BMW E60 OIL PRESSURE LOW! KIIRET ABI!!

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Bemmipoiss
Huviline
Postitusi: 295
Liitunud: 13.03.2009 18:46 20
Asukoht: EST

BMW E60 OIL PRESSURE LOW! KIIRET ABI!!

Postitus Postitas Bemmipoiss »

Tere

Auto E60 530d '04 automaat.

Probleem, et lõi eile suurele ekraanile kirja OIL PRESSURE LOW, STOP CAR!
Kiirelt googeldades, võib vead olla kas leke, õli surve andur või õlipump ise on läbi.

Täna hommikul läksin kontrollima õli taset ja see oli terve ''mõõtepulga'' täis(üle max).

Kas keegi oskab öelda, kas on võimalik kontrollida või teada milles kindlasti probleem??

Ootan kiiret abi, kes oskab kaasa rääkida, palun aidake!!
Kaupo_K
Huviline
Postitusi: 1074
Liitunud: 29.12.2009 18:25 45
Peamine sõiduk: 530D
Asukoht: Ravila

Re: BMW E60 OIL PRESSURE LOW! KIIRET ABI!!

Postitus Postitas Kaupo_K »

Kui ennem oli õli normis ja nüüd üle normi, siis reeglina lekib kütust õli sekka. Vaata kas õli liig vedel ja kütte lõhnaga pole. Vanal tdsil lekkis kõrgsurvepumba otsa simmer, mis lasi kütte mööda ketikoda karterisse. Sul veel 2 versioon ka- kui dpf miskipärast liigtihti põletab, siis tuleb ka karterisse kütet natuke juurde. Seda väidan oma kogemustest töötades margiesinduses. Mõlemal juhul muutub õli liiga vedelaks ja seega rõhk puudulikuks.
Kasutaja avatar
Bemmipoiss
Huviline
Postitusi: 295
Liitunud: 13.03.2009 18:46 20
Asukoht: EST

Re: BMW E60 OIL PRESSURE LOW! KIIRET ABI!!

Postitus Postitas Bemmipoiss »

Kuid mis põhjusel peaks DPF liigtihti end põletama?
Kas hakkab läbi saama või on muu põhjus?
Kasutaja avatar
Bemmipoiss
Huviline
Postitusi: 295
Liitunud: 13.03.2009 18:46 20
Asukoht: EST

Re: BMW E60 OIL PRESSURE LOW! KIIRET ABI!!

Postitus Postitas Bemmipoiss »

Kontrollisin, kütuse hais on õlivarrast nuusutades. väga halb

Mis edasi teha või kust otsida probleemi?? '

Sõita sellega ilmselt ei tohi ,jah?
Kaupo_K
Huviline
Postitusi: 1074
Liitunud: 29.12.2009 18:25 45
Peamine sõiduk: 530D
Asukoht: Ravila

Re: BMW E60 OIL PRESSURE LOW! KIIRET ABI!!

Postitus Postitas Kaupo_K »

No Dpf põletab tihti kui lühikesi otsi sõidad või madalate pööretega. Arvutiga vaadata tema töö ja parameetrid üle. Kui need korras, siis mina vahetaks kõrgsurvepumba ketikoja poolsed tihendid ära. Mujalt ju küte õli sekka ei satu.

Edit: Võimalik et kahjustas ka õlipumpa see liigvedel õli. Aga ega enne teada ei saa kui põhjus likvideeritud ja uus õli+ filter sees. Või ennetavalt laiali võtta. Valikuid küll.
Kasutaja avatar
Bemmipoiss
Huviline
Postitusi: 295
Liitunud: 13.03.2009 18:46 20
Asukoht: EST

Re: BMW E60 OIL PRESSURE LOW! KIIRET ABI!!

Postitus Postitas Bemmipoiss »

Nädalas sõidan vähemalt korra 50-60km ja pigem olen raskema jalaga.

Kes teeb sellised kontrolle DPFile, mõistliku hinnaga muidugi?

Probleem veel selles, et tallinnast olen natuke eemal, mis teeb auto kohaletoimetamise või üldse liikumise raskendatuks. Et oskab öelda, kauidas toimida. kas vahetan kuskil ligidal ise õli ära ja sõidan tallinna või pean treileri kutsuma? :roll:
Kaupo_K
Huviline
Postitusi: 1074
Liitunud: 29.12.2009 18:25 45
Peamine sõiduk: 530D
Asukoht: Ravila

Re: BMW E60 OIL PRESSURE LOW! KIIRET ABI!!

Postitus Postitas Kaupo_K »

Kui reaalse õlisurve kohta info puudub ja mõõta ei saa, siis on odavam ta treilaga ära lohistada kui uut mootorit hakata kokku lappama.
Kasutaja avatar
Bemmipoiss
Huviline
Postitusi: 295
Liitunud: 13.03.2009 18:46 20
Asukoht: EST

Re: BMW E60 OIL PRESSURE LOW! KIIRET ABI!!

Postitus Postitas Bemmipoiss »

See tähendab, et teatud õlisurve puhul võimalik sõita, mis see oleks kui oskad öelda?
Kaupo_K
Huviline
Postitusi: 1074
Liitunud: 29.12.2009 18:25 45
Peamine sõiduk: 530D
Asukoht: Ravila

Re: BMW E60 OIL PRESSURE LOW! KIIRET ABI!!

Postitus Postitas Kaupo_K »

Vaatasin autodatast ja seal pole sõnakestki sellest, kuid umbes pakkudes võiks ta olla nii 2.0- 2.5 bar vähemalt. Kui keegi täpselt teab, võiks mainida.
White
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 02.06.2004 22:27 34

Re: BMW E60 OIL PRESSURE LOW! KIIRET ABI!!

Postitus Postitas White »

Vabandan, et teemast mööda kirjutan.
Mul on teise margi masin mis vaevles täpselt sama probleemiga, et diisel lekkis mootori õli hulka.

Teooriaid oli palju.
Tegin pumba tihendite vahetuse ja otsasimmeri vahetuse - ei aidanud.
Vahetasin kogu pumba - ei aidanud.
Vahetuse said kütuseosa filtrid ja läbi puhutud torud - no oli juba pea sassis.
Diagnost rääkis, et kõik on korras.

Lõppeks oli probleem pihustites.
Auto käis normaalselt, ei suitsenud.
Probleem kadus peale rekka pihusti puhastamise kütuselisandi proovimist.

Ei ütle, et sul nii on.
Aga ma kontrolliks võimalusel ka pihusteid stendis kui muu ei aita.
C U When U Get There!
Vasta