitte midagi :D :D :D
Pole öelda midagi tarka. Tavaline keskmise hinnaklassi ketas. Bosch pidurikettaid 100% ise ei tee (nagu muide Lemfördergi) vaid pakendab mingi allhankija toodangut.

Et minu hinnangul ei saa võrrelda kvaliteedilt nende pmlt originaalosadega, mida nad ise toodavad ja mis nende põhileib on.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Re: E39 -530d 2002 a esi piduri kettad

Postitus Postitas erikred »

steyr kirjutas: ma millegi pärast kahtlustan et see ketta viskamine ,v siis ,mh kuidas oleks parem seletada, pidurdades auto jõnksutab ette st reisijate pead hakkavad õrnalt noogutama :D rool ei kisu ,pedaal ei hüppa ,seega tekib tunne et ,ketas ei lengerda külgebidi ,sedasi külgebidi lengerdades liiguks suport kaasa ja suport võib liikuda külgepidi päris palju ,aga tunne on et ketta oleks nagu laiend ,nagu jahutus ribide vahel tekiks laiend et hakkab klotsides pooma ,ja kui suruda pidurit eriti tugevalt siis pole tilligi tunda ,jõnksutab just piduriga libistades ja suuremal kiirusel libistades käib algul trtrtrtrtrtrtrtr kiiruse vähenedes jonksjonksjonks
kõlab nagu tüüpiline "must" ketas, proovi minu poolt kirjeldatud piduri trikki. Ma olen isiklikult vist neljal autol niimoodi "kõverad" kettad ära remontinud. Kaks nendest olid suurte ketastega e39-d.


terv
erich
Kasutaja avatar
siiim_k
Huviline
Postitusi: 662
Liitunud: 16.11.2011 15:24 18
Asukoht: Järvamaa, Paide

Re: E39 -530d 2002 a esi piduri kettad

Postitus Postitas siiim_k »

Minul piduritrikk ei mõjunud. Ca pool aastat sõitsin nii, et pidurdasin viimasel hetkel ja jõuga, et vältida värinat.
Ilmselt oli rooste ventileerimis ribide vahelt ketta paiste surunud seismise ajal. Nüüd umbes 500km uute piduritega ja väga mõnus on. Pole enam sellist tunnet nagu oleks ilge algaja kes avastab ees oleva ristmiku viimasel hetkel. Sümtomid olid samad nagu eespool kirjeldatud. Autuks küll e46
Kasutaja avatar
testivoitja
Huviline
Postitusi: 2073
Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
Peamine sõiduk: BMW X5 E53
Asukoht: Helsinki

Re: E39 -530d 2002 a esi piduri kettad

Postitus Postitas testivoitja »

Mina võtan siis sõnad tagasi :D Kontrollis käidud ja selgus tõsiasi, et kettad kõverad ei ole. Avastati aga valesti paigaldatud amordid :evil: Homme teeme selle korda ja vaatame edasi.
Kasutaja avatar
testivoitja
Huviline
Postitusi: 2073
Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
Peamine sõiduk: BMW X5 E53
Asukoht: Helsinki

Re: E39 -530d 2002 a esi piduri kettad

Postitus Postitas testivoitja »

Kirjutan siis ka teistele teadmiseks, et valesti paigaldatud amordid tekitavad päris korralikku tulevat ja minevat vibra. Vahel avaldub pidurdades, vahepeal niisama sõites. Amordid paika ja sõit jätkub ilma vibrata.
Kasutaja avatar
steyr
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 17.11.2010 21:36 55
Asukoht: Pärnu

Re: E39 -530d 2002 a esi piduri kettad

Postitus Postitas steyr »

testivoitja kirjutas:Kirjutan siis ka teistele teadmiseks, et valesti paigaldatud amordid tekitavad päris korralikku tulevat ja minevat vibra. Vahel avaldub pidurdades, vahepeal niisama sõites. Amordid paika ja sõit jätkub ilma vibrata.
hmmm et äkkikirjeldad täpsemalt kuidas saab v kuidas sul olid amordid valesti paigaldatud aa ja mis autoga tegemist ,ma olen päris palju amorte paigaldanud ja seepärast tekib küsimusi kuidas v kus otsast seal viga tehti
Kasutaja avatar
testivoitja
Huviline
Postitusi: 2073
Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
Peamine sõiduk: BMW X5 E53
Asukoht: Helsinki

Re: E39 -530d 2002 a esi piduri kettad

Postitus Postitas testivoitja »

Viga oli selles, et amordi peal on märgised R ja L. Amort ise sobib nii vasakule kui ka paremale, aga vastavalt sellele tuleb amort ka paigaldada vastavalt ja märgised paika keerata. Kui vasak siis L, kui parem, siis R. Auto 530d 2001a Touring.
Kasutaja avatar
steyr
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 17.11.2010 21:36 55
Asukoht: Pärnu

Re: E39 -530d 2002 a esi piduri kettad

Postitus Postitas steyr »

testivoitja kirjutas:Viga oli selles, et amordi peal on märgised R ja L. Amort ise sobib nii vasakule kui ka paremale, aga vastavalt sellele tuleb amort ka paigaldada vastavalt ja märgised paika keerata. Kui vasak siis L, kui parem, siis R. Auto 530d 2001a Touring.
mmh viimane BMW millele amordid panin oli 750 e 32 ja sai ette alla SACHS amordid ja seal kül polnd mingeid tähiseid sõidab juba mitu aastat probleemidettat.Tegid sa seda tööd ise või on see mingi remondi töökoja teoorja,mmh vb iseasi kui lemps kes seda tööd tegi ,lmmutas esiotsa lahti st, mõlemad pooled korraga ja siis läksid kandurid vahetusse aga kas see ka praktikas võimalik on ,teah pole proovinud ,krt ei laksa seda parema ja vasaku poole amordi teemat hästi läbi ,aga tundub sellise jutuna nagu ehitus meeste nali räägib ,miks karbis on ühtedel naeltel pead ühele poole ja teistel teisele poole siis vana ehitaja ütleb selle peale praktigandile,et vasaku seine naelad ja pareme seina naeled sry kui kellegi tundeir riivasin aga pole ennem kokku puutunud paema ja vasaku poole amortidega
Kasutaja avatar
testivoitja
Huviline
Postitusi: 2073
Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
Peamine sõiduk: BMW X5 E53
Asukoht: Helsinki

Re: E39 -530d 2002 a esi piduri kettad

Postitus Postitas testivoitja »

Siin teemas piltidel ilusti näha need märgised. Minul igatahes auto vibras valesti paigaldatud amordi pärast. Ja naelad ongi vasakule ja paremale seinale :D Samuti peavad amordid olema paika keeratud.
http://www.bmwclubmalaysia.com/forums/s ... ally/page4
Kasutaja avatar
steyr
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 17.11.2010 21:36 55
Asukoht: Pärnu

Re: E39 -530d 2002 a esi piduri kettad

Postitus Postitas steyr »

testivoitja kirjutas:Siin teemas piltidel ilusti näha need märgised. Minul igatahes auto vibras valesti paigaldatud amordi pärast. Ja naelad ongi vasakule ja paremale seinale :D Samuti peavad amordid olema paika keeratud.
http://www.bmwclubmalaysia.com/forums/s ... ally/page4
nuujah uhke värk ,pole ennem selise teemaga kokku puutund ,ma oma 39 l vahetasin kül amordi ülemisi puhvreid ja plast lõõtsasi aga amorti kandurist välja ei võtnud ja seeoli üle aasta tagasi ei mäleta ka enam kuidas too värk seal välja nägi ,mis aga piduritesse puutub siis sai tellitud brembo kettad eks näis mis teevad ja kui kaua kestavad
Vasta