E61, 2004, 3.0d turborõhu veakood

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
andrus964
Huviline
Postitusi: 90
Liitunud: 27.09.2010 17:49 07

E61, 2004, 3.0d turborõhu veakood

Postitus Postitas andrus964 »

Tere

E61, 2004 a, 530d, 160 kw lööb koguaeg sisse vea:
3f57 charge air pressure controller.
Turborõhu andur vahetatud. Turbo geomeetria puhastatud. Viga ilmnes just peale väljalaske kollektori vahetust. Kui panna arvuti taha ja viga maha lasta siis auto toimib väga hästi, minek nii, et seljatoes kinni ja järsku lööb vea sisse, turbo kaob, jõudu pole... Tundub justkui, et madalatel pööretel sõites lööb kiiremini sisse kui kõrgetel põõretel. Vahest saab sõita 10 km nii kui viga pole löönd vahest piisab 100 meetrist...
Milles asi? Teab keegi mis võib selle põhjustada?
mike1
Huviline
Postitusi: 708
Liitunud: 15.09.2003 15:04 12
Telefon: 56052094

Re: E61, 2004, 3.0d turborõhu veakood

Postitus Postitas mike1 »

Kontrolleri viga annab ju, mitte rõhuanduri.
Juhitakse vaakumsolenoidiga - ilmselt probleem seal.
Kas siis lekkivad torud või probleem solenoidi töös/juhtimises.
56052094
Kasutaja avatar
igor115
Huviline
Postitusi: 76
Liitunud: 03.01.2009 16:17 46
Peamine sõiduk: F11 530 xdrive
Telefon: 53496608
Asukoht: Järvamaa

Re: E61, 2004, 3.0d turborõhu veakood

Postitus Postitas igor115 »

mike1 kirjutas:Kontrolleri viga annab ju, mitte rõhuanduri.
Juhitakse vaakumsolenoidiga - ilmselt probleem seal.
Kas siis lekkivad torud või probleem solenoidi töös/juhtimises.
Kas 2004 aasta autol turbo juhtimine ei ole juba elektriline?
Kasutaja avatar
andrus964
Huviline
Postitusi: 90
Liitunud: 27.09.2010 17:49 07

Re: E61, 2004, 3.0d turborõhu veakood

Postitus Postitas andrus964 »

igor115 kirjutas:
mike1 kirjutas:Kontrolleri viga annab ju, mitte rõhuanduri.
Juhitakse vaakumsolenoidiga - ilmselt probleem seal.
Kas siis lekkivad torud või probleem solenoidi töös/juhtimises.
Kas 2004 aasta autol turbo juhtimine ei ole juba elektriline?

Jep, on küll. Oleks vaakumiga, oleks lihtne
mike1
Huviline
Postitusi: 708
Liitunud: 15.09.2003 15:04 12
Telefon: 56052094

Re: E61, 2004, 3.0d turborõhu veakood

Postitus Postitas mike1 »

Minu viga. Aga põhjus siis lihtsalt aktuaatoris või geomeetrias. Arvutiga aktiveerides saavutab soovitud asendid?
56052094
Kasutaja avatar
andrus964
Huviline
Postitusi: 90
Liitunud: 27.09.2010 17:49 07

Re: E61, 2004, 3.0d turborõhu veakood

Postitus Postitas andrus964 »

mike1 kirjutas:Minu viga. Aga põhjus siis lihtsalt aktuaatoris või geomeetrias. Arvutiga aktiveerides saavutab soovitud asendid?

Geomeetria puhastatud ja kõik liigub nii nagu peab. Aktuaator elektriline ja vahetatud. Teeb täpselt oma liigutused ära mis peab. Aga viga lööb ikka sisse. Ilmselt mingi muu asi tekitab seda
mike1
Huviline
Postitusi: 708
Liitunud: 15.09.2003 15:04 12
Telefon: 56052094

Re: E61, 2004, 3.0d turborõhu veakood

Postitus Postitas mike1 »

Kus asud autoga? Tegi vana aktuaatoriga sama asja? Peale puhastamist/vahetamist hoova pikkust ka muudetud?
56052094
Kasutaja avatar
andrus964
Huviline
Postitusi: 90
Liitunud: 27.09.2010 17:49 07

Re: E61, 2004, 3.0d turborõhu veakood

Postitus Postitas andrus964 »

mike1 kirjutas:Kus asud autoga? Tegi vana aktuaatoriga sama asja? Peale puhastamist/vahetamist hoova pikkust ka muudetud?


Tartu kandis.
Mure algas peale väljalaske kollektori vahetust. Vanal aktuaatoril olid seest hambad maas, klõpsis, ei saand oma asendeid kätte. Teine sai kylge ja teeb oma nõksud ära nagu peab. Yhesõnaga, toimetab.
Kollektor oli nii läbi, et viskas rohkem kapotialt kui sumpest väljalaskegaase.
Peale seda turbo geomeetria puhastatud.
Hoova pikkust?
mike1
Huviline
Postitusi: 708
Liitunud: 15.09.2003 15:04 12
Telefon: 56052094

Re: E61, 2004, 3.0d turborõhu veakood

Postitus Postitas mike1 »

Osadel geomeetria hoova pikkus reguleeritav, sellel ilmselt mitte.
Arvutiga reaalselt aktuaatorit liigutatud ning saavutab soovitud asendid?
See, et liigub, ei tähenda ilmtingimata, et lõppasendid saavutatud.
Tegemist sama sõidukiga, millel teises teemas dpf-i eemaldusest räägid? Kui jah - kas
tarkvara muudetud selle järgselt?
56052094
Kasutaja avatar
andrus964
Huviline
Postitusi: 90
Liitunud: 27.09.2010 17:49 07

Re: E61, 2004, 3.0d turborõhu veakood

Postitus Postitas andrus964 »

mike1 kirjutas:Osadel geomeetria hoova pikkus reguleeritav, sellel ilmselt mitte.
Arvutiga reaalselt aktuaatorit liigutatud ning saavutab soovitud asendid?
See, et liigub, ei tähenda ilmtingimata, et lõppasendid saavutatud.
Tegemist sama sõidukiga, millel teises teemas dpf-i eemaldusest räägid? Kui jah - kas
tarkvara muudetud selle järgselt?
Seda ma ei oska õelda kas saab hoova pikkust reguleerida.
Sama masinaga tegu, tarkvara sa ikka muudetud jah peale dpf eemaldamist.
Kasutaja avatar
andrus964
Huviline
Postitusi: 90
Liitunud: 27.09.2010 17:49 07

Re: E61, 2004, 3.0d turborõhu veakood

Postitus Postitas andrus964 »

lõpptulemus oli ikkagi turbo vahetus. seega turbo oli omadega õhtal...
Vasta