M50 & M52 siduri erinevus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
m2llarmees
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 24.03.2012 15:31 18

M50 & M52 siduri erinevus

Postitus Postitas m2llarmees »

Mure siis selline et sai e39-le (M52b23) alla lükatud E34 (M50b25)siduriketas, nuut oli sama, ka diameeter tundus sama (mõlemad kahemassilise kettad). Mure siis selline et kui siduri pedaali vajutada ei lahuta täielikult ära nagu jääks natuke puudu vms. Käigud käivad raskelt sisse, kui käigu sisse saab siis tahab kergelt veerema hakata. Pedaal käib üsna pehmelt ning võtab kohe alt. Kas vigase sidurikorvi tõttu võib võib selline mure tekkida nagu, korvil vajuvad labad ära, ning ei lahuta piisavalt ära? või kas on erinevaid töösilindri pikkuseid ? nt panna pikema käiguga töösilinder ? või hoopiski e39 sidurid on õhemad kui e34-jal, eriti ei tahaks uskuda seda, aga kes teab.
Kasutaja avatar
fildeo
Huviline
Postitusi: 444
Liitunud: 08.02.2009 12:47 11
Peamine sõiduk: 525i m20 e34
Asukoht: Tartu\Ülenurme

Re: M50 & M52 siduri erinevus

Postitus Postitas fildeo »

Proovisime ükskord vastupidi. Siis oli korv teise kujuga. :D Ketas ise sobis.
Kasutaja avatar
m2llarmees
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 24.03.2012 15:31 18

Re: M50 & M52 siduri erinevus

Postitus Postitas m2llarmees »

Ise arvan ka et peaks nagu sobima, kas on võimalik et töösilinder ei lükka piisavalt korvi labasi ??? Või kas õhutamine annaks.midagi juurde või vahet pole?
rasmus23
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 16.06.2006 14:47 47
Peamine sõiduk: Volvo FH12/ODIN
Asukoht: Harjumaa

Re: M50 & M52 siduri erinevus

Postitus Postitas rasmus23 »

Kas ketta paksused ka samad on?
Aga vist maandub viga väsinud korvi lamellidele.
Kasutaja avatar
m2llarmees
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 24.03.2012 15:31 18

Re: M50 & M52 siduri erinevus

Postitus Postitas m2llarmees »

Kardan ise ka lamellide viga, muidu uus ketas nagu uus ikka 10mm kanti jäi paksus
Vasta