Mure e39 523 jahutusega
Mure e39 523 jahutusega
Tervist,
Mure siis selline, et 523-el jahutusvedeliku tase tõuseb. Algas sellest, et ei saanud õhutatud kuna radikas lekkis. See sai uuega asendatud ja kõik igatepidi õhutatud. Tundus korras olevat kuid peale 10minutit sõitmist/käimist tõuseb jah.vedelik korgini ja hakkab välja ajama. Jookseb päris korralikult ja siis täiesti suvalisel hetkel langeb jälle tase alla(võib olla termostaadi avanemisest). Ja siis tõuseb jälle üles.
Täna kui oli korgini jälle tõusnud, tegin korgi lahti ja sealt purskas 2-3l jah.vedelikku välja(ei keenud, pigem nagu vannivesi) Siiamaani pole nagu sedasi pursanud. Ja kogu selle pulli ajal temp. seier keskel.
Sumpast magusat ei tule, aga aurab küll. Samas enamus r6-d auravad külmaga.
Termostaadi võtsin välja ja kõik ilus puhas ja maas proovides avanes ka. Jah.vedelik ka ilus puhas.
Uus kaanetihend olemas, aga ei tahaks vahetama rutata kohe.
Kas võib veel mingi õhk sees olla mis korralikult paisuma hakkab v siis kaanetihend ikka?
Mure siis selline, et 523-el jahutusvedeliku tase tõuseb. Algas sellest, et ei saanud õhutatud kuna radikas lekkis. See sai uuega asendatud ja kõik igatepidi õhutatud. Tundus korras olevat kuid peale 10minutit sõitmist/käimist tõuseb jah.vedelik korgini ja hakkab välja ajama. Jookseb päris korralikult ja siis täiesti suvalisel hetkel langeb jälle tase alla(võib olla termostaadi avanemisest). Ja siis tõuseb jälle üles.
Täna kui oli korgini jälle tõusnud, tegin korgi lahti ja sealt purskas 2-3l jah.vedelikku välja(ei keenud, pigem nagu vannivesi) Siiamaani pole nagu sedasi pursanud. Ja kogu selle pulli ajal temp. seier keskel.
Sumpast magusat ei tule, aga aurab küll. Samas enamus r6-d auravad külmaga.
Termostaadi võtsin välja ja kõik ilus puhas ja maas proovides avanes ka. Jah.vedelik ka ilus puhas.
Uus kaanetihend olemas, aga ei tahaks vahetama rutata kohe.
Kas võib veel mingi õhk sees olla mis korralikult paisuma hakkab v siis kaanetihend ikka?
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Mure e39 523 jahutusega
Vaheta kork ära, sobib ainult OEM osa, maksab mingi 12 euri. Samas kui järjepidevalt täidad, siis ta tegelikult laseb sealt vahelt ka üleliigse kraami välja,et oleks paisumiseks ruumi. AA kui mingi odav hiina radikas ja odav kork siis noh need ei prugui ka omavahel klappida korralikult.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: Mure e39 523 jahutusega
Okei, eks proovin. Aga kas on võimalik, et kork vahest laseb rõhku välja ja vahest mitte? Praegu ajab sealt ilusti paisudes vedelikku välja, aga paar korda on ka lõdvik paisuma hakanud ja korki avades vedelikku survega välja visanud.
Re: Mure e39 523 jahutusega
Jätkaks vana teemaga. Mure on alles. Võtsin asja uuest ette ja vahetasin kaanetihendi ära. Kaas käis lihvis ja oli olnud pikuti õrnalt laines, kuid lihvija arvas, et see ei oleks saanud nagu väga põhjus olla. Panin ka uue termostaadi, kuna vana ikka ei toimetanud õigel tempil.
Õhutanud olen nii nina kõrgenal kui ka tasasel pinnal siinsete õpetuste järgi, aga kui süsteem täis kallata siis niplitest seistes rohkem õhku välja ei tule. Kohapeal lãheb umbes 10minutiga 90kraadini ja jätkab tõusmist. Üle 115kraadi pole veel lasknud. Ja selle aja jooksul jookseb ala pool liitrit vett välja korgi vahelt ja läheb keema. Lõdvikud lõpuks paisunud. Suur ring lahti; aga radikas ainult ülevalt kuum. Alt külm.
Mis jama on? kas tõesti võimalus, et plokk kõver või ei saa ikka õhku välja?
Õhutanud olen nii nina kõrgenal kui ka tasasel pinnal siinsete õpetuste järgi, aga kui süsteem täis kallata siis niplitest seistes rohkem õhku välja ei tule. Kohapeal lãheb umbes 10minutiga 90kraadini ja jätkab tõusmist. Üle 115kraadi pole veel lasknud. Ja selle aja jooksul jookseb ala pool liitrit vett välja korgi vahelt ja läheb keema. Lõdvikud lõpuks paisunud. Suur ring lahti; aga radikas ainult ülevalt kuum. Alt külm.
Mis jama on? kas tõesti võimalus, et plokk kõver või ei saa ikka õhku välja?
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Mure e39 523 jahutusega
Kas vahetasid korgi ära?
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: Mure e39 523 jahutusega
See veel tegemata. Aga mis see võib põhjustada? Alguses laseb nagu ilusti üleliigse välja, aga siis hakkab justkui rohkem välja ajama. Eks proovin seda ka.
Millise korgi võtma peaks kui mingi 60ne eurine radikas peal?
Millise korgi võtma peaks kui mingi 60ne eurine radikas peal?
Re: Mure e39 523 jahutusega
See teema kõlab täpselt nagu taoks survet sisse, tegid kaane ära(kas halb tihend, valed pingutused...) aga välistatud pole ka mõra ja sealt lööb jahutusse.
Väike kogus on normaalne vedelik paisub(õige kogusega ei tule tegelt ka siis välja) aga sellised kogused, seda saab isegi testida kui palju sinna survet tekib. Bmwl peaks normaalne rõhk 1-2bar olema, parandage kui eksin.
Väike kogus on normaalne vedelik paisub(õige kogusega ei tule tegelt ka siis välja) aga sellised kogused, seda saab isegi testida kui palju sinna survet tekib. Bmwl peaks normaalne rõhk 1-2bar olema, parandage kui eksin.
BMW E60 525D
Re: Mure e39 523 jahutusega
Kuna tundus kaas korras, siis ei hakanud survetesti tegema. Enne ja peale lihvi ei täheldanud küll mingeid "juuksekarva" pragusid. Sellise pilguga vaatas üle ka mees kes tegeleb nendega igapäev.
Tegin nö silindri survetesti ka ära, mida soovitati. Ehk siis lasin surve silindrisse(üssis) ja jälgisin veesärgis toimuvat. Kõik oli rahulik.
Tegin nö silindri survetesti ka ära, mida soovitati. Ehk siis lasin surve silindrisse(üssis) ja jälgisin veesärgis toimuvat. Kõik oli rahulik.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Mure e39 523 jahutusega
täitsa piixus> vhaetasid kaanetihendi ära sellepärast,et kork on katki
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: Mure e39 523 jahutusega
Kui sedasi välja peaks tulema, siis tuletan küll natuke roppusi meelde ja peksan pead kuhugi Aga noh tööd tegin kõik ise, nii et kulusid nagu väga pole õnneks
Eks homme sebin uue korgi ja siis on näha. Ikkagist mis kork siis? Odavale radikale OEM osa? Või just mingi vuffel b osa klapib paremini?
Eks homme sebin uue korgi ja siis on näha. Ikkagist mis kork siis? Odavale radikale OEM osa? Või just mingi vuffel b osa klapib paremini?
Re: Mure e39 523 jahutusega
Niisiis proovisin kahte teist korki. Asi oli kõvasti parem, aga temp ikka 100°+-5°. Kohati langeb sõites ja ka kohapeal, aga samas vahest lööb jälle suts üle 105°. See võib olka ka puhtalt õhutamise viga. Õhutades niplitest rohkem õhku ei tule kui vedelik nendeni jõudnud. Mitte mingeid mullikesi. Eks proovin seda veel.
Kui sagedasti praeguste ilmadega lisavent võiks toimetada? Hetkel radika anduri tagant pistik katki ja ei funka see üldse. Tean, et ala 104° peaks rakenduma.
Kui sagedasti praeguste ilmadega lisavent võiks toimetada? Hetkel radika anduri tagant pistik katki ja ei funka see üldse. Tean, et ala 104° peaks rakenduma.
Re: Mure e39 523 jahutusega
Vahepeal veidi jebinud jälle ja selgus, et ringlust pole ikka. Kui juba ala 100kraadi siis alumine lõdvik nagu vannivesi ja ülemist katsuda ei saa. Radikas ülevalt kuum ja alt külm. Täpselt poole pealt erinev. Võib öelda, et ringlus puudub. Tühikäigul immitseb ainult natukene radika ülevoolust paisupaaki ja juba külmalt käima pannes hakkab vedeliku tase tõusma. Seega jääb ikka kaane või ploki viga reaalseks. Proovin veel ka veesärgi läbi pesta. Kui mingit muutust ei ole, siis läheb uus plank mootor. Võib juba pakkuda.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Mure e39 523 jahutusega
radikas võib ka umbes olla,m elus korra olnud see probleem
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: Mure e39 523 jahutusega
Ka olnud juhus kus oli probleeme jahutusega. Radikas ei läinud üleni soojaks jne. Peale uue radika paigaldust oli mure kadunud. Nii huvi pärast lõin vana radika küljest otsa plastikud ära. Ühel pool oli selline seis: https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=599F1BE8" onclick="window.open(this.href);return false;
TEL 57703395
Re: Mure e39 523 jahutusega
Tutikas radikas
Aga doonor kohe olemas. Eks siis katkun vana moto laiali ja saab teada mis ime seal on või kui loll ma olen
Aga doonor kohe olemas. Eks siis katkun vana moto laiali ja saab teada mis ime seal on või kui loll ma olen