Eelmisel suvel vahetati releeplokk ja hõõgküünlad (2/6st oli läbi, bosch). Talvel lõi käima, suurte külmadega alguses puterdas (mõned üksikud korrad kui auto oli pikalt seisnud ja temp oli -30 ringis).
Nüüd augusti lõpus sai tehtud ennetav diagnost ja näitab, et kõik 6 küünalt on läbi (Rheingoldi veakoodid 4212-4262). Lugedes siinset foorumit, kuidas M57 sööb mingi anomaalia tõttu küünlareleesid, sai uus ostetud ja günekoloogi kombel ära vahetatud. Tol hetkel ei pidanud vajalikuks küünlaid testriga üle kontrollida, sest kuue küünla samaaegne viga võiks näidata otse relee rikkele...
Veakoodid kustutatud, 200km sõidetud ja uuel lugemisel jälle kõik küünlad üles loetletud (igal käivitumisel kui jahutusvedeliku temp oli alla 25 kraadi).
Vana releed testriga mõõtes jooksis vool läbi ümara pesa kontaktist kandilise pesa ülemise rea kontaktidele 1-2 ja alumise rea kontaktidele 1-4 (ülejäänud kontaktid PWM signaali jaoks?). Kas eelnevast lausest võiks järeldada, et tegelikult oli ka vana relee töökorras?
Kontrollisin üle ka pistikud ja tundusid viisakad, juhtmeid lahti ei ole ja kontaktid terved.
Mõtteid/arvamusi kuidas veale jälile jõuda, mida testida ja mis võis kahe silma vahele jääda?
Ei tea kas see on seotud, aga näitab ka heated fuel filteri-i viga, laiendatult vaadates ütleb, et on ummistus, kuigi tegelikult sai filter 15000 km tagasi vahetatud.
Parimat
T