Mis vahe sisuliselt high kombi ja low kombi puhul?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
FLNight
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 09.04.2012 21:34 47
Peamine sõiduk: BMW 528i

Mis vahe sisuliselt high kombi ja low kombi puhul?

Postitus Postitas FLNight »

enn1 kirjutas:E39'l kasutati 2 tüüpi kellasid

High kombi
Pilt


ja Low kombi
Pilt
Lihtsustuseks siitsamast foorumist pildid. Küsimuseks, et kui on olemas Low kombiga kellad, millel bc küljes, ehk näitab keskmist kütusekulu, välistemperatuuri ja range'i, siis mis High kombi puhul veel näitaks?
Mis neil kahel peale visuaalse info edastamise viisi (pilt vs tekstidisplay) erinevat on?

Foorumit lugedes märkasin, et nii mõnigi soovib vahetada high kombiks. Aga miks?
Kasutaja avatar
Noosik
Huviline
Postitusi: 396
Liitunud: 06.06.2011 02:02 52
Peamine sõiduk: CLS55 AMG W219 & 730 E65
Asukoht: Valgamaa

Re: Mis vahe sisuliselt high kombi ja low kombi puhul?

Postitus Postitas Noosik »

Küsiks siinkohal veel jätkuks et kui mul on BC funktisooni nupuga Midi ja LOW kellad siis HIGH kellade tööle saamiseks oleks vaja need autole lihtsalt selgeks lasta kodeerida ? või mis selleks tegema peab kui soovin HIGH kellasid paigaldada ja et need ka töötaksid nii nagu peab. :)
FLNight
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 09.04.2012 21:34 47
Peamine sõiduk: BMW 528i

Re: Mis vahe sisuliselt high kombi ja low kombi puhul?

Postitus Postitas FLNight »

Aga miks seda vahetada, kui bc funktsioon olemas? Mis high eelised oleks?
Kasutaja avatar
Noosik
Huviline
Postitusi: 396
Liitunud: 06.06.2011 02:02 52
Peamine sõiduk: CLS55 AMG W219 & 730 E65
Asukoht: Valgamaa

Re: Mis vahe sisuliselt high kombi ja low kombi puhul?

Postitus Postitas Noosik »

High on rohkem funktisoone ja näitab rohkemaid asju, nt 2x keskmise kütusekulu mõõt. peast ma neid kahjuks ei tea kõiki.
Kasutaja avatar
allanasi
Huviline
Postitusi: 1263
Liitunud: 27.02.2009 21:46 38
Peamine sõiduk: E60 530D
Asukoht: tartu/põlva

Re: Mis vahe sisuliselt high kombi ja low kombi puhul?

Postitus Postitas allanasi »

kaevan ka vana teema ülesse , kui raske oleks siis teha väiksest kompuutrist suur ? autoks E39 bensiin
avicii
Huviline
Postitusi: 224
Liitunud: 09.02.2012 11:39 59
Peamine sõiduk: 530d
Asukoht: siinseal

Re: Mis vahe sisuliselt high kombi ja low kombi puhul?

Postitus Postitas avicii »

Leida high kelladeplokk, programmeerida seal VIN õigeks.
Leida uus juhtmestik (low plokil 2 pistikut, high 3 tk.) - kas teha ise või osta retrofit komplekt.
Leida teine MID BC nupuga.

Ja alles siis auto ZCS üle kirjutada, kui kõik klapib.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7832
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Mis vahe sisuliselt high kombi ja low kombi puhul?

Postitus Postitas arnis »

97 aasta 2.0 bensiini ümber ehitamine ei ole majanduslikult enam mõistlik.
Mõistlikkus tuleb tagasi, kui tegu oleks 2000+ aasta autoga.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5357
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: Mis vahe sisuliselt high kombi ja low kombi puhul?

Postitus Postitas ooDDoo »

arnis kirjutas:97 aasta 2.0 bensiini ümber ehitamine ei ole majanduslikult enam mõistlik.
Mõistlikkus tuleb tagasi, kui tegu oleks 2000+ aasta autoga.
Mis mõttes pole enam majanuslikult mõistik.. Kui ise hakkaja mees saab ca 60 euriga hakkama.- Ega se suur kompu sulle autohinnale niguinii midagi ei mõju. Majaduslikult ongin ikkagi kõigemõtekam sõita PFL m52 mootoriga e39 mis on toodetud enne 09/98
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
zaruljom
Huviline
Postitusi: 622
Liitunud: 25.01.2007 08:47 21

Re: Mis vahe sisuliselt high kombi ja low kombi puhul?

Postitus Postitas zaruljom »

miks sellega majanduslikult mõttekam? (huvi pärast küsin)
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5357
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: Mis vahe sisuliselt high kombi ja low kombi puhul?

Postitus Postitas ooDDoo »

zaruljom kirjutas:miks sellega majanduslikult mõttekam? (huvi pärast küsin)
Jupid on odavamad- Sillaosadel pole vahet need sama kallid ikka ja abs ei ole nii kapriisne ja kallis remontida.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7832
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Mis vahe sisuliselt high kombi ja low kombi puhul?

Postitus Postitas arnis »

Auto paneb liikuma siiski kütus ja on fakt, et üks liiter diislit mahutab endasse umbes kolmandiku rohkem energiat kui üks liiter bensiini. Sellest tulenevalt on "elu keskmine" kütusekulus kolmandiku võrra erinevust.
Erinevatel ajastutel muidugi erinevad tehnoloogiat, kuid 100 erinevat diiselmootorit vs 100 erinevat bensiinimootorit tuleb umbes see, et ühel on kütusekulu 7, teisel 10.
Kui sõita vähe, ahh käin poes ja lähen seenele, siis on fakt, et investeerida diisli "väga kallitele" detailidele ei ole otstarbekas. Kui aga aastas tiksutab 10 000 km või rohkemgi, ei ole tarvis kulutada ekstra 300 liitrit aastas, see teeb ju 400€. Parem osta kohe 500€ kallim auto ja oled teisel aastal juba kasumis. Jah, vahest juhtub, et vaja osta turbo, vahest kõrgsurvepump korda teha, aga seda mitte iga aasta või teine. Kumbki neist ei maksa 200L kütust ja kui korda saad, siis ega sa seda järgmisel aastal uuesti ei vaheta. Kokkuvõttes, ikkagi säästad. Lisaks, pole vaja loota, et bensiinimootor vähem katki läheb. Lambdad ja VANOSed (üksikutel) ikka lähevad, katalüsaatorid ka lähevad.

Mina olen oma 4,5L maanteel, Tallinnas 7,3L (3-4km otsad) superrahul. Ostan õli, mõne vooliku, klaasipesuvahendit, filtreid, mõne kojamehe, mõne pirni, kaitsevaha ja natukene kütust. Elu nagu lill.
Arvutada on ka väga kerge, kallan paaki 100€ ja sõidan 1000km+. See teeb 0,1€/km, säh sulle takso :D
Kõige nõrgem mootor mis E39'le üldse pakuti, aga ristmikult lähen 9 juhul 10'st ikka esimesena minema,
sealjuures kütusekulu on ikkagi selline, nagu ma mainisin ja pöörded üle 1800 tõusevad ka ainult torupuhastuseks. Ära mune, hoia pikivahet ja väldi piduripedaali kui käik ei ole esimene ega teine.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5357
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: Mis vahe sisuliselt high kombi ja low kombi puhul?

Postitus Postitas ooDDoo »

Praegu polnud teemaks bensiin või diisel . Vaid teema oli algul kombide erinevuses. Samas ma ei usu , et sa oma arvatavasti 2,0 diisliga fooritaga esimene oled. Tänapäeval on isegi 2,8 bensukaga (e39) raske fooritaga esimene olla

Kombi juurde tagasi tulles siis on ikkagi kõige parem retrofittida high kombi enne 99 toodetud autole ja soovitatav oleks kombi ka varem kui 99 a auto pealt, sest siis on eeprom võimalik läbisõit üle kirjutada tehase programmiga.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5357
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: Mis vahe sisuliselt high kombi ja low kombi puhul?

Postitus Postitas ooDDoo »

Ise olen oma e39-sale juba 4 a tagasi retrofitiinud high obc, mfl ,gra ,El istmed ja igasugu muud pudi padi ,aga kordagi pole mõelnud sellele,et sellega nüüd kuidagi plussi jään.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7832
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Mis vahe sisuliselt high kombi ja low kombi puhul?

Postitus Postitas arnis »

Ka mina lihtsalt praagin välja E39, kui sel puudub vähemalt üks järgnevatest:
kliima
multifunktsionaalne rool

Endale ei osta, kui pole täidetud mõni lisaks:
auto keskmine kõrgem kui 8L/100km
High spido, sh BC'ga MID.
Vanem kui 1998 ja reaalne läbisõit 300 000+

Ja väldin, kui puudu rohkem kui 2 nimekirjast:
xenon tuled + kõik vajalik legaliseerimiseks
nahksisu
istmesoojendused
Taga elektrilised aknad

Igalühel oma arusaam, mida ta luksusliku auto puhul tahab.
Iga lisa puudumine on minu hinnakalkulatsioonis sees.
Iga üllatuslisa on samuti sees, isegi rehvirõhukontrollsüsteem vms.
Kui puudub kliima, -600€, kui puudub MF rool, -200€, kui puudub
High spido, -150€ jne. Niimoodi ma neid võrdlen ja ostan kõige
mõistlikuma auto. Pole võimatu, et 3150€ maksev lisarohke
teeb tõsiselt pähe täiesti plangule 1800€'le, sama mootor/aasta.
Ma ei taha lihtsalt sellist asja, samahästi võib Omega osta vms.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5357
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: Mis vahe sisuliselt high kombi ja low kombi puhul?

Postitus Postitas ooDDoo »

arnis kirjutas:Ka mina lihtsalt praagin välja E39, kui sel puudub vähemalt üks järgnevatest:
kliima
multifunktsionaalne rool

Endale ei osta, kui pole täidetud mõni lisaks:
auto keskmine kõrgem kui 8L/100km
High spido, sh BC'ga MID.
Vanem kui 1998 ja reaalne läbisõit 300 000+

Ja väldin, kui puudu rohkem kui 2 nimekirjast:
xenon tuled + kõik vajalik legaliseerimiseks
nahksisu
istmesoojendused
Taga elektrilised aknad

Igalühel oma arusaam, mida ta luksusliku auto puhul tahab.
Iga lisa puudumine on minu hinnakalkulatsioonis sees.
Iga üllatuslisa on samuti sees, isegi rehvirõhukontrollsüsteem vms.
Kui puudub kliima, -600€, kui puudub MF rool, -200€, kui puudub
High spido, -150€ jne. Niimoodi ma neid võrdlen ja ostan kõige
mõistlikuma auto. Pole võimatu, et 3150€ maksev lisarohke
teeb tõsiselt pähe täiesti plangule 1800€'le, sama mootor/aasta.
Ma ei taha lihtsalt sellist asja, samahästi võib Omega osta vms.
Kui sa samahästi võiksid opeli osta siis miks sa seda ei osta. Hulka odavam pidada ja lisadel pole ka midagi häda Bemmi ei osteta lisade pärast vaid ikka roolitunnetuse pärast. Bemmi insenerid ütlevad selle kohta "Steering Feel"
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7832
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Mis vahe sisuliselt high kombi ja low kombi puhul?

Postitus Postitas arnis »

No mina ostan bemmi ka tema lisade pärast. Steering feel on üks lisadest.
Mille jaoks osta midagi muud, kui sama hinna eest saab palju rohkem?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5357
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: Mis vahe sisuliselt high kombi ja low kombi puhul?

Postitus Postitas ooDDoo »

Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
56393697
Huviline
Postitusi: 517
Liitunud: 14.03.2011 00:42 27
Peamine sõiduk: BMW E34 520i
Asukoht: Tallinn / Kärdla

Re: Mis vahe sisuliselt high kombi ja low kombi puhul?

Postitus Postitas 56393697 »

Küll sa, Arnis, alles targutad ja vaidled palju :D

http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=334021" onclick="window.open(this.href);return false;
siin näitab high combi võimalusi E39 peal
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7832
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Mis vahe sisuliselt high kombi ja low kombi puhul?

Postitus Postitas arnis »

56393697 kirjutas:
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=334021" onclick="window.open(this.href);return false;
siin näitab high combi võimalusi E39 peal
Kõik need asjad on nähtavad ka low combi peal, lihtsalt pisemalt kirjas.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Vasta