Bmw e34, 524td jõetu.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
ennokas
Huviline
Postitusi: 109
Liitunud: 13.12.2011 11:16 09
Peamine sõiduk: Bmw 525tds
Telefon: 56304358
Asukoht: Pärnu

Bmw e34, 524td jõetu.

Postitus Postitas ennokas »

Mure siis selles, et vana pump hakkas lekkima ja sai peale pandud teine pump. Peale teise pumba peale panekut muutus auto jõuetuks. Arvasin, et viga on pumbas, panin vana pumba peale tagasi(vahetati tihendid) ja ikka jõudu pole. Süütenurka muutes mootori poole, tuleb sisse lagin ja mootorist eemale, siis muutub hääl pehmeks.
Mõõtsin ka peapihusti takistuse ära, mis oli 127 oomi, kas tõesti võib selles viga olla?

terv, Andres
Kasutaja avatar
h.m.m
Huviline
Postitusi: 518
Liitunud: 22.09.2013 17:31 49

Re: Bmw e34, 524td jõetu.

Postitus Postitas h.m.m »

90-110 oohmi on juhtpihustil normaalne takistus, ehk sul mingis muus asjas viga. Sisselaskel rõhulekkeid pole ?
Mis siis saab kui kütust rohkem peale keerad, tal ju mehaaniline pump... vist ?
Kasutaja avatar
ennokas
Huviline
Postitusi: 109
Liitunud: 13.12.2011 11:16 09
Peamine sõiduk: Bmw 525tds
Telefon: 56304358
Asukoht: Pärnu

Re: Bmw e34, 524td jõetu.

Postitus Postitas ennokas »

El.pump on peal, sellel vist saab kaane toksimisega kütet peale. Lekkeid ei tohiks olla, alles vahetasin sisselaske kollektori tihendid ja turbost sisselaskesse minev toru on korralik. Olemas ka teine juhtpihusti, mille taksitus oli 84 oomi, lasen sel juhtme kinni tinutada ja vahetan ära.

terv, Andres
Kasutaja avatar
ennokas
Huviline
Postitusi: 109
Liitunud: 13.12.2011 11:16 09
Peamine sõiduk: Bmw 525tds
Telefon: 56304358
Asukoht: Pärnu

Re: Bmw e34, 524td jõetu.

Postitus Postitas ennokas »

Mille jaoks pumba all olev solenoid klapp on? Pildilt detail number 13.
Solenoid valve for injection adjuster
Pilt

terv, Andres
Pandicted
Huviline
Postitusi: 221
Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: VaruosaTark

Re: Bmw e34, 524td jõetu.

Postitus Postitas Pandicted »

Juhib madalat kütuserõhku keeramaks pumba süütenurka erinevatel pööretel.

EDIT: kollektori alla panid õige vaakumvooliku ning pistiku tagasi ka?
Kasutaja avatar
ennokas
Huviline
Postitusi: 109
Liitunud: 13.12.2011 11:16 09
Peamine sõiduk: Bmw 525tds
Telefon: 56304358
Asukoht: Pärnu

Re: Bmw e34, 524td jõetu.

Postitus Postitas ennokas »

Kui aus olla, siis ma pistikutes kindel pole. Sest oli mootori vahetus kunagi ja sel kõik pistikud samasugused, seega ei ole kindel kas läksid õieti. Vaakumvoolik oli ainult 1 ja selle ma panin tagasi. Kuna autol peal ka bensuka kellad, siis seal põleb mingi ohutuli. Viimati oli viga eelsüüteküünaldes, aga see võib vast ka midagi muud tähendada?
Katsun kuskilt leida, kuhu, mis juhtmed lähevad.

terv, Andres
Kasutaja avatar
ennokas
Huviline
Postitusi: 109
Liitunud: 13.12.2011 11:16 09
Peamine sõiduk: Bmw 525tds
Telefon: 56304358
Asukoht: Pärnu

Re: Bmw e34, 524td jõetu.

Postitus Postitas ennokas »

Vahest on hea kuskilt tõuget saada, õige asja suunda. Viga siis oligi juhtmetes, kui vahetasin sisselaske kollektori tihendeid, siis võtsin küljest seal oleva pistiku ja juhtpihusti pistiku, mis olid omavahel segamini läinud. Süütenurka veel timmima ja juhtpihusti ära vahetama, eks siis näeb kui edukalt astuma hakkab.
Tänud abistajatele!

terv, Andres
Vasta