Kony fsd amordid e61- le
Kony fsd amordid e61- le
Kas keegi on paigaldanud e61 le kony fsd amortte? E39al tunduvad küll asendamatud ,aga meenub,et neid müüdi nelja kaupa,kuid e61-l taga õhkpadjad. Oskab keegi parimat varjantti soovitada,et säiliks juhitavus ja paraneks mugavus tallinna auklikkel tänavatel
- Rist0
- Huviline
- Postitusi: 1091
- Liitunud: 04.05.2006 18:49 31
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Tallinn,Keila
Re: Kony fsd amordid e61- le
Kasutaja Alfonze e60 on fsd-d all
Re: Kony fsd amordid e61- le
Õhkpadi asendab vedrut, mitte amorti..
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5626
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: Kony fsd amordid e61- le
Missiis et padjad, 4 amorti on tal ikka all ju
See on õige, et FSD-sid müüakse ainult 4tk komplektis.
Üks asi on Koni amortidega meie tingimustes, et lähevad rämedalt rooste esimese talvega juba. Töötamisele see muidugi ei mõju, et ilus välimus kadunud.
Ja no see äge Koni tehnoloogia on ikkagi õrn. Kui tavalise (so. ilma madalduseta) vedrustusega kasutada peaks muidugi turvalisem olema.
Aga saab neid E61-le küll.
Hind on muidugi üle 2x kui "tavalistel" headel amortidel. Kas see seda väärt on saavad kommenteerida need, kes selle autol neid kasutavad. Muidugi on vahe tavaliste fikseeritud jäikusega amortidega võrreldes selgelt tuntav. Kasutaja Sulev nt sõitis oma E39l ka nendega.
See on õige, et FSD-sid müüakse ainult 4tk komplektis.
Üks asi on Koni amortidega meie tingimustes, et lähevad rämedalt rooste esimese talvega juba. Töötamisele see muidugi ei mõju, et ilus välimus kadunud.
Ja no see äge Koni tehnoloogia on ikkagi õrn. Kui tavalise (so. ilma madalduseta) vedrustusega kasutada peaks muidugi turvalisem olema.
Aga saab neid E61-le küll.
Hind on muidugi üle 2x kui "tavalistel" headel amortidel. Kas see seda väärt on saavad kommenteerida need, kes selle autol neid kasutavad. Muidugi on vahe tavaliste fikseeritud jäikusega amortidega võrreldes selgelt tuntav. Kasutaja Sulev nt sõitis oma E39l ka nendega.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: Kony fsd amordid e61- le
Tänud vastajatele Kui amordi vahetuseks läheb panen ilmselt fsd-d alla,sest e39a-all on nad ennast heast küljest näidanud
Re: Kony fsd amordid e61- le
Kellel kogemust nende FSD amortidega võiks kirjutada kuidas vastu peavad Eestis (Tallinnas). Eriti huvitaks just E39.
Endal kogemus E34 Koni Sport-idega ja need küll kaua ei kestnud.
Endal kogemus E34 Koni Sport-idega ja need küll kaua ei kestnud.
Re: Kony fsd amordid e61- le
Meie kliimas, talv+sool, teede augud ei soovita seda amorti. Liiga kallid ja kui üks läheb pekki siis eraldi üksikult minuarust neid ei saa osta. Minu E39 sõitis nendega rohkem pühapäeva otsi ja talvel auto seisis garaazis. Angelari garaazi venkudega tuli ka nendest Koni FSD-st juttu ja ka nemad ei kiitnud neid eriti, et lähevad rooste ja hakkavad lekkima.
Re: Kony fsd amordid e61- le
Minu enda e39al on kony fsd amordid olnud all täpselt kolm aastat ja läbitud nendega mitte vähem kui 100000 km. igasuguste ilmade ja teeoludega Hõljub nagu cadillac ja nõelub nagu bemar Rooste kohta ei oska öelda kuna sõber kes nad alla kruvis lasi nad mingi möglaga üle (sitase välimusega nüüd) aga kui näpuga nühkida,siis tuleb ikka kuldne värv välja Hetkel veel toimetavad,aga kui kaua...? Igapävane võrdlus ja tekkis soov ka e61 natuke aukudes pehmemaks muuta.