E34 kompuutriga probleem

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
mart1n
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 28.12.2005 13:49 28

E34 kompuutriga probleem

Postitus Postitas mart1n »

paluksin abi!

auto on 91' E34 525

käigukangi ees ,veidi tuhatoosist allpool on nupp EDC mida saab kahes suunas lülitada, mida see võiks teha. pole nagu teistel isenditel seda näinud
keegi rääkis midagi amortide kõrgemaks/madalamaks tegemise funktsioonist, aga ei tea kui pädev ta oli.

teiseks on vist kompu lolliks läinud, nimelt bensiinikulu ja veel paari funktsiooni näitamise asemel on seal ainult kriipsud, nagu oleks nullis lihtsalt.
kas annab sellele mingit reseti teha et hakkaks jälle tööle korralikult?

ettetänades
525i-141kw
mart1n
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 28.12.2005 13:49 28

Postitus Postitas mart1n »

endiselt hädas :(
525i-141kw
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8363
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

EDC-ga ei saa kõrgemaks/madalamaks teha, vaid pehmemaks (comfort)/jäigemaks(sport)
Kiiruse signaal jõuab ikka OBC-sse? Mis raadio ja kes paigaldas? Vaata peidetud funktsiooni 08 kas näitab tegelikku kiirust?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
mart1n
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 28.12.2005 13:49 28

Postitus Postitas mart1n »

no raadio on suht suva blaupunkt ja sõber ühendas, ennem olid mingid erilised pesad seal :?
OBC-sse?

kuidas seda peidetud funktsiooni näha? vabandan lolli küsimuse pärast, aga pole kunagi kuulnud nendest

eelmise BMW kompuuter näitas ilusti kütusekulu ning kiirust, aga see lihtsalt tuimalt näitab kriipse sõitmise ajal.
525i-141kw
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8363
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Ülemineku ikka pani või hakkas juhtmeid lõikama?
Seda linki teab vist küll iga E32/E34 omanik:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... onid#57138
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Electronic Damper Control 1991 aasta 525'l, tundub veits kahtlane :roll:
See on reeglina rohkem 3,8'ste M5'te ja 540 manuaalide rida.
mart1n
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 28.12.2005 13:49 28

Postitus Postitas mart1n »

selles mõttes, et lihtsalt võtsime eelmised teibitud kohad lahti ja panime saksapistikud asemele nendele eelmistele, midagi nagu ei muutnud...auto juba minukätte jõudes ei näitanud neid funktsioone õigesti
kas asi võib tõesti selles olla?

aga tänud kasulike linkide eest ;)
525i-141kw
mart1n
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 28.12.2005 13:49 28

Postitus Postitas mart1n »

Tom kirjutas:Electronic Damper Control 1991 aasta 525'l, tundub veits kahtlane :roll:
See on reeglina rohkem 3,8'ste M5'te ja 540 manuaalide rida.



no ega seda nuppu sinna ilupärast vast pole pandud :)
525i-141kw
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8363
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

mart1n kirjutas:no ega seda nuppu sinna ilupärast vast pole pandud :)
Vaata, kas amortidesse lähevad el. juhtmed sisse. Vanemal tüübil on see kolvivarre otsas, uuemal välisseina küljel.
Vt. http://www.bmwworld.com/technology/edc.htm

Re OBC: vaata kõigepealt, kas Test08 näitab kiirust või mitte.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
mart1n
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 28.12.2005 13:49 28

Postitus Postitas mart1n »

ma kohe hommikul proovin
testi vist seisva autoga teha ei saa, sest mul hetkel veepump läbi, katsun selle homme ära vahetada.
mehaanik ütles et see maksab 360.- poes öeldi 720.- peab vist mujalt ka vaatama
525i-141kw
Vasta